ΑΓΚΙΝΑΡΕΣ ΑΛΑ ΠΟΛΙΤΑ!!!









ΥΛΙΚΑ
6 αγκιναρες φρεσκιες η'κατεψυγμενες
1 κρεμμυδι ξερο ψιλοκομμενο
5 κρεμμυδακια φρεσκα ψιλοκομμενα
1/2 ματσακι ανηθο ψιλοκομμενο
3 πατατες 
3-4 καροτα
1 αυγο
2 λεμονια τον χυμο τους
1 1/2 κ.σουπας κορν φλαουρ
Ελαιολαδο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Αν εχουμε φρεσκιες αγκιναρες τις καθαριζουμε φορωντας γαντια γιατι μαυριζουν
τα χερια,διαφορετικα τα τριβουμε συνεχως με λεμονι..αφαιρουμε τα φυλλα,
κοβουμε το κοτσανι δεν το πεταμε το καθαριζουμε και αυτο,αφαιρουμε
το χνουδι τους και τις εχουμε σε μια λεκανιτσα με χυμο λεμονιου να μη μαυρισουν.
Βαζουμε στην κατσαρολα λιγο ελαιολαδο και μολις ζεσταθει
ριχνουμε τα κρεμμυδακια μας ξερο και φρεσκα,τα σωταρουμε,
και στην 
συνεχεια ριχνουμε τις αγκιναρες μας αφου τις εχουμε πλυνει,
τις πατατες 
τα καροτα και τα σωταρουμε ολα μαζι,
στην συνεχεια ριχνουμε τον ψιλοκομμενο ανηθο
λιγο νερακι να σκεπαζοντε,ριχνουμε πιπερακι 
και αφηνουμε να σιγοβρασουν
μεχρι να μαλακωσουν και να μεινουν με λιγο ζουμακι,και στο τελος αφου
ειναι ετοιμο ριχνουμε το αναλογο αλατακι και το κατεβαζουμε απο την φωτια,να ετοιμασουμε το αυγολεμονο.
Χτυπαμε στο μουλτι το αυγο,ριχνουμε στην συνεχεια τον χυμο λεμονιων,
τα ξαναχτυπαμε παιρνουμε 2-3 κουταλες ζουμακι απο το φαγητο ριχνουμε 
και το κορν φλαουρ τα χτυπαμε παλι και τελος τα ριχνουμε στο φαγητο μας 
κουναμε την κατσαρολα να παει παντου,
το βαζουμε να παρει 2 βρασεις,
το κατεβαζουμε απο την φωτια και σερβιρουμε..συνοδευουμε με τυρι φετα
και φρεσκο ψωμακι για βουτες στην ωραιοτατη πηχτη σαλτσουλα..
Εμεις πολυ το ευχαριστηθηκαμε το φαγακι,ειχε γινει νοστιμοτατο και λουκουμι.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΑΓΚΙΝΑΡΕΣ ΑΛΑ ΠΟΛΙΤΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 6 αγκιναρες φρεσκιες η'κατεψυγμενες 1 κρεμμυ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

9 σχόλια

kouzinapolitiki είπε...

Καλή μου Γωγουλα...Η συνταγη σου μοιάζει αστεράτη,,,,θα την φτιάξω αυριο...Πω πω,,,τα σάλια μου τρέχουν,,,με αυτο το φαγητό παω στον παράδεισο.. . ,,αχχαχαχχα.,,,χωρις αστεία ειναι σαν να εχω το πιάτο μπροστά μου,,

ΥΓ.
Ευχομαι να σου αρεσει η φασουλοσαλάτα μου,,,συχνά την κανω το καλοκαιρι...

gwgoyla είπε...

Σωτηρια μου ειναι πεντανοστιμο,σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,οσο για τα φασολια σου σαλατα ειμαι σιγουρη οτι ειναι νοστιμοτατη,θα σου πω εντυπωσεις..φιλακια και καλο βραδυ!!!!

Marina είπε...

Noστιμότατο!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ηταν δυνατόν να μην το ευχαριστηθείτε αυτο το φαγάκι??
Με μπόλικη φετούλα και φρέσκο ψωμάκι.... το καλυτερότερο!!
Φιλάκια, να έχεις μιαν όμορφη μέρα!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
mia maria είπε...

Το αγαπημένο μου φαγητό! Στείλε μου ένα πιατάκι γιατί εδώ κανένας δεν τρώει τις αγκινάρες!

gwgoyla είπε...

Μαρινακι μου και νοστιμοτατο αλλα και υγιεινο..φιλακια πολλα!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου,επεσαν βουτες που πηγε καπνος...χαχαχα..σε ευχαριστω πολυ γλυκια μου,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου παρε μη με ρωτας,ειναι κριμα να στερησαι καποιο αγαπημενο φαγητο επειδη δεν το τρωει η υπολοιπη οικογενεια..παρε και φαε οσο θελεις καλη μου...φιλακια πολλα!!!