ΙΝΔΟΚΑΡΥΔΟ ΣΙΡΟΠΙΑΣΤΟ!!!






ΥΛΙΚΑ
4 φλ.τσαγιου αλευρι για ολες τις χρησεις
2 φλ.τσαγιου ινδικη καρυδα (250 γρ ινδικη καρυδα,και κραταμε λιγη για πασπαλισμα)
6 αυγα
250 γρ.βουτυρο
2 φλ.τσαγιου γαλα αραιωμενο
3 φλ.τσαγιου ζαχαρη
4 κ.γλυκου μπαιικιν παουντερ




ΣΙΡΟΠΙ
5 φλ.τσαγιου ζαχαρη
2 ποτηρια νερου, νερο
2 βανιλιες
χυμο απο μισο λεμονι και την μιση λεμονοκουπα



ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπαμε στο μιξερ το βουτυρο μεχρι να ασπρισει,
στη συνεχεια ριχνουμε
διαδοχικα ζαχαρη με αυγα

,στην συνεχεια το αλευρι σιγα σιγα με το γαλα το μπαιικιν,

 και τελος την καρυδα συνεχιζοντας  για λιγο ακομα το χτυπημα.
Βουτυρωνουμε καλα ενα ταψι Νο 30 και ριχνουμε το υλικο μας
 και το
ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους για 45-50 λεπτα 
περιπου,αναλογα με τον φουρνο μας.
Οσο ψηνεται το γλυκο φτιαχνουμε το σιροπι.
Σε κατσαρολιτσα βαζουμε ζαχαρη,νερο,βανιλιες χυμο λεμονιου,και την 
μιση κουπα του λεμονιου,το βραζουμε για 5 λεπτα και το αφηνουμε να κρυωσει,
 και μολις βγει το γλυκο ζεστο το σιροπιαζουμε σιγα σιγα 
να παει παντου,
και μολις το πιει ολο, πασπαλιζουμε με καρυδα απο πάνω
και το κοβουμε σε κομματια.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΙΝΔΟΚΑΡΥΔΟ ΣΙΡΟΠΙΑΣΤΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 4 φλ.τσαγιου αλευρι για ολες τις χρησεις 2 φλ.τσαγιου ινδικη καρυδα (...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

6 σχόλια

georgiaxara είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΩΓΩ ΜΟΥ, ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΣΟΥ!!
ΦΙΛΙΑ!!

diatrofikamystika είπε...

ΓΕια σου γωγ΄γ,,μ το λατρεύω και οτίδηποτε έχει καρύδα..μμ το πιστεύεις ότι τώρα μου μύρισε..και τα οτίδηποτε σιροπιαστό και με μέλι γλυκό το προτιμώ απο την σοκολάτα καθώς δεν είμαι φανατικιά της!
Νίκη

ΕΛΕΝΑ είπε...

Από τα ωραιότερα κεκάκια, μιας και αγαπάμε πολύ την καρύδα!
Φιλιά πολλά Γωγούλα!

mara είπε...

Οτι έχει ινδική καρύδα μου αρέσει πολύ!Και αυτό φαινεται υπέροχο!Φιλιάααααααααα

Μarion, είπε...

Ενα περιποιημένο κομμάτι παρακαλώ.
Είναι πολύ νόστιμο γλυκάκι.

Καλό βράδυ

Γιάννης Γ. είπε...

Και εμένα με τρελλαίνει η ινδική καρύδα!
Θα φτιάξω σίγουρα τη συνταγή!

Συνταγές για παγωτά