ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑΟΥΡΤΑΒΑ!!!








ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΑΣ,ΕΥΚΟΛΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ!!!


ΥΛΙΚΑ

800 γρ κοτοπουλο στηθος κομμενο σε λωριδες.
1/2 κουπα φρεσκα κρεμμυδακια ψιλοκομμενα
200 γρ γραβιερα τριμμενη
100 γρ κεφαλοτυρι τριμμενο
2 κ.σουπας δυοσμο φρεσκο ψιλοκομμενο
1/2 κιλο γιαουρτι
3 αυγα ελαφρα χτυπημενα
Αλατι-πιπερι
Λαδι




ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλενουμε καλα το κοτοπουλο,το κοβουμε σε λωριδες και το σωταρουμε
στο τηγανι με το λαδι οπου εχουμε ηδη βαλει να ζεσταθει.

Μολις αλλαξει χρωμα το κοτοπουλο,εχει ασπρισει δηλαδη απ'ολες τις μεριες

ριχνουμε τα φρεσκα κρεμμυδακια και τα σωταρουμε ολα μαζι,
μεχρι να μαραθουν τα κρεμμυδακια,και τα αποσυρουμε απο την φωτια
αφηνοντας τα να κρυωσουν ελαφρα.

Στην συνεχεια ριχνουμε τα τυρια,τον δυοσμο,αλατι,πιπερι
και τα ανακατευουμε.

Σε ενα μπωλ χτυπαμε ελαφρα τα αυγα,

ριχνουμε και το γιαουρτι
τα ανακατευουμε 

τα ριχνουμε επανω στο κοτοπουλο,ανακατευουμε
παλι καλα και ριχνουμε το υλικο μας σε ενα πυρεξ και το ψηνουμε
στους 180 βαθμους για 30 λεπτα.






ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑΟΥΡΤΑΒΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΑΣ,ΕΥΚΟΛΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ!!! ΥΛΙΚΑ ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

9 σχόλια

georgiaxara είπε...

Μμμμ....!!!! ΤΕΛΕΙΟ!!
ΘΕΛΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

gwgoyla είπε...

Γεια σου Γεωργια-Χαρα!!!
Σου συστηνω να το φτιαξεις ειναι νοστιμοτατο και ελαφρυ!!!

Φιλακια πολλα!!!

Vita είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
gwgoyla είπε...

VITA μου,δεν το εχεις δοκιμασει γι'αυτο...ας εχει αυτα τα υλικα,στην γευση δεν καταλαβαινεις οτι ειναι βαρυ και ουτε στο στομαχι αργοτερα...εκτος και αν υπαρχει προβλημα υγειας και δεν μπορεις να τα φας...

anthoulaki2010 είπε...

Λοιπον,εχω φτιαξει γιαουρταβα και δεν μαρεσε,θα δοκιμασω αυτην θα ειναι καλυτερη πιστευω,μπορω να παραλειψω τον δυοσμο?δεν αντεχω την μυρωδια του...

gwgoyla είπε...

Ανθουλα μου,δεν θα εβαζα ποτε καποια συνταγη,που
προσωπικα δεν θα αρεσε σε μενα γευστικα.
Δεν γνωριζω με τι υλικα και τον τροπο που εφτιαξες εσυ κοτοπουλο γιαουρταβα..τωρα οσο αφορα τον δυοσμο ειναι μεσα στην συνταγη και δινει πολυ ωραια μυρωδια και γευση..κανε δοκιμη χωρις δυοσμο και πεσμου..
Σε μπουφεδες και τραπεζια που εχω κανει,δεν βρεθηκε καποιος να μην το φαει. Στην συνεχεια μου ζητουσαν και την συνταγη..
Ευχαριστω παντως που το σχολιασες.
Φιλακια!!!

Eri είπε...

Τέλειο πραγματικά! θα το κάνω σύντομα!

gwgoyla είπε...

Eri μου ειναι νοστιμοτατο..βεβαια αυτα ειναι γουστα...αν διαβασες σχολια σε αλλους αρεσει και σε αλλους οχι..βεβαια δεν εχει ερθει καποιος να μου πει για την συγκεκριμενη συνταγη οτι δεν ειναι ωραια...αν την φτιαξεις καλη επιτυχια και θα περιμενω εντυπωσεις,καλες η'κακες.
Φιλακια!!!

Ανώνυμος είπε...

Προσοχή!.
Το γιαούρτι που θα χρησιμοποιήσετε να είναι στραγγιστό ώστε στο τέλος να μην έχει πολλά υγρά το φαί γιατί θα είναι σαν βρασμένο.
Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.