Google+ ΣΑΜΑΛΙ..ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΣΑΜΑΛΙ..ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες:
Εχω δοκιμασει πολλες συνταγες για σαμαλι,
σαν αυτη την συνταγη που σας δινω ειλικρινα
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...











ΥΛΙΚΑ
500 γρ.σιμιγδαλι χοντρο
500 γρ γιαουρτι προβειο η'οποιο θελετε εσεις
2 φλ.τσαγιου ζαχαρη
2 κ.γλυκου σοδα
1 κ.γλυκου μαστιχα κοπανισμενη
1 φλ.τσαγιου νερο
Αμυγδαλα για την διακοσμηση(προαιρετικα)


ΣΙΡΟΠΙ
1 κιλο ζαχαρη
3 ποτηρια νερου νερο
Τον χυμο ενος λεμονιου,
και τις στιμενες λεμονοκουπες


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια λεκανη βαζουμε το γιαουρτι,την μαστιχα,την σοδα,την ζαχαρη
το νερο,ανακατευουμε με το συρμα η'με ενα κουταλι,
και στην συνεχεια ριχνουμε το σιμιγδαλι λιγο,λιγο
 και ανακατευουμε καλα.
Λαδωνουμε ενα μακροστενο ταψι,και ριχνουμε το μιγμα,και το ψηνουμε
σε προθερμασμενο φουρνο στους 170-180 βαθμους στις αντιστασεις για 45-50 λεπτα.
Για το σιροπι τωρα βαζουμε την ζαχαρη με το νερο,
και μολις λιωσει η ζαχαρη
ριχνουμε  τον χυμο του λεμονιου και τελος τις στιμενες λεμονοκουπες.
Το αφηνουμε να βρασει ενα 5λεπτο και μολις βγει το γλυκο το κοβουμε σε κομματια
 και το σιροπιαζουμε
καυτο το γλυκο και καυτο το σιροπι.
Το μελωμα του ειναι τελειο φανταστικο..
προσθεστε αν θελετε επανω σε καθε
κομματι απο ενα ξεφλουδισμενο αμυγδαλο.
Αφηστε να κρυωσει να πιει ολο το σιροπακι του και σερβιρετε..αν θελετε
μπορειτε να το συνοδεψετε και με μια μπαλα παγωτο καιμακι η'βανιλια.








TIP :Οταν πατε να κοψετε το γλυκο σε κομματια να βουτατε το μαχαιρι
σε ενα ποτηρι με νερο για να μην χαλασει η επιφανεια του γλυκου.




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου

Δείτε Επίσης:



26 σχόλια:

Sweet Dreams είπε...

Γωγούλα καλημέρα και καλό μήνα!!!

Πολύ καλό το σάμαλι και τι ωραία παρουσίαση!!

Μπράβο και πάλι μπράβο!!!

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα και καλο μηνα και σε σενα sweet dreams.
Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,αν κανεις το σαμαλι θα δεις οτι εχω δικιο.Ειναι ΤΕΛΕΙΟ!!!
Φιλακια πολλα!!!

Katerina είπε...

Είναι τέλειο πράγματι. Δεν το έχω φτιάξει ποτέ αλλά μου δίνει πάντα η γειτόνισσα που το φτιάχνει συχνά. Θα το επιχειρήσω, δείχνει πολύ λαχταριστό.

Αγγελικη Ν είπε...

Για να το λες ΤΕΛΕΙΟ σκέφτομαι τι θα είναι, έτσι που μας αρέσουν τα ίδια φαγητά...
Καλημέρα Γωγούλα μου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου εγώ θα το φτιάξω οπωσδήποτε.
Εχω δοκιμάσει πολλές συνταγές για σαμαλι, καμιά δεν με έχει ενθουσιάσει, γιατί καμιά δεν μου θυμίζει την απίστευτη γεύση που είχαν τα σάμαλι των παιδικών μας χρόνων, αυτά που πουλούσαν οι πλανόδιοι αν θυμάσαι!!
Πολλά φιλιά!

georgiaxara είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΩΓΩ!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΓΛΥΚΟ... ΜΠΡΑΒΟ!
ΦΙΛΙΑ!

gwgoyla είπε...

Κατερινακι μου,να το φτιαξεις ειναι γλυκο της στιγμης,ολα τα υλικα σε μια λεκανη ανακατεμα,στο ταψι,ψησιμο,σιροπιασμα και τσακισμα μετα..φιλακια και καλο βραδυ να εχεις!!!

gwgoyla είπε...

Αγγελικουλα μου ετσι ακριβως..οπως τα λες ειναι..το ΤΕΛΕΙΟ δεν το λεω ετσι για να προσελκυσω κανεναν..την αληθεια λεω,οταν δοκιμασω κατι και μου αρεσει παρα πολυ τοτε θα το αναρτησω.Σε ευχαριστω πολυ,καλο βραδυ να εχεις,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου γλυκο να το φτιαξεις και ελα πες μου εντυπωσεις..Θυμαμαι πως ηταν τον καιρο εκεινο..Να ξερεις ενα πραγμα πως το σαμαλι αυτο την αλλη μερα ειναι ακομα πιο νοστιμο.Χτες το εφτιαξα και σημερα δεν υπαρχει..γιατι μοιρασα κιολας και ολοι ξετρελαθηκαν.Φιλακια πολλα και καλο βραδυ να εχεις!!!

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια Γεωργια χαρα!!!
Καλο βραδυ και φιλια πολλα!!!

zoyzoy είπε...

Αχ!Τα σάλια μου τρέχουν κοπέλα μου.
Αν το δεί ο άντρας μου δεν το γλιτώνω :))

Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά:))

gwgoyla είπε...

Ζουζου μου,φτιαξτο στον αντρουλη σου ειναι ευκολο,γρηγορο και πεντανοστιμο!!!
Φιλακια καλη μου και καλο βραδυ να εχεις!!!

Maria είπε...

ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!ΕΙΝΑΙ ΣΛΟΥΡΠ!!!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΩΓΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑ ΜΑΣ!

gwgoyla είπε...

Τιποτα Μαρακι μου,εγω ευχαριστω που με τιματε με την παρουσια σας..καλο βραδυ γλυκια μου,φιλακια πολλα!!!

Αριάδνη είπε...

Γωγούλα, θαυμάσιο και ..λαχταριστό το blog σου..
Αυτό το σάμαλι ΠΡΕΠΕΙ να το φτιάξω!!

Καλό σου βράδυ με γευστικές εμπνεύσεις

Ανώνυμος είπε...

Οι εικόνες και η περιγραφή άψογα!!!Πολύ καλή δουλειά!!Ελπίζω να πετύχω κι εγώ στην εκτέλεση μιας και μούρθε επιθυμία για σάμαλι!!!!

Ανώνυμος είπε...

το ταψακι τι διαστασεις πρεπει να εχει;

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα ανωνυμη/ε,το ταψακι που βλεπεις στην φωτο ειναι 30αρι αλλα και σε 28αρι μπορεις να το βαλεις οχι μεγαλυτερο ομως..
Καλη επιτυχια σου ευχομαι και καλες γιορτες!!!
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου!!!

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ!
Δηλαδη ορθογωνιο 30 επι ποσο;Επι 15;
Θα το εβαζα σε ενα στρογγυλο 28αρι που εχω,αλλα αν το ταψακι σου ειναι 30 επι 15,το στρογγυλο 28αρι ειναι μαλλον αρεκτα μεγαλυτερο;
Σε ευχαριστω και παλι!

gwgoyla είπε...

Το συγκεκριμενο ταψι που το εφτιαξα εγω, ειναι 30επι23.Στρογγυλο 28αρι δεν εχω για να σου πω...αλλα δεν νομιζω οτι ειναι μεγαλυτερο λογικα μικροτερο ειναι.
Καλη επιτυχια να εχεις,φιλια!!!

ΑΝΝΗ είπε...

θα το φτιάξω αύριο στον απαιτητικό αδελφό μου και θα σου πω.

ΕΛΕΝΗ ΜΠΑΤΡΗ είπε...

ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ,ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΩΡΑ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΑΛΑΓΗ,ΕΒΑΛΑ ΛΙΓΟ ΞΥΣΜΑ,ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΕΜΟΝΙΟΥ,ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΙΓΜΑ,ΣΤΟ ΣΙΡΟΠΙ ΑΝΤΙ ΧΥΜΟ ΛΕΜΟΝΙΟΥ,ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΧΥΜΟ ΤΟΥ ΠΟΡΤΑΚΑΛΙΟΥ,ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΣΤΙΜΕΝΗ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΤΑ ΟΠΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΣ..!!!!!!!!!!!!! ΜΙΛΑΜΕ ΦΝΤΑΣΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΙΧΟΥΔΙΑ ΣΟΥ....!!!!!!!!!!!!

Aporw MeMena είπε...

θα ήθελα να ρωτήσω γιατί χοντρό σιμιγδάλι και όχι ψιλό; Ρώτησα στον φούρνο που είναι και γνωστός μου και μου είπε να βάλω ψιλό.

gwgoyla είπε...

Εγω το φτιαχνω με χοντρο και απ'οτι ξερω και μεγαλοι Σεφ με χοντρο το φτιαχνουν..τωρα γιατι σου ειπε ο γνωστος σου ψιλο εκεινος ξερει..
Παντως σε ευχαριστω για την επισκεψη.

loula είπε...

Γωγώ μου καλησπέρα.
Ως τώρα ήξερα, ότι όταν φτιάχνεις σιροπιαστα, το ένα από τα δύο είναι κρύο. Πως γίνεται να βάλω το ζεστό σιρόπι στο ζεστό σάμαλι; Δεν θα λασπώσει;
Ευχαριστώ,
Λούλα

Gwgoyla Nsg είπε...

Καλησπερα Λουλα,οχι δεν λασπωνει εγω ετσι το φτιαχνω οπως ακριβως το αναφερει η συνταγη και κανενας απο οσους το εφτιαξαν δεν μου ειπε οτι τους λασπωσε...
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη,καλη Σαρακοστη σου ευχομαι με υγεια!!!

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin