Google+ ΖΥΜΗ ΓΙΑ ΤΥΡΟΠΙΤΑΚΙΑ-ΛΟΥΚΑΝΙΚΟΠΙΤΑΚΙΑ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΖΥΜΗ ΓΙΑ ΤΥΡΟΠΙΤΑΚΙΑ-ΛΟΥΚΑΝΙΚΟΠΙΤΑΚΙΑ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες: | | |




ΥΛΙΚΑ  ΓΙΑ ΤΗ ΖΥΜΗ (για 40 κομματια) 
   -1 ποτηρι νερου καλαμποκελαιο.
   -1 ποτηρι νερου γαλα εβαπορε (αραιωμενο)
   -1 αυγο.
   -μαγια ξερη 1 φακελλακι.
   -αλατι.
   -αλευρι για ολες τις χρησεις οσο παρει.
   -1 αυγο για το αλειμμα


YΛΙΚΑ (γεμιση για τυροπιτακια)
Τυρι φετα
κιτρινα τυρια διαφορα της αρεσκειας σας
1 αυγο χτυπημενο
λιγο πιπερι
Ποσοτητες τυριων δεν μπορω να σας δωσω,απλα για την δοση αυτη της ζυμης,χρειαζεται ενα πιατο βαθυ με τριμμενα τυρια.βγαινουν 40 τυροπιτακια.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
-Βαζουμε ολα τα υλικα σε 1 λεκανιτσα,και τα ανακατευουμε 


ριχνοντας σιγα σιγα το αλευρι.


Ζυμωνουμε μεχρι να γινει ευκολοπλαστη η ζυμη.

-Παιρνουμε μερος απο τη ζυμη που φτιαξαμε και πλαθουμε 1 μικρο μπαλακι στο μεγεθος ενος κεφτε


.Κατοπιν πατικωνουμε τη μπαλα ζυμης και την ανοιγουμε ελαφρα με την παλαμη μας πανω στον παγκο.


Με ενα κουταλακι του γλυκου παιρνουμε λιγη γεμιση τυριων και την βαζουμε στο κεντρο

 μετα το διπλωνουμε και με ενα πιρουνακι το κλεινουμε στις ακρες  


και το βαζουμε στο ταψι και τα αλλειφουμε με αυγο. επαναλαμβανουμε το ιδιο για ολα τα υπολοιπα κομματια.Αν θελουμε τα πασπαλιζουμε και με σουσαμακι...εγω δεν ειχα και δεν εβαλα..Τα ψηνουμε στον αερα στους 180 βαθμους μεχρι να παρουν ενα χρυσοκιτρινο χρωμα.




ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
αν φτιαχνετε λουκανοπιτακια,καλο ειναι πριν γεμισετε τη ζυμη με λουκανικο να βαλετε λιγο κετσαπ-μουσταρδα!δινει ακομα μεγαλυτερη νοστιμια!
Προκειται για μια πολυ νοστιμη και τραγανη ζυμη η προελευση της ειναι απο κυπρο.
Τρωγoνται ευχαριστα ακομα και την επομενη μερα.
Την συνταγη αυτη την ειχε δωσει εδω και πολλα χρονια οταν εγω ημουν μικρο παιδακι η ξαδερφη της μητερας μου,οπου διεμεναι στην Κυπρο,δηλαδη Κυπριακη πεντανοστιμη συνταγη.Συνταγη ιδια με την δικη μου στο διαδυκτιο ειναι αντιγραφη της.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Δείτε Επίσης:



22 σχόλια:

gwgoyla είπε...

Αξιζει να τα δοκιμασετε...ειναι πεντανοστιμα και τελεια για μπουφε.

alkmini είπε...

gwgoyla πολυ ωραια η ζυμη σου.εφτιαξα χθες λουκανοπιτακια και δεν εμεινε τιποτα.ευχαριστω πολυ.

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Αλκμινη,εγω σε ευχαριστω πολυ που με τιμησες,και για την χαρα που μου εδωσες που μεινατε ευχαριστημενοι απο την συνταγη μου..φιλια πολλα!!!

Ανώνυμος είπε...

μπραβο σου γωγω, οτι εφτιαξα απο εσενα εγινε υπεροχο!πασταφλωρα

gwgoyla είπε...

Πασταφλωρα σε ευχαριστω παρα μα παρα πολυ που με τιμησες και εχεις μεινει ευχαριστημενη με οτι εχεις δοκιμασει..Καλη σου μερα και καλο Σ/Κ να περασεις!!!

Ανώνυμος είπε...

Η συνταγή είναι καταπληκτική, όποτε θέλω να κάνω το τραπέζι σε φίλους τα τυροπιτάκια δεν λείπουν ποτέ.! Αρέσουν πολύ και στον γιό μου. Συγχαριτήρια!!

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα σας και καλη χρονια !

απλα καταπληκτικη ζυμη και η συνταγη κτλ, κτλ

κατοχυρωνεται και στο Ρεθυμνο .

χρονια σας πολλα.

annettaspace είπε...

Γωγώ, φανταστική η ζύμη. Την έκανα χθές το βράδυ για δοκιμή.. και έσκισε!!! Είναι ακόμα εδώ τα φοιτητάκια μου από την Αγγλία, ήρθαν και οι φίλοι τους.... και δεν έμεινε κολυμπηθρόξυλο!!! Ευχαριστώ πολύ.

gwgoyla είπε...

Ανωνυμε/η καλη χρονια και σε εσενα!!!
Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και για την χαρα που μου εδωσες που μεινατε ευχαριστημενοι,να εισαι καλα!!!

gwgoyla είπε...

Αννουλα να εισαι καλα..σε ευχαριστω πολυ που με τιμησες και εφτιαξες την συνταγη,ειδες?ειναι φανταστικη..χαρηκα παρα πολυ που μεινατε ευχαριστημενοι..και να ξερεις πως ολες οι συνταγες ειναι δοκιμασμενες και με εγγυηση 100% επιτυχιας!!!
Σε ευχαριστω και παλι φιλακια!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή Χρονιά!! Τέλεια η ζύμη. ΄Εφτιαξα κοτοπιτάκια και κιμαδοπιτάκια (με τις αντίστοιχες συνταγές που δίνεις). Περιτό να σας πω ότι δεν πρόλαβα καλά...καλά να τα δοκιμάσω. Φιλοξενούσα έναν ανιψιό μου και μου έφερνε τους φίλους του για να φάνε τα μπουρεκάκια της θείας. Να είσαι καλά με τις τέλειες συνταγές σου!!!!

gwgoyla είπε...

Καλη χρονια και σε σενα φιλη μου.
Σε ευχαριστω πολυ που δοκιμασες την συνταγη μου,και που πανω απ'ολα μεινατε ευχαριστημενοι,να εισαι καλα καλο σου βραδυ!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα!!! Ειμαι νεα μαγειρισσα και αποφασισα να πειραματιστω με τη συνταγη σου! Φανταστικα τα τυροπιτακια...το μονο μου λαθος..ηταν οτι εβαλα ελαιολαδο και εγιναν λιγο βαρια. Την επομενη φορα θα ακολουθησω πιστα τη συνταγη! Νοστιμα.... Πανευκολα....και γρηγορα!!! thank you gwgw!

Ανώνυμος είπε...

θα ηθελα να ρωτησω το αυγο ειναι μονο για το αλειμα η μπαινει μεσα στο μειγμα?ευχαριστω!

gwgoyla είπε...

Καλησπερα...1 αυγο μπαινει στην ζυμη,και 1 αυγο στο αλλειμα τους...
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου και καλη επιτυχια...ειναι φανταστικη ζυμη θα περιμενω τα σχολια σου,καλο μεσημερι!!!

Ανώνυμος είπε...

θα ήθελα να ρωτήσω περίπου πόσο αλεύρι χρειάζεται.Και αν μπορώ να αλλείψω με γάλα αντί για αυγό.Ευχαριστώ!

gwgoyla είπε...

Ανωνυμη φιλη καλη σου μερα!!!
Την συνταγη ετσι την εχω απο την μητερα μου..δεν εχω μετρησει ποσο αλευρι ακριβως χρειαζεται..κοιταζω με το ματι ριχνοντας λιγο λιγο το αλευρι να εχω μια ζυμη μαλακη χωρις να κολλαει στο χερι.Οσο για το αλλειμα μπορεις να τα αλλειψεις,αν και δεν μυριζει το αυγο αν αυτο ειναι το προβλημα.Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα 1' ερωτηση πρως την ΓΩΓΩ την ζημουλα μολις την πλασουμε την αφηνουμε να αφρατεψει-ξεκουραστει σε χλιαρο μερος σκεπασμενη μηπως, οπως κανουμε και με τις αλλες ??


Ευχαριστω εκ' των προτερων.

gwgoyla είπε...

Aνωνυμη οχι δεν την αφηνουμε να φουσκωσει ..ως εχει την πλαθουμε σε τυροπιτακια,λουκανικοπιτακια,κοτοπιτακια,κ.λ.π.Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και να ξερεις οτι η ζυμη που επελεξες ειναι φανταστικη,καλο βραδυ!!

Κική είπε...

Καλησπέρα.. μόλις την έφτιαξα και είναι απλά φανταστική.. Μέτρησα και το αλεύρι, για να βοηθήσω και τις άπειρες στην κουζίνα σαν κι εμένα. Είναι περίπου 700 γρ. Ευχαριστώ!

Selcouth είπε...

Αγαπητή Γωγούλα, σου γράφω μέσω της κοινής μας φίλης Πηνελόπης, για να σου πω ότι η ζύμη για τα τυροπιτο-λουκανικοπιτάκια είναι από τις καλύτερες που έχω φάει μέχρι τώρα!!!
Τα συγχαρητήριά μου!
Εννοείται ότι πήρα τη συνταγή, για να τα φτιάξω κι εγώ!
Χάρηκα που σε γνώρισα έστω και γευστικά! Σου εύχομαι πάντα επιτυχίες!
Φιλιά. Ιφιγένεια.

Gwgoyla Nsg είπε...

Η φιλη της φιλης μου ειναι και δικη μου φιλη....σε ευχαριστω απο καρδιας Ιφιγενεια μου,να εισαι και να περνας παντα καλα κοπελα μου..φιλια πολλα και απο μενα!!!!

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin