Google+ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ ΛΟΥΚΟΥΜΙ!!! Μμμμμ...λουκουμι ειναι.. | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ ΛΟΥΚΟΥΜΙ!!! Μμμμμ...λουκουμι ειναι..

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες: |






ΥΛΙΚΑ
1/2 ποτηρι νερου ηλιελαιο η'ελαιολαδο
1/2 ποτηρι νερου ζαχαρη
1/2 ποτηρι νερου λευκο κρασι
1/2 κ.γλυκου δακρυα μαστιχας,κοπανισμενα
1 σφηνακι ουζο η'λικερ μαστιχας(εγω εβαλα λικερ μαστιχας)
1 βανιλια
1/2 κ.γλυκου σοδα μαγειρικη
5οο γρ.αλευρι για ολες τις χρησεις,κοσκινισμενο
5 μεγαλα λουκουμια κομμενα στα 4(εγω εβαλα μικρα λουκουμακια κομμενα στα 2)
Λιγα καρυδια (προαιρετικα) εγω εβαλα και ειναι τελειος συνδιασμος)
Αχνη για πασπαλισμα


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια λεκανη ριχνουμε το ηλιελαιο,τη βανιλια,τη ζαχαρη τη μαστιχα,
το ουζο η'το λικερ,ανακατευουμε την σοδα με το κρασι τα προσθετουμε
στα υπολοιπα υλικα,και ανακατευουμε με το χερι μεχρι να λιωσει η ζαχαρη.
Προσθετουμε το αλευρι λιγο λιγο
 και ανακατευουμε εως οτου εχουμε
μια μαλακια και ευκολοπλαστη ζυμη που δεν κολλαει στο χερι.
Στρωνουμε λαδοκολλα σε μια λαμαρινα,προθερμαινουμε το φουρνο στους 180 
βαθμους,και παιρνουμε ενα μπαλακι ζυμης οσο ενα καρυδι,
το πλαθουμε
και το πιεζουμε αναμεσα στις παλαμες να γινει πλακε.
Βαζουμε 1 κομματι λουκουμι και 1 καρυδι,
διπλωνουμε τη ζυμη
κλεινοντας μεσα τα υλικα,κανοντας το μπισκοτο μακροστενο και το βαζουμε στη λαμαρινα με το κλεισιμο της ζυμης προς τα κατω.
Συνεχιζουμε μεχρι να τελειωσουν τα υλικα,και τα ψηνουμε για 30 λεπτα
περιπου μεχρι να χρυσισουν,δεν θα ροδισουν.
Τα βγαζουμε απο το φουρνο,αφηνουμε λιγο να κρυωσουν και τα πασπαλιζουμε με την αχνη.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως μπαρμπαριγου.

Δείτε Επίσης:



14 σχόλια:

...irida... είπε...

καλημέρα!!!ωραια συνταγή!!!!!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλημέρα Γωγούλα!!!
Μπισκότο με λουκούμι, τέλειος συνδυασμός!!!

Marina είπε...

Σαν κουραμπιεδολουκουμάκια μου κάνουν!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Μέσα στο μυαλό μου είσαι! Σκεφτόμουν να φτιάξω σκαλτούνια με γέμιση λουκούμι!
Τέλεια φαίνονται τα μπισκοτάκια σου!

Maria B. είπε...

σύνηθως τα λουκουμια τα προτιμώ αναμεσα σε 2 πτι μπερ, οποτε ο συνδιασμός που δίνεις είναι ιδανικός. Θα δοκιμάσω να τα φτιάξω σε πρώτη ευκαιρία.

καλή σου μερα Γωγουλίνι !!!

Sweet Dreams είπε...

Καλημέρα Γωγώ!!

Πρώτη φορά βλέπω μπισκότα γεμιστά με λουκούμι!! Θα δοκιμάσω να τα φτιάξω άμεσα. Πάντως φαίνονται τέλεια!!!

Maria είπε...

ΓΩΓΟΥΛΙΝΑ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!!!!ΤΑ ΕΙΔΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΗΝ!!!!Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ..ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ..ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ.....ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ...ΑΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ''ΔΕΚΑΝΟΣΤΙΜΑΑΑΑΑΑΑΑ''
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα σήμερα με πρόλαβες εσύ χα χα χαα!!!
Τα κάνω κι εγώ αυτά τα μπισκοτάκια, μικρές είναι οι διαφορές στις συνταγές μας!
Εγώ βάζω ολόκληρα λουκουμάκια (μικρά)
Συνήθως τα φτιάχνω μέρες που νηστεύουμε (δηλαδή την Μ. Εβδομάδα δεν νηστεύουμε και καμιά άλλη μέρα) και εξαφανίζονται στο πιτς φυτίλι!
Είναι τέλεια λέμε!!
Πολλές φορές τα χρωματίζω με λικέρ τριαντάφυλλο (ταιριάζει απίστευτα με όσα έχουν λουκουμάκι τριαντάφυλλο εντός)
Και τώρα που βλέπω τα δικά σου, σκέφτομαι ότι πολύ κακώς τα φτιάχνω μόνο σε νηστείες!
Φιλάκια, καλό μεσημέρι!

Ειρήνη είπε...

wraia ta mpiskotakia kai mosxomurista!

zoyzoy είπε...

Τα'χα φτιάξει μια σαρακοστή και είχαν γίνει ανάρπαστα!
Να σου στείλω λουκουμάκια να τα φτιάχνεις Γωγούλα:))

Καλό σου βράδυ
με φιλιά θαλασσινά!

Marios είπε...

Καλησπέρα.Πρέπει να είναι τέλεια.Δεν μου στέλνεις με mail 5-6.????
Μου αρέσουν πολυ τα γλυκά!!!

gwgoyla είπε...

Συγνωμη που δεν θα μπορεσω να απαντησω σε ολους ξεχωριστα..Σας ευχαριστω ολες και ολους που μου κανατε την τιμη να με επισκεφτειτε,και να αφησετε τα σχολια σας..καλο βραδυ να εχετε,και παλι 1000 ευχαριστω!!!

Δημιουργία είπε...

Θα τα δοκιμασω τα μπισκοτακια σου, φαινονται πολυ ομορφα.

gwgoyla είπε...

Να τα δοκιμασεις καλη μου,ειναι νοστιμοτατα..σε ευχαριστω πολυ,καλο Σ/Κ να εχεις.

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin