ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΠΡΑΣΑ ΚΑΙ ΤΥΡΙΑ ΣΕ ΠΗΛΙΝΑ ΓΑΣΤΡΑΚΙΑ!!!






ΥΛΙΚΑ
5 λουκανικα κοτοπουλου
5 πρασα μικρα
1 μεγαλο κρεμμυδι ξερο
1 πρασινη πιπερια
1 συσκευασια κονκασε
Λιγο μαιντανο
Τυρι πεκορινο κομμενο σε κυβους (καμια 20αρια κομματακια) δεν μπορω να σας πω ποσα γραμμαρια.
Τυρι φετα τριμμενη μιση κουπα
Τριμμενο γκουντα για πασπαλισμα
Πιπερι
Ελαιολαδο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαριζουμε και κοβουμε σε ροδελες τα πρασα,το κρεμμυδι σε φετες,
την πιπερια σε φετες και τα σωταρουμε σε τηγανι οπου εχουμε βαλει το λαδι να ζεσταθει.
Στην συνεχεια ριχνουμε τα λουκανικα κομμενα σε ροδελες
και τα σωταρουμε ολα μαζι,
κατοπιν ριχνουμε τα ντοματακια
τον μαιντανο,
λιγο πιπερι, μισο ποτηρακι νερο και το αφηνουμε κανα τεταρτακι να βρασουν.
Κλεινουμε το ματι και ριχνουμε τα τυρια και ανακατευουμε.
Παιρνουμε 2 πηλινα γαστρακια  μοιραζουμε το φαγητο,
και απο πανω ριχνουμε τριμμενο γκουντα
και τα βαζουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους
στον αερα μεχρι να λιωσουν τα τυρια και να κανουν μια κρουστα ροδοκοκκινη.
Αλατι δεν εβαλα επειδη υπαρχουν αρκετα τυρια.
Ειναι πολυ νοστιμο.






ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΠΡΑΣΑ ΚΑΙ ΤΥΡΙΑ ΣΕ ΠΗΛΙΝΑ ΓΑΣΤΡΑΚΙΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 5 λουκανικα κοτοπουλου 5 πρασα μικρα 1 μεγαλο κρεμμυδι ξερο 1 πρασινη πιπερ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

8 σχόλια

Marina είπε...

Αχ βρε Γωγώ τι μου έκανες βράδυ Κυριακής!!! Ελα στο μπλογκοσπιτό μου να δεις...

georgiaxara είπε...

ΤΕΛΕΙΟ....!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

gwgoyla είπε...

Μαρινακι μου,καλημερα κι απο δω..ηρθα και ειδα,και σε ευχαριστω παρα πολυ για ακομα 1 φορα..φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Γεωργιαχαρα σε ευχαριστω παρα πολυ.
Καλη σου μερα και καλη εβδομαδα να εχεις.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τούρμπο φαγάκι με πλούσια υλικά, γι αυτό και θα μας αρέσει πολύ!!!
Καλή βδομάδα Γωγούλα, φιλιά!

gwgoyla είπε...

Καλημερα Ελενακι μου,καλη εβδομαδα και σε σενα.
Οπως το ειπες..τουρμπο ειναι και νοστιμοτατο..σε ευχαριστω πολυ,φιλακια!!!

Maria B. είπε...

Αυτό το πήλινο κάνει φανταστικά φαγητά Γωγούλα !! το δικό σου δε φαίνεται πεντανόστιμο! παίρνω την μερίδα μου και πάω να την απολαύσω !!!! σλουρπ σλουρπ!

καλή βδομάδα !!!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου καλημερα κι απο δω...οντως το φαγητο στο πηλινο εχει ααααααααααλλη νοστιμια..καλα εκανες και πηρες την μεριδα σου...σε ευχαριστω πολυ,καλη βδομαδα να εχεις φιλακια!!!