ΧΟΙΡΙΝΟ ΦΡΙΚΑΣΕ ΜΕ ΧΟΡΤΑ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ!!!

Εχω την πεθερα μου που με προμηθευει
τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα με αγρια χορτα
που μαζευει η ιδια...ειναι η χαρα της αυτη,να μαζευει
και να τα μοιραζει στα παιδια της.
Σκεφτηκα λοιπον να δοκιμασω να φτιαξω φρικασε να δω
πως θα ειναι,και τελικα το αποτελεσμα ηταν νοστιμοτατο.






ΥΛΙΚΑ
1 κιλο χοιρινο για κατσαρολα
2 κιλα χορτα διαφορα
2 μετρια ξερα ψιλοκομμενα κρεμμυδια
5 φρεσκα κρεμμυδακια
1/2 ματσακι ανηθο
1 1/2-2 λεμονια τον χυμο τους
1 αυγο
2 κ.σουπας γεματες κορν φλαουρ
Αλατι 
Πιπερι
Ελαιολαδο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ψιλοκοβουμε ξερα και φρεσκα κρεμμυδια,βαζουμε λιγο ελαιολαδο 
στην κατσαρολα μας,και σωταρουμε τα κρεμμυδια,
και στην συνεχεια 
αφου εχουμε κοψει σε μεριδες το κρεας,το εχουμε πλυνει καλα,
το ριχνουμε και αυτο μαζι με τα κρεμμυδια και τα σωταρουμε ολα μαζι.
Κατοπιν ριχνουμε τον ψιλοκομμενο ανηθο τα ανακατευουμε ολα καλα,
ριχνουμε νερακι να σκεπαζει το κρεας,κλεινουμε το καπακι
και το αφηνουμε να σιγοβρασει.
Τωρα αφου εχουμε καθαρισει και πλυνει τα χορτα καλα καλα να φυγουν τα 
χωματα,και για να πιο ευκολια ριξτε στην γουρνα που πλενετε τα χορτα
ξυδι και αλατι για να φευγουν τα χωματα πιο ευκολα.
Τα βαζουμε σε μια κατσαρολα οπου βραζει νερο να βρασουν για ενα 20λεπτο
τα σουρωνουμε και μιση ωρα πριν γινει το χοιρινο,ριχνουμε τα χορτα
να βρασουν ολα μαζι,και αφου βρασουν ριχνουμε το αναλογο αλατακι.
Τελος χτυπαμε στο μουλτι το αυγο,στην συνεχεια ριχνουμε τον χυμο
λεμονιων τα χτυπαμε μαζι,και στην συνεχεια παιρνουμε 3 κουταλες
ζουμακι απο το φαγητο τις ριχνουμε στο αυγολεμονο,και 2 κουταλιες
της σουπας κορν φλαουρ τα χτυπαμε καλα και τα ριχνουμε στο φαγητο μας,
αφου το εχουμε κατεβασει απο την φωτια
.Κουναμε την κατσαρολα να παει
παντου και το ξαναβαζουμε στη φωτια να παρει 2-3 βρασεις να πηξει το ζουμακι,και σερβιρουμε.





ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΧΟΙΡΙΝΟ ΦΡΙΚΑΣΕ ΜΕ ΧΟΡΤΑ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Εχω την πεθερα μου που με προμηθευει τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα με αγρια χορτα που μαζευ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

8 σχόλια

Marina είπε...

Δεν ξέρω τι χόρτα έβαλες πάντως αυτό είναι το αγαπημένο μου φαγητό!!! Το φτιάχνουμε και εγώ και η μαμά μου με αγκάθια, γαλατσίδες και καυκαλίθρες!!! Ας το καλό σου, μου άνοιξες την όρεξη!!!

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Μαρινακι καικαλη εβδομαδα να εχεις..απο τον τοπο σου τα μαζευει το νησι σου..εκτος απο αυτα τα χορτα που ανεφερες
ειχε και αλλα τα οποια μου διαφευγουν.
Παντως το αποτελεσμα ηταν νοστιμοτατο και η σαλτσουλα τελεια!!!φιλακια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα δεν παίζωωωωωωωωω!! χα χα χαα!!
Μα τι ταύτιση απόψεων είναι αυτή??
Αύριο θα δεις και το δικό μου .... παρόμοιο φαγάκι, μόνο που εγώ το έκανα κοκκινιστό, με χόρτα εποχής, με τα οποία συνήθως φτιάχνω τις πίτες μου.
Πάντως ο συνδυασμός του χοιρινού με χορταρικά ήταν άπαιχτος, μας άρεσε πολύ, το ίδιο πεντανόστιμο φαίνεται και το δικό σου πιάτο!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

Dafni είπε...

Καλημέρα Γωγούλα!!!
Λατρεμένο φαγητό....και με χόρτα του βουνού τέλειο!!

Katerina είπε...

Το λατρεύω αυτό το φαγητό. Ιδιαίτερα με τα κρύα είναι ότι πρέπει!

zoyzoy είπε...

Αν σου'πω ότι έχω έτοιμη την ανάρτηση με το ίδιο φαγάκι!
Θα αφήσω να περάσει καιρός για να τ'ανεβάσω!

Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

irida είπε...

kαλημέρα καλό μήνα!!!αγαπημένο φαγάκι!!!

gwgoyla είπε...

Καλημερα και καλο μηνα να εχετε..σας ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας,να ειστε καλα.Φιλια πολλα!!!