Νόστιμες...
Δοκιμασμένες Συνταγές...
με αναλυτικές οδηγίες Βήμα-Βήμα!
Home » » ΧΟΡΤΑ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΚΑΛ(Ο)ΜΕΛΕΤΑ!!!

ΧΟΡΤΑ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΚΑΛ(Ο)ΜΕΛΕΤΑ!!!









ΥΛΙΚΑ
Αγρια χορτα διαφορα (1 πιατο βαθυ βρασμενα)
3-4 αυγα
Τυρι φετα τριμμενη οση θελετε
1 κ.σουπας γεματη φυτινη η'λιγο ελαιολαδο
Αλατι 
Πιπερι


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε ενα τηγανι βαζουμε την φυτινη η'το ελαιολαδο να ζεσταθει και
ριχνουμε τα χορτα αφου τα εχουμε στραγγισει καλα απο νερα.
Τα φερνουμε μερικες βολτες
 και στην συνεχεια σε ενα μπολ χτυπαμε 
τα αυγα,προσθετουμε την φετα λιγο αλατι και πιπερι
 και τα προσθετουμε επανω στα χορτα.
Κουναμε καλα το τηγανι να πανε παντου αυγα και τυρι
και αφου δουμε απο κατω οτι εχει ψηθει τα αναποδογυριζουμε 
απο την αλλη μερια με προσοχη να μην μας χαλασει το σχημα να ψηθει
και σερβιρουμε σε μια πιατελα.
Καλη μας ορεξη!!!



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

6 σχόλια :

  1. Γωγούλα μια και λατρεύω τα αγρια χόρτα θα την δοκιμάσω οσονούπω την συνταγή σου. Μάλλον θα την κάνω στο φούρνο και θα σε ενημερώσω !!

    καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο μεσημερι Μαρακι!!!
    Κι εμενα μου αρεσουν παρα πολυ τα αγρια χορτα κι επειδη μου εφερε η πεθερα μου παρα πολλα που τα μαζεψε εκεινη σκεφτηκα να κανω και μερικα ομελετα.
    Τωρα για τον φουρνο δεν ξερω φοβαμαι μηπως ξεραθουν.
    Θα περιμενω να μου πεις για να το εχω στα υποψιν.
    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι καλή πεθερούλα είναι αυτή!!!
    Ωραία ιδέα να τα κάνεις με αυγά!
    Γωγούλα στον φούρνο δεν ξεραίνονται καθόλου, αν δεις το blog μας έχω μια παρόμοια ομελέτα με σπανάκι.
    Γλυτώνεις και το τηγάνι, και κόβεται πολύ εύκολα σε κομμάτια, σαν πίτσα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααα..ναι..απο πεθερα δεν μπορω να πω..και μαλιστα μου τα φερνει και καθαρισμενα..
    Σε ευχαριστω πολυ Ελενα μου για την ενημερωση,την επομενη φορα θα δοκιμαστουν στον φουρνο.
    Φιλακια πολλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραια ιδεα!!!!!!!!!!! μμμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και πολυ νοστιμα μπετουλα μου..
    Καλο μεσημερι,φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ,ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE!!!