ΨΩΜΙ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ!!! ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΨΩΜΙ ΨΩΜΑΚΙ...








Αυτη την συνταγη την εχω χρονια και
μου ειχε κανει εντυπωση 
το αυγο που περιειχε και μου κινησε την περιεργεια να την δοκιμασω.
Τελικα το αποτελεσμα ηταν νοστιμοτατο και κατι το διαφορετικο
απο αλλα ψωμια..μην φοβηθειτε δεν καταλαβαινετε οτι υπαρχει μεσα αυγο.

ΥΛΙΚΑ
1 1/2 φλ.τσαγιου καλαμποκαλευρο
1 1/2 φλ.τσαγιου αλευρι για ολες τις χρησεις
1 φακελακι μαγια
2 κ.γλυκου μπαιικιν παουντερ
2 κ.γλυκου ζαχαρη
2 κ.γλυκου αλατι
1/3 φλ.τσαγιου λαδι
1/2 φλ.τσαγιου γαλα
1/2 φλ.τσαγιου νερο
1 αυγο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε ολα τα υλικα σε μια λεκανη,και τελος το γαλα με το νερο και
ζυμωνουμε καλα.
Θα πρεπει η ζυμη να μην κολλαει,και μπορει να χρειαστει λιγο αλευρι επιπλεον
Αφηνουμε την ζυμη να φουσκωσει σε ζεστο μερος,καπου 1 1/2 ωρα,
και στην συνεχεια την πλαθουμε σε οτι σχημα θελουμε,αλειφουμε με λιγο ζαχαρονερο
για να κολλησει το σουσαμι,
αλευρωνουμε ενα ταψι και το τοποθετουμε μεσα,και το αφηνουμε παλι
σε ζεστο μερος να φουσκωσει λιγο,κανα μισαωρο και τελος ψηνουμε
στους 180-200 βαθμους για 3 τεταρτα περιπου.





ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΨΩΜΙ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ!!! ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΨΩΜΙ ΨΩΜΑΚΙ... 4.5 5 Gwgoyla Nsg Αυτη την συνταγη την εχω χρονια και μου ειχε κανει εντυπωση  το αυγο που περιειχ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

19 σχόλια

Maria είπε...

KANOYME KI EMEIΣ ΨΩΜΑΚΙ ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΓΟ!!!!
ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΘΕΙΚΟ ΤΟ ΨΩΜΙ!!!!!!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ!!!!!
KISSES!

gwgoyla είπε...

Τελικα ναι Μαρακι μου,ειναι πεντανοστιμο!!!
Φιλακια καλη μου και καλη σου μερα.

Marina είπε...

Ζεστό και με φέτα στη μέση!!!!!!!!!!!!!!!!μμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!

Maria B. είπε...

καλημέρα Γωγούλα, όνειρο φαίνεται το ψωμάκι σου, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω φτιάξει ποτέ ψωμί με αυγό αλλά δεν νομίζω ότι θα με ενοχλούσε !
και μου αρέσει πολύ το ψωμί με σουσάμι, είναι απο τα αγαπημένα μου.

γεια στα χεράκια σου


φιλια πολλά

Αγγελικη Ν είπε...

Λαχταριστό το ψωμί σου!
Η φωτογραφία του δίπλα στην φέτα είχε πολύ προοπτική!:))

gwgoyla είπε...

Μμμμμμμμμμμμ....δεν θα πει τιποτα Μαρινακι..φιλακια καλη μου,και σε ευχαριστω πολυ.

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου γλυκο,ουτε εγω ειχα ξαναφτιαξει,μεχρι που το δοκιμασα και ειπα οτι τελικα αξιζε και αξιζει τον κοπο να το φτιαξει κανεις.,οσο για το σουσαμι κι εμενα μου αρεσει πααααααααρα πολυ.
Σε ευχαριστω πολυ,καλο μεσημερι,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Αγγελικουλα μου γλυκια γελασα πολυ με το σχολιο σου...φυσικα και ειχε προοπτικη..ζεστο ζεστο ψωμι με τυρι φετα και λαδι εξαφανιστηκε,χαχαχαχα!!!
Σε ευχαριστω πολυ,καλο μεσημερι να εχεις φιλια πολλα!!!

Ειρήνη είπε...

mou aresoun polu oi suntages gia psomakia kai sigoura tha thn dokimasw!

gwgoyla είπε...

Καλησπερα Ειρηνη,σε ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου,και να ενημερωσω πως προσεχως θα μπουν και αλλες συνταγες.Καλο απογευμα να εχεις.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μα τι φωμάκι βρε Γωγούλα, αυτό είναι ... ψωμάρα, υπερπαραγωγή μιλάμε!!
Και οι φωτογραφίες σου "μιλάνε"!!
Φιλιάαααα!!!

KANTHAR0S είπε...

Γεια σου ρε Γωγούλα με την ψωμούμπα σου.

gwgoyla είπε...

Ελενα μου,ειπα να φτιαξω ενα και....καλο.
Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.
Φιλακια πολλα και καλο βραδυ να εχεις.

gwgoyla είπε...

Kantharos καλως ορισες,και σε ευχαριστω πολυ για την τιμη που μας εκανες..καλο βραδυ να εχεις.

VATOLAKKIOTIS είπε...

Καλησπέρα σε όλους. Το αυγό, τα λιπαρά (μαργαρίνες, λάδι κλπ) και το γάλα είναι ότι καλύτερο για την παραγωγή του φωμιού και ειδικότερα στα ψωμάκια, διότι δίνει ξεχωριστή φρεσκάδα και γεύση. Καλή όρεξη!!!

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα σας δεν καταλαβα 1 1/2 φλ.τσαγιου καλαμποκαλευρο? το 11 τη ειναι? δηλαδη 11 φλ. τσαγιου?

gwgoyla είπε...

Καλησπερα ανωνυμε/η..θα σου το γραψω με γραμματα για να το καταλαβεις...ΕΝΑΜΙΣΗ ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΤΣΑΓΙΟΥ ΚΑΛΑΜΠΟΚΑΛΕΥΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΤΣΑΓΙΟΥ ΑΛΕΥΡΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ..

Ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου!

Γρηγόρης είπε...

Δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ για να πω την αλήθεια.
Βγήκε απλά ΦΟΒΕΡΟ αλλά με δύο μικρά προβληματάκια.

1)Έβγαλα 2 φραντζολάκια και εξαφανίστηκαν σε χρόνο ρεκόρ.
Δεν ξέρω πότε έμαθα μαγικά!!!

2)Βγήκαν αρκετά βαριά για το μέγεθός τους.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να "αυξηθεί" ο όγκος τους;

gwgoyla είπε...

Γρηγορη χαιρομαι που αρεσε το ψωμακι αυτο σε ολους..Τα υλικα που δινω ειναι για 1 φρατζολα μεγαλη,την οποια εσυ την εκανες σε 2 μιρα φρατζολακια.
Το οτι ειναι βαρυ σαν ψωμι λογικο ειναι αφου ειναι σπιτικο και χωριατικο ψωμι και οχι του εμποριου (φουρνων)που βαζουν διογκωτικα να φαινονται τεραστια και ειναι ελαφρα σαν πουπουλο.
Εαν θελεις διπλασιασε τα υλικα και προσθεσε λιγη μαγια παραπανω.
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου στο μπλογκ μου.
Καλη σου μερα!!!