ΜΟΣΧΑΡΙ ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ!!!

Νοστιμοτατο εγινε...!!!












ΥΛΙΚΑ
1 κιλο μοσχαρι(χτενι,ελια,ποντικι)
1/2 κιλο κριθαρακι
2 μετρια κρεμμυδια ψιλοκομμενα
2 σκ.σκορδου ψιλοκομμενες
1 συσκευασια ντοματακια κονκασε
1/2 συσκευασια ντοματοχυμο
1 πρεζα κανελα τριμμενη
1 πρεζα γαρυφαλο τριμμενο
4 κοκους μπαχαρι
Αλατι
Πιπερι
Ελαιολαδο
Τυρι κεφαλοτυρι τριμμενο η'οτι αλλο τυρι θελετε εσεις για το πασπαλισμα




ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια κατσαρολα βαζουμε λιγο ελαιολαδο,και σωταρουμε το κρεμμυδι με το σκορδο,
και στην συνεχεια ριχνουμε το κρεας σε μεριδες,αφου το εχουμε πλυνει,
και κατοπιν ριχνουμε τα μυρωδικα εκτος απο το αλατι,τις ντοματες, τον χυμο ντοματας,
ριχνουμε και νερακι να σκεπαζει το κρεας και το αφηνουμε
να σιγοβρασει.
Στο τελος ριχνουμε το αλατι,παιρνουμε ενα ταψι,η'γαστρακια
ατομικα πηλινα και βαζουμε το κρεας με την σαλτσουλα,τα βαζουμε στον
προθερμασμενο φουρνο στους 180-200 βαθμους
 και μολις παρει βραση,
ριχνουμε το κριθαρακι,το ανακατευουμε κατα διαστηματα στην αρχη για
να μη λασπωσει, το αφηνουμε να κραταει λιγο το κριθαρακι και το φαγακι μας να εχει
σαλτσουλα να μην πηξει πολυ
.Τελος ριχνουμε απο πανω τριμμενο τυρακι και
σερβιρουμε.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΜΟΣΧΑΡΙ ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Νοστιμοτατο εγινε...!!! ΥΛΙΚΑ 1 κιλο μοσχαρι(χτενι,ελια,ποντικι)...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

14 σχόλια

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ωραίο!! Ξέχασα να σου πω- τη γέμιση που περίσσεψε από τα πιροσκί την φάγαμε σαν πατατοσαλάτα!!!

gvarvakis είπε...

Κάθε πιρουνιά κι ένα βήμα πιο κοντά στον Παράδεισο της γεύσης!!!!!
Το λατρεύω :)
Φιλιά
Καλημέρα Γωγούλα

Dafni είπε...

Υπέροχο...λαχταριστό...καλομεγειρεμένο..
Ένα φαγητό που αρέσει σε όλους, προσωπικά το λατρεύω!!
Μπράβο Γωγούλα μου, παίρνω το μεζεδάκι μου και φεύγω.....
Φιλιά!!!

Marina είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΕΡΔΙΣΕΣ!!!
Γράψε μου τη διεύθυνσή σου σε σχόλιο για να σου στείλω το δωράκι σου! Ύστερα θα το διαγράψω ώστε να μην το δουν όλοι!!!

gwgoyla είπε...

Κωνσταντινα μου,σε ευχαριστω πολυ,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Κι εμεις μπλεγμενο κουβαρι,οτι ειχε μεινει απο την γεμιση το φαγαμε σςν πατατοσαλατα..τιποτα δεν παει χαμενο..χαχαχα!!! φιλακια πολλα!!

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Γιωργο,συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σου..σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Δαφνη μου γλυκια ετσι ειναι...καλα εκανες και πηρες την μεριδα σου...σε ευχαριστω παρα πολυ,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μαρινακι μου σε ευχαριστω ακομα μια φορα,σου τα εχω ηδη στειλει...φιλακια παρα πολλα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αργησα σήμερα Γωγούλα μου, τρέχω η ταλαίπωρη από το πρωί, ελπίζω να μου φύλαξες έστω ένα μικρό πιατάκι, είναι από τα αγαπημένα μου φαγάκια!
Φιλάκια!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου γλυκο,για την ταλαιπωρια σου και μονο, 2 μεριδες για σενα...ειναι νοστιμοτατο φαγητο και το αγαπαμε ολοι..φιλακια πολλα πολλα, και καλη ξεκουραση σου ευχομαι.Καλο βραδυ!!!

Lambros είπε...

Απλά υπέροχο το blog σου αλλά ακόμα πιο υπέροχη η ανάρτησή σου για ένα από τα πιο αγαπημένα μου φαγητά !!! Καλώς σε βρήκα και ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό του Ψαρότοπού μου !!!

Maria B. είπε...

αγαπημένο φαγάκι Γωγούλα μου ! παίρνω την μεριδούλα μου και την απολαμβάνω !!

καλό απογευμα