ΡΕΒΥΘΙΑ ΛΕΜΟΝΑΤΑ ΣΟΥΠΑ!!!






ΥΛΙΚΑ
1/2 κιλο ρεβυθια
2 μετρια ξερα κρεμμυδια
1 κ.σουπας σοδα
1-2 λεμονια τον χυμο
Αλατι
Πιπερι
1 1/2 κ.σουπας κορν φλαουρ η'αλευρι
Ελαιολαδο




ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε απο το προηγουμενο βραδυ τα ρεβυθια σε μια λεκανιτσα με νερο
αφου πρωτα τα εχουμε καθαρισει απο διαφορα σκουπιδακια.
Την αλλη μερα τα σουρωνουμε τους ριχνουμε την σοδα τα ανακατευουμε
και τα αφηνουμε για μια ωρα με την σοδα 
και στην συνεχεια τα 
ξεπλενουμε και τα βαζουμε σε μια κατσαρολα με νερο να βρασουν.
Οταν παρουν βραση αφαιρουμε τους αφρους 
και ριχνουμε τα ψιλοκομμενα
κρεμμυδια λιγο λαδι πιπερι και τα αφηνουμε να σιγοβρασουν.
Οταν δουμε οτι ειναι ετοιμα ριχνουμε το αναλογο αλατακι,και μεσα στον 
χυμο λεμονιων ριχνουμε το κορν φλαουρ η'το αλευρι ανακατευουμε
και το ριχνουμε στα ρεβυθια τα αφηνουμε να παρουν μερικες βρασεις
να χυλωσουν τα κατεβαζουμε απο την φωτια και σερβιρουμε..συνοδεψτε 
τα ρεβυθια με ελιτσες,παστο,λουκανικο,κρεμμυδι και φρεσκο ψωμακι.
Καλη σας ορεξη!!!




ΥΓ:Μπορειτε να βαλετε την σοδα μεσα στα ρεβυθια απο το βραδυ που τα εχουμε βαλει να μουλιασουν,και την επομενη να τα ξεπλυνουμε πολυ καλα.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΡΕΒΥΘΙΑ ΛΕΜΟΝΑΤΑ ΣΟΥΠΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 1/2 κιλο ρεβυθια 2 μετρια ξερα κρεμμυδια 1 κ.σουπας σοδα 1-2 λεμονια τον χ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

25 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αχ κι έχω καιρό να τα φτιάξω και δεν μπορείς να φανταστείς πως μου τα ζητάει ο άντρας μου αυτές τις μέρες!!
Τι όμορφα που σου χυλώσανε!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

cook είπε...

μου αρεσουν πολυ....δυστυχως οχι και στα παιδια μου...:(

gwgoyla είπε...

Κι εγω ειχα μηνες να τα φτιαξω,και τα αναζητουσαμε Ελενα..σε ευχαριστω πολυ,καλη εβδομαδα και σε σενα,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Κριμα δεν ειναι να μας αρεσουν καποια φαγητα και να μην μπορουμε να τα μαγειρεψουμε,επειδη στα υπολοιπα μελη η'σε καποιο μελος της οικογενειας δεν αρεσουν? κοπιασε cook..φιλακια πολλα!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Πρώτη φορά σου έρχομαι Γωγούλα! Χαίρομαι που σε βρήκα!
Διαπίστωσα ότι έχουμε αναρτήσει την ίδια συνταγή! Μόνη διαφορά ότι εγώ δεν βάζω πια σόδα. Σου χύλωσαν πολύ όμορφα!Πάω να χαζέψω και τις προηγούμενες συνταγές σου!
Έχουμε κοινά γούστα φαίνεται!

gwgoyla είπε...

Καλως ηρθες Αγγελικουλα στο μπλογκ μου και σε ευχαριστω πολυ!!!
Απο μια ματια που εριξα στο προφιλ σου εχεις κι εσυ δικο σου μπλογκ μαγειρικης και ζεις στην Αφρικη? μου εκανε εντυπωση πως βρεθηκες εκει.........??? εγινα και μελος του μπλογκ σου...φιλακια πολλα!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Γωγούλα σ ευχαριστώ για την ζεστή υποδοχή! Ζω με τον άντρα μου στην Ν Αφρική, στο Σάντον, λίγο έξω από το Γιοχάνεσμπουργκ. Έχω δυο κόρες που ζουν και αυτές στο εξωτερικό αυτή την περίοδο (Αμερική και Αγγλία). Πήγαμε εκεί γιατί βρήκαμε μια καλή δουλειά, ενώ στην Ελλάδα είχε αρχίσει η κατάσταση να τελματώνεται...
Πολλά φιλιά και από μένα!

gwgoyla είπε...

Κι εγω σε ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να μου απαντησεις..στο τελος εκει θα καταντησουμε ολοι, να αφηνουμε την πατριδα μας και να φευγουμε μεταναστες στα ξενα οπως εκαναν παλια..ευχομαι τουλαχιστον εκει να εχετε αυτα που θελατε.. και εδω δεν μπορουσατε να τα αποκτησετε ...καλο μεσημερι!!!

DjArxodas είπε...

Γεια σας... ηξερα οτι απο το βραδι τα βαζουμε σε νερο με μια κουταλια σοδα η αλατι για να μπορεσουμε το πρωι να τα ξεφλουδισουμε...
Διαφωτειστε με αν πρεπει η οχι

gwgoyla είπε...

Το ονομα σου με παρεπεμψε σε μπλογκ μαγειρικης που ηδη εχεις..αρα γνωριζεις απο πρωτο χερι το πως μαγειρευουμε τα ρεβυθια..στην συνταγη μου τα λεω ολα αναλυτικα..προφανως αλλος ειναι ο σκοπος σου..

DjArxodas είπε...

Οχι δεν ειμαι μαγειρας... ερασιτεχνης της κουζινας ειμαι και dj... αυτα που ειδες τα εχω μαζεψει απο δω κι απο κει... και δεν ειχα κανενα σκοπο... κι αν θες να ξερεις θελω να τα μαγειρεψω αυριο γιατι ολο κοκκινιστα τα κανω και ηθελα να ρωτησω αν παιζει ρολο το πως θα τα φτιαξουμε την επομενη μερα...
Αν καταλαβες καποια σκοπιμοτητα πες μου κι εμενα να μαθω

gwgoyla είπε...

Τι δεν καταλαβαινεις απο τα οσα γραφω?
Για καλυτερο αποτελεσμα βρασμου των ρεβυθιων καλο ειναι να βαλεις την σοδα μεσα στα ρεβυθια απο το βραδυ που θα μουλιαζουν.
Τωρα αν θες να ειναι και ξεφλουδισμενα,την αλλη μερα που θα τα ξεπλυνεις καλα απο την σοδα και τα σουρωσεις,βαλτα σε μια στεγνη πετσετα σκεπασετα και με τις παλαμες σου τριψτα να ξεφλουδισουν.
Ελπιζω να βοηθησα και συγνωμη αν σε προσβαλα.

DjArxodas είπε...

Οχι οκ... δεν υπαρχει προβλημα... απλα επειδη ειμαι ερασιτεχνης προς το ασχετος ηθελα τη διευκρινιση, επειδη δεν τα εχω κανει ποτε λεμονατα και πιστεψα οτι αν τα κανεις ετσι δεν θελει απο το βραδυ τη σοδα...
Τωρα, τελος καλο ολα καλα κι αυριο θα γραψω εντυπωσεις

DjArxodas είπε...

Λοιπον... τη συνταγη την εκανα οπως την ειδα εδω... και μας αρεσαν παρα πολυ...
ο αδερφος μου που ηρθε επισκεψη εφαγε εναμιση πιατο :D
Θα τα φτιαχνω συχνα λεμονατα και ευχαριστω Γωγουλα για τη συνταγη

gwgoyla είπε...

Χαρηκα παρα πολυ που τα πετυχες,και πανω απ'ολα που σας αρεσαν πολυ..εγω σε ευχαριστω που με εμπιστευτηκες,και να ξερεις πως ολες οι συνταγες ειναι δοκιμασμενες με επιτυχια!!!
Καλο σου βραδυ!!!

ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ είπε...

Γωγούλα νασαι καλά. Ηταν τέλεια τα ρεβύθια. Ηταν η πρώτη φορά που έφαγαν και τα παιδιά και ζητούσαν και δεύτερο πιάτο. Καλή σου μέρα!!

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Διαμαντη,χαρηκα παρα πολυ που πετυχες τα ρεβυθια και πανω απ'ολα που αρεσαν στα παδια σου..δυσκολο πραγμα να αρεσουν οσπρια σε παιδια...
Σε ευχαριστω παρα πολυ!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλη σου μερα Γωγουλα και καλη χρονια.
Στο Google σε βρηκα ψαχνοντας να βρω πως γινονται νοστιμα τα ρεβυθια.
Πραγματι η συνταγη σου ειναι τελεια και για πρωτη φορα αρεσαν και του αντρα μου.
Δεν θα σε αλλαξω απο εδω και περα!!!!
φιλικα
Σοφια
Ναυπλιο

gwgoyla είπε...

Σοφια απο Ναυπλιο καλη χρονια και σε σενα με υγεια και ο,τι επιθυμεις!!!
Σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια,πραγματικα χαρηκα παρα πολυ που σας αρεσαν και για οσα εγραψες..οτι θελεις απο βοηθεια και μπορω, μην διστασεις να μου το γραψεις..και παλι 1000 ευχαριστω απο καρδιας!!!
Φιλικα
Γωγουλα!

Izak είπε...

Επειδη δεν τα παω καλα με την σοδα μπορω να την παραβλεψω η να την αντικαταστησω με αλατι η κατι αλλο?

gwgoyla είπε...

Τι εννοεις δεν τα πας καλα με την σοδα?Θα βαλεις σε μια λεκανη τα ρεβυθια με νερο και την σοδα απο το προηγουμενο βραδυ,να φουσκωσουν και την αλλη μερα τα σουρωνεις και μεσα στο σουρωτηρι τα πλενεις με αφθονο νερο και τα μαγειρευεις..που ειναι η δυσκολια αν αυτο ειναι το προβλημα σου?
Αυτο εχω να σου προτεινω...λυπαμαι μα ετσι τα μαγειρευω εγω και δεν μπορω να σε βοηθησω για να σου προτεινω κατι αλλο..
Ευχαριστω για την επισκεψη,καλο σου βραδυ.

Izak είπε...

Ενταξη η συνταγη πιστευω ειναι σωστη θυμαμαι την λεμονατη γευση γι΄αυτο και θα την υλοποιησω οπως την αναφερης ,οσο για την σοδα διαβασα καπου οτι υπαρχουν υπονοιες πως ευθυνεται για ...ζημιες στο παγκρεας και την αποφευγω.
Να εισαι καλα ευχαριστω.

Ανώνυμος είπε...

Δοκιμαζω να φτιαξω τωρα την συνταγη..... για να δουμε τι θα κανω σαν καινουρια στην μαγειρικη καμια βλακειουλα θα την κανω ελπιζω να βγει καλη ευχαριστουμε πολυ γωγω μας εσωσες κ σημερα!!!!!!!!!ολγα

sophie είπε...

yaamiiiii...ta ftiaxnw twra... bravo gwgooooo...

sophie είπε...

braaaavooooo gwgoooooo .....perfect