ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ ΜΕ ΧΥΛΟΠΙΤΕΣ!!!

Μμμμμ..Μουρλια εγινε!!!











ΥΛΙΚΑ
1 κοτοπουλο κομμενο σε μεριδες
1/2 κιλο χυλοπιτες
2 μετρια ξερα κρεμμυδια ψιλοκομμενα
2 σκ.σκορδο ψιλοκομμενες
1 συσκευασια ντοματακια κονκασε
1/2 συσκευασια ντοματοχυμο
1/2 ποτηρακι κρασιου τσιπουρο με γλυκανισο
4 κοκους μπαχαρι
2 φυλλα δαφνης
1/2 κ.γλυκου κοφτο κανελα
1 πρεζα γαρυφαλο σκονη
1 πρεζα ζαχαρη
Ελαιολαδο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Κοβουμε σε μεριδες το κοτοπουλο,το πλενουμε
καλα και το αφηνουμε στην ακρη.
Βαζουμε λιγο ελαιολαδο στην κατσαρολα να ζεσταθει,και σωταρουμε κρεμμυδια και σκορδο,
στην συνεχεια ριχνουμε τα κομματια κοτοπουλου
τα σωταρουμε ολα μαζι,
ριχνουμε τα μυρωδικα,και σβηνουμε με το τσιπουρο.
Αφηνουμε να εξατμιστει το αλκοολ,και κατοπιν ριχνουμε τα ντοματακια,τον χυμο,την ζαχαρη,
ριχνουμε και λιγο νερακι και το αφηνουμε να σιγοβρασει,


μεχρι να πηξει η σαλτσουλα του και τελος ριχνουμε το αναλογο αλατι.
Σε μια αλλη κατσαρολα βραζουμε με τον γνωστο τροπο τις χυλοπιτες και σερβιρουμε το φαγητο με μπολικο τριμμενο τυρι.
Μπορουμε επισης αν θελουμε να ριξουμε τις χυλοπιτες να βρασουν μεσα στο κοτοπουλο.
Εκτος απο χυλοπιτες μπορουμε να συνοδεψουμε το κοτοπουλο,με πατατουλες τηγανιτες,πουρε,ρυζι,η'μακαρονια.
Να σημειωσω πως το τσιπουρο με τον γλυκανισο δινει μια ιδιαιτερη γευση.







ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ ΜΕ ΧΥΛΟΠΙΤΕΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Μμμμμ..Μουρλια εγινε!!! ΥΛΙΚΑ 1 κοτοπουλο κομμενο σε μεριδες 1/2 κι...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

19 σχόλια

Marina είπε...

Μου θύμισες Αρκαδία!!! Εκεί το είχαμε φάει και ήταν φανταστικό!!!

Lambros είπε...

Kαλημέρα, σε περιμένω από το Ψαρότοπο να παραλάβεις το δώρο σου !!!

gwgoyla είπε...

Καλημερα Μαρινακι μου,αφου το εχεις ηδη δοκιμασει ξερεις την νοστιμια του...να'σαι καλα σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Λαμπρο σε ευχαριστω παρα πολυ για το δωρο,καλη συνεχεια και καλη σου μερα!!!

Asteri είπε...

Με τσίπουρο ε; θα δοκιμαστεί
Καλημέρα

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μούρλια, μούρλια, και η προσθήκη του τσίπουρου πολύ πολύ ενδιαφέρουσα!
Στην υγειά μας και καλή μας όρεξη!
Φιλάκια!

Maria B. είπε...

οπως λεει και το Λενακι είναι πολύ ενδιαφέρουσα η προσθήκη του τσίπουρου ! ασε που έχεις 2 σε 1, και φαγητό και κέφι !!! χιχιχι

γεια στα χεράκια σου Γωγούλα μου, πρέπει να είναι νοστιμότατο !!!

gwgoyla είπε...

Καλημερα αστερακι,ναι με τσιπουρο γλυκανισου,δινει μια ιδιαιτερη γευση στο φαγητο..σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου γλυκο λογω των ημερων ας πιουμε και λιγο παραπανω να το ριξουμε εξω..χαχαχα!!!σε ευχαριστω πολυ,να εχεις μια ομορφη μερα,φιλακια πολλα πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου,καλη σου μερα...ναι εχει απολυτο δικιο το Ελενακι μας..ειδες πως τα παντρεψα? το συγκεκριμενο τσιπουρο με γλυκανισο δινει μια αλλη "νοτα" στον ουρανισκο μας..πολυ νοστιμο γινεται...σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα πολλα!!!

para-kelsoscooks είπε...

Πράγματι το τσίπουρο πρέπει να του δίνει άλλη- ωραία- γεύση.

gwgoyla είπε...

Para-kelsoscooks ετσι ακριβως..πρεπει να το δοκιμασεις για να καταλαβεις τι εννοω..καλο μεσημερι και σε ευχαριστω πολυ!!!

Ειρήνη είπε...

νομιζω ειναι ο καλυτερος τροπος για να μαγειρεψει κανεις κοτοπουλο!φαινεται πεντανοστιμο!

Πολίτικη Κουζίνα είπε...

Ειμαι σιγουρη οτι θα το φάω ολο οταν το φτιάξω,,,,δενβλέπω την ωρα να το δοκιμάσω,,,, Γωγούλα μου....πολλά πολλά μάκια........

gwgoyla είπε...

Ειρηνη μου,σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.Κλο βραδυ να εχεις!!!

gwgoyla είπε...

Σωτηρια μου γλυκια ειμαι σιγουρη οτι θα το τσακισεις...χαχαχα!!! καλο βραδυ να εχεις φιλακια πολλα πολλα και σε ευχαριστω!!!

Πολίτικη Κουζίνα είπε...

Το εφτιαξα,.,,,,,,και το εφαγα σε τρεις,,,δωσεις,,,χαχχαχ ειχα και χυλοπιτες απο το χωριό και εγινε ενα πιατο αλλο πραγμα....Θεε και κυριε,,εβαλα και μιτζιθρα απο πάνω,,,τι να σου λέω,,,,,,

alexios είπε...

Eπειδή δεν έχω τσίπουρο,πειράζει να ρίξω κρασί κόκκινο?

gwgoyla είπε...

Η συνταγη αυτη με το τσιπουρο γλυκανισο κανει την διαφορα στην γευση του φαγητου..αν ριξεις κρασι απλα δεν θα εχεις το αποτελεσμα αυτο.
Ευχαριστω για την επισκεψη σου!!!