ΨΗΤΟ ΜΟΣΧΑΡΙ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΣ







ΥΛΙΚΑ:

1 κιλο μοσχαρι ελια η'(της αρεσκειας σας)
3 μετρια ξερα κρεμμυδια
3 σκελιδες σκορδο
αλατι
πιπερι
γαρυφαλο ξυλακι
1-2 λεμονια τον χυμο τους
κορν φλαουρ 3 κ.της σουπας
Μπαχαρι 5 κοκους
Ελαιολαδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Κοβουμε σε μεριδες το κρεας και το πλενουμε καλα.Στην κατσαρολα μας
εχουμε βαλει το λαδακι να ζεσταθει,εχουμε καθαρισει τα κρεμμυδακια
κι επανω τους καρφωνουμε απο 4 ξυλακια γαρυφαλο,


τα βαζουμε στην κατσαρολα
μαζι με το σκορδακι κομμενο σε φετες,τα φερνουμε 2-3 βολτες 


και στη συνεχεια
ριχνουμε και το κρεας να σωταριστει.


Ριχνουμε το πιπερακι,μπαχαρι


 και στη συνεχεια νερακι ισα να σκεπαστει το κρεας,και το αφηνουμε να σιγοβρασει.



Οταν ειναι ετοιμο εχουμε στιψει τα λεμονια και το ανακατευουμε με το κορν φλαουρ


και το περιχυνουμε στην κατσαρολα μας βαζοντας στο τελος
και το αναλογο αλατακι μας


.Το αφηνουμε λιγο σε χαμηλη φωτια  να παρει 2-3 βρασεις να πηξει η σαλτσουλα του.
.Συνοδευεται με ασπρο ρυζι,η' πατατουλες τηγανιτες!



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΨΗΤΟ ΜΟΣΧΑΡΙ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΣ 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ: 1 κιλο μοσχαρι ελια η'(της αρεσκειας σας) 3 μετρια...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

10 σχόλια

kelly είπε...

miam!!!mas anixes tin orexi!!!!!mpravo gia to siteeeeee teliaaa dulia!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ πολυ Κελλυ μου,να εισαι καλα...
Καλη σου μερα και καλη εβδομαδα να εχεις...φιλακια...!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Λαχταριστό φαίνεται στις φωτογραφίες, απλό και λιτό στα υλικά και την παρασκευή. άρα τέλειο!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αυτό το φαγάκι θυμίζει πραγματικά μανούλα!
Υπέροχο!
Καλή βδομάδα Γωγούλα μου εύχομαι!

para-kelsoscooks είπε...

Αν και ήρθα καθυστερημένη ελπίζω να έχει μείνει κάτι και για μένα. Έστω και λίγες πατατούλες βουτηγμένες στην σάλτσα.Λαχταριστες φωτογραφίες.

[handmade+art] x2 είπε...

ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΛΑ!!!!!
ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟΥ...ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΙΓΟΥΡΑ...ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΡΩΤΟ..
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ Χ2
ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ!!!!

gwgoyla είπε...

Σοφακι μου σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και την επισκεψη σου στο μπλογκ μου..φιλακια πολλα και καλη σου μερα!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ελενακι μου,να εισαι καλα...φιλια και καλη σου μερα!

gwgoyla είπε...

Επειδη δεν εμεινε τιποτα,para-kelsoscooks την επομενη φορα θα σου εχω φυλαξει την μεριδουλα σου..σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη,ευχομαι να εχεις μια υπεροχη μερα..φιλια!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου γλυκο δεν ειμαι και στα καλυτερα μου..προσπαθω ομως να στεκομαι στα ποδια μου..το συγκεκριμενο φαγακι ειναι και πιο ελαφρυ απο το κοκκινιστο..ευχομαι αν το φτιαξεις να εχεις καλη επιτυχια..τα φιλια μου και την αγαπη μου..καλη σου μερα!!!