ΣΟΥΤΖΟΥΚΑΚΙΑ ΣΜΥΡΝΕΙΚΑ!!!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΡΧΟΜΑΙ....




ΥΛΙΚA
1 κιλο κιμα μοσχαρισιο
3-4 σκ.σκορδου ψιλοκομμενες
200 γρ.ψωμι μπαγιατικο μουλιασμενο σε κοκκινο κρασι
1 κ.σουπας τριμμενο κυμινο
Αλατι
Πιπερι

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΛΤΣΑ
1 κρεμμυδι τριμμενο
1 λειωμενη σκελιδα σκορδο
1 1/2 συσκευασια χυμο ντοματας
1 κοφτη κ.σουπας κυμινο
Αλατι
Πιπερι
1/2 ποτηρι νερο
Ελαιολαδο 1/2 φλ.του καφε μικρο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Μουλιαζουμε το ψωμι σε μια λεκανιτσα με το κρασι,
το στιβουμε καλα με
τα χερια μας και το προσθετουμε στον κιμα μαζι με τα υπολοιπα υλικα,

 ζυμωνουμε καλα και το αφηνουμε στο ψυγειο καμια ωριτσα.
Σε μια κατσαρολιτσα βαζουμε λιγο λαδι και σωταρουμε το κρεμμυδι,το σκορδο
ριχνουμε το χυμο ντοματας
 και το νερο,το αφηνουμε να βρασει,
και στην συνεχεια ριχνουμε το κυμινο,το αλατι και το πιπερι.
Οσο βραζει η σαλτσα πλαθουμε τον κιμα σε μακροστενα μικρα μπιφτεκακια.
Σε ενα τηγανι ριχνουμε λαδι και τα τηγανιζουμε χωρις να τα αλευρωσουμε
μεχρι να κανουν κρουστα 
και στην συνεχεια τα ριχνουμε στη σαλτσα,
που σιγοβραζει,και τα βραζουμε για 1/2 ωρα περιπου.
Τα συνοδευουμε με ρυζακι,πατατουλες τηγανιτες,πουρε.




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!


ΣΟΥΤΖΟΥΚΑΚΙΑ ΣΜΥΡΝΕΙΚΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΡΧΟΜΑΙ.... ΥΛΙΚA 1 κιλο κιμα μοσχαρισιο 3-4 σκ.σκορδου ψ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

8 σχόλια

Marina είπε...

Τι μαγειρεύεις σήμερα;;;Σουτζουκάκια!!!! Μμμμμμμμμμμμ.........Το ρύζι σε σχήμα καρδιάς είναι όλα τα λεφτά!!!

gwgoyla είπε...

Σουτζουκακια Μαρινακι μου ναι,και ηταν πεντανοστιμα...οσο για τις καρδουλες αυτες τις λατρευω...καλο βραδυ να εχεις,Μαρινακι σε ευχαριστω πολυ!!!

Maria B. είπε...

βλέπω Γωγούλα μου ότι λειτουργείς στο πνεύμα του Αγίου Βαλεντίνου με το το ριζάκι σου !!!! χιχιχιχι

πολύ ωραίο το φαγακι σου, στο σπίτι μου όλοι το τιμούν ιδιαιτέρως !!!

gwgoyla είπε...

Ειδες Μαρακι μου...μπαινω κι εγω σιγα σιγα στο πνευμα του Αγιου...χαχαχα!!! η καρδουλιτσα ειναι η αγαπημενη μου φορμουλα,οσο για το φαγητο εμεις ολα τα φαγητα τα τιμαμε...χαχα..τυχαιο? φιλακια πολλα καλη μου!!!

zoyzoy είπε...

Αγαπημένα!
Υπέροχο το σημερινό σου πιάτο Γωγούλα!

Καλό απόγευμα με φιλιά θαλασσινά:))

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μα τι ... αγαπησιάρικα σουτζουκάκια είναι αυτά!!!
Από τα πιο αγαπημένα μας φαγάκια Γωγούλα, μιας και έχουμε και ρίζες μικρασιάτικες!
Φιλάκια!

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Ζουζου μου,φιλακια και απο μενα!!!

gwgoyla είπε...

Ειδες Ελενακι μου? δεν ειναι πολυ γουτσου γουτσου? χαχα!! μη νομιζεις κι εγω εχω ριζες απο πολη..φιλακια πολλα καλη μου,και σε ευχαριστω ακομα μια φορα για το βραβειο που μου προσφερες,καλο βραδυ!!!