ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑ ΜΕ ΞΥΣΜΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΡΟΠΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ!!! Η ΤΕΛΕΙΑ ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ...








ΥΛΙΚΑ
250 γρ.μαργαρινη
2 φλ.τσαγιου ζαχαρη
1 φλ.τσαγιου βραστο νερο
3/4 φλ.τσαγιου κακαο σκονη
1/4 φλ.τσαγιου κονιακ
1 βανιλια
1 1/2 φλ.τσαγιου αλευρι που φουσκωνει μονο του
5 αυγα
το ξυσμα απο ενα πορτοκαλι(προαιρετικα εγω το εβαλα
και εδωσε τελεια γευση)




ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε την μαργαρινη σε κατσαρολα να λιωσει σε σιγανη φωτια
και προσθετουμε την ζαχαρη ανακατευοντας καλα μεχρι να λιωσει.
Στην συνεχεια προσθετουμε το κακαο ανακατευουμε,
ριχνουμε 
το βραστο νερο ανακατευοντας συνεχως
 και τελος προσθετουμε το κονιακ.
Απο το μειγμα αυτο κραταμε 1 φλ.τσαγιου για το τελος.
Χτυπαμε με το συρμα τωρα τα αυγα σε ενα μπολ ριχνουμε και την βανιλια 
και ανακατευοντας τα προσθετουμε στο υγρο της κατσαρολας.
Στην συνεχεια προσθετουμε και το αλευρι,παντα ανακατευοντας
 και τελος το ξυσμα πορτοκαλιου.
Βουτυρωνουμε ενα τετραγωνο πυριμαχο ταψι και αδειαζουμε το μειγμα.
Το ψηνουμε σε πολυ καλα προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους στον αερα
στην μεσαια σκαλα για 20 λεπτα.
Μολις το βγαλουμε απο τον φουρνο το χαραζουμε σε κομματια
και το περιχυνουμε με το 1 φλ.τσαγιου υγρη σοκολατα που ειχαμε κρατησει.






ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!


Η συνταγη ειναι της ΑΡΓΥΡΩΣ ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΓΟΥ με την διαφορα οτι εγω 
προσθεσα το ξυσμα πορτοκαλιου.
ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑ ΜΕ ΞΥΣΜΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΡΟΠΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ!!! Η ΤΕΛΕΙΑ ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ... 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 250 γρ.μαργαρινη 2 φλ.τσαγιου ζαχαρη 1 φλ.τσαγιου βραστο νερο ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

11 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγώ φύλαξέ μου το κομμάτι μου οπωσδήποτε.
Είμαι με 39 πυρετό και όρεξη μηδέν (το μόνο ... καλό:P)
Πάω να φάω την σουπίτσα που έχεις παρακάτω, αλλά την σοκολατόπιτά μου την θέλω για όταν γίνω καλά:)
Φιλάκια!

gwgoyla είπε...

Περαστικουλια Ελενα μου,θα σου φυλαξω γιατι η σοκολατα ανεβαζει πυρετο..αντε να φας σουπιτσα να δυναμωσεις..και παλι περαστικουλια σου και καλο βραδυ να εχεις..φιλακια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικη η σοκολατοπιτα σου γωγω!!!Μονο που τη βλεπω και μου ρχεται να μπω στο μονιτορ ν αρπαξω 1 κομματι!!!Μπραβο./Ελενα καλη ανναρωση και υπομονη!!!(Ναντια)

gwgoyla είπε...

Ευχαριστουμε Ναντια για τα καλα σου λογια!!!
Καλο βραδυ!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Καλά εμείς οι δυο είμαστε στο ίδιο πνεύμα! Σούπα ρεβίθια εσύ, το ίδιο εγώ, σοκολατόπιτα εσύ, γλυκό σοκολάτας εγώ... Το μόνο που μου μένει είναι να φτιάξω και χορτοπιτάκια...
χαχαχα!
Πολύ ωραία η σοκολατόπιτα και με το πορτοκάλι!!!

gwgoyla είπε...

Χαχαχαχαχαχα!!!! Τυχαιο? δεν νομιζω...το ειχες πει..εχουμε πολλα κοινα ταιριαζουμε..
Φιλακια Αγγελικουλα καλο βραδυ!!!

ΝΑΤΑΣΣΑ είπε...

καλο ξεκινημα στις γλυκες και αλμηρες δημιουργιες!!!!!νατασσα

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Νατασσα να εισαι καλα..ευχομαι να σε βλεπουμε συχνα στην σελιδα μας..καλο Σ/Κ να εχεις!!!

xsclean είπε...

Τέλεια η σοκολατοπιτα αυτή ......σίγουρα θα την δοκιμάσω!

tonia!! είπε...

loipon...molis thn eftiaksa,,einai foveri,,egw prosthesa kai ligo rodonero...dinei foveri geysh,,kai anti gia voutyro evala aravositelaio!!!

gwgoyla είπε...

Μπραβο Τονια,χαιρομαι που σου αρεσε και που εβαλες κι εσυ την δικη σου "πινελια"...σε ευχαριστω πολυ που με τιμησες.Καλο απογευμα!!!