ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ....ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ-ΕΛΛΑΔΑ!!!




Καθως επινα το καφεδακι μου τωρα το πρωι,χτυπαει το κουδουνι..
ο ταχυδρομος..μου δινει ενα φακελο και με εκπληξη διαβαζω οτι ειναι
απο το Μαρινακι στις βρυξελλες οπου ειχα κερδισει τις σοκολατες μινιατουρες.
Μαρινακι μου χαρηκα παρα πολυ,ειναι το πρωτο μου δωρο,να εσαι παντα
καλα και γλυκια σαν τις σοκολατες που μου εστειλες και να χαιρεσαι
την οικογενεια σου..φιλακια πολλα και γλυκα,αφου ηδη δοκιμασα σοκολατιτσα
και ειναι υπεροχη,καθως και η πανεμορφη καρτ ποσταλ!!!









ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ....ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ-ΕΛΛΑΔΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Καθως επινα το καφεδακι μου τωρα το πρωι,χτυπαει το κουδουνι.. ο ταχυδρομος..μου δινει ενα φακελ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

11 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ααααααα.... ζηλεύω, ζηλεύω, ζηλεύω!!!
Κάθε φορά που επισκέπτομαι Βέλγιο, Ολλανδία, επιστρέφω με άπειρα πακέτα με σοκολατάκια, αφού έχω παραγγελιές από όλους!
Καλοφάγωτα Γωγούλα, είμαι σίγουρη ότι θα τα ευχαριστηθείς!
Φιλάκια!

Marina είπε...

Γιούπιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!
Χαίρομαι που έφτασαν επιτέλους και δεν τα έφαγε κανένας ποντικός στο δρόμο!!!!....χα....χα....
Μικρό το δώρο...πολλή η αγάπη!!!
Να'σαι καλά και πάντα να κερδίζεις!!!

Magdalene B. είπε...

τι καλά!τυχερούλα!κρίμα που δεν είσαι κοντά αλλιώς θα ερχόμουν για καφεδάκι και βελγικό σοκολατάκι!

Μarion, είπε...

Μπράβο.
Πάντα γλυκές παραλαβές να έχεις.

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου,εσυ τουλαχιστον πηγαινεις κιολας... ενω εγω..σε ευχαριστω πολυ,τις καταευχαριστηθηκα..φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μαρινακι μου,δεν εχει σημασια η αξια του δωρου αλλα η καλη καρδια και χειρονομια..δεν ξερεις ποσο χαρηκα...σαν κατι μικρα παιδακια που τους φερνουν σοκολατες μπισκοτα και γαριδακια...χαχαχαχα!!! σε ευχαριστω παααααααααααααρα πολυ ακομα μια φορα,ο Θεος να εχει καλα εσενα και την οικογενεια σου κι ευχομαι το καλοκαιρι να συναντηθουμε και απο κοντα.Φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Αγγελικουλα μου σε ευχαριστω πολυ..φιλια πολλα!

gwgoyla είπε...

Μagdalene B ποσο μακρια ειμαστε? κερναω καφεδακι και απο καλουδια μπολικα..τις σοκολατιτσες μαλλον δεν θα τις γευτεις γιατι ηδη τις τσακισαμε...χαχαχα..σε ευχαριστω πολυ..φιλια!

gwgoyla είπε...

Μαριον σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχουλες σου..φιλακια!!!

manousina είπε...

Αχ αυτές οι σοκολάτες, ζηλεύωωωωωωωω