ΜΗΛΟΠΙΤΑΚΙΑ ΜΕ ΨΩΜΙ ΤΟΥ ΤΟΣΤ!!! No2

TΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΑ ΜΗΛΟΠΙΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΤΙΑΞΕΙ!!!





Εγω σας δινω την συνταγη ως εχει,
εσεις βαλτε την ποσοτητα που θελετε.


ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο ψωμί του τοστ (άσπρο)
2 κιλά μήλα
3-4 κουταλιές ζάχαρη
1/4 κιλό καρύδια χοντροκομμένα
Κανέλλα
Γαρύφαλλο
Βούτυρο για το ψωμί
Ζάχαρη άχνη και κανέλλα για πασπάλισμα


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Τρίβουμε τα μήλα αφού τα έχουμε ξεφλουδίσει στον τρίφτη του κρεμμυδιού.
Ανακατεύουμε τα μήλα με τη ζάχαρη, την κανέλα, το γαρύφαλο και τα καρύδια
. Βουτυρώνουμε το ψωμί του τοστ και από τις δύο πλευρές. 
Βάζουμε από μια κουταλιά  σε κάθε φέτα την απλωνουμε και την σκεπαζουμε οπως το τοστ.
Τα ψήνουμε σε τοστιέρα που κόβει τα τοστ διαγώνια. 
Τα χωριζουμε στη μεση,
Πασπαλίζουμε με ζαχαρη αχνη και κανελα.






ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΜΗΛΟΠΙΤΑΚΙΑ ΜΕ ΨΩΜΙ ΤΟΥ ΤΟΣΤ!!! No2 4.5 5 Gwgoyla Nsg TΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΑ ΜΗΛΟΠΙΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΤΙΑΞΕΙ!!! Εγω σας...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

15 σχόλια

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Πολύ εύκολο και πρέπει να είναι πεντανόστιμο!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
Χαίρομαι που βρήκα και γω την σελίδα σου,ελπίζω να μην παχύνω μόνο!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!

gwgoyla είπε...

Καλως ορισες,και σε ευχαριστω πολυ που με τιμησες με την παρουσια σου..οντως τα συγκεκριμενα ειναι πεντανοστιμα και ετοιμαζοντε σε χρονο μηδεν..οσο για την σιλουετα σου,μια Σταχτοπουτα παντα προσεχει..φιλακια και καλο Σ/Κ να εχεις!!!

Ai είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ!!
Μπράβο Γωγουλίνι! ;o)

...irida... είπε...

είσαι απίστευτηηηηηη!!!!!τέλεια!!!!ευχαριστούμε καλή μου!καλό Σαββατοκύριακο!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Βρε Γωγούλα με πέθανες τώρα!
Τι απίστευτα μηλοπιτάκια!!
Τρέχω να τα φτιάξω!!!
Φιλιάαααα!!!

gwgoyla είπε...

Αι μου σε ευχαριστω πολυ πολυ...φιλακια πολλα καλο Σ/Κ να εχεις!!!

gwgoyla είπε...

Ιριδα μου,σε ευχαριστω πολυ,γι'αυτο σας τα παρουσιασα για να τα φτιαξετε..καλο Σ/Κ να εχεις,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου γλυκο,να τα φτιαξεις,ειμαι σιγουρη οτι θα σας αρεσουν,οπως διαβασες γινοντε αμεσως,κι ενας ανθρωπος να σου ερθει απροοπτα μπορεις να φτιαξεις και να κερασεις..καλο Σ/Κ να εχεις φιλακια πολλα!!!

georgiaxara είπε...

ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ!!! ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!
ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΙΓΟΥΡΑ!
ΦΙΛΙΑ!!!

gwgoyla είπε...

Ναι Γεωργια,ευκολο,γρηγορο και πανω απ'ολα νοστιμοτατο..σε ευχαριστω πολυ κουκλα μου,καλο Σ/Κ να εχεις,φιλια!!!

Marina είπε...

Τα πιροσκί σου κάνουν θραύση!!!!!!!!! Τα έφτιαξε και το μπλεγμένο κουβάρι και τώρα θα τα γευτούν και στην παρέα μου!!! Μου ζήτησαν διπλή δόση!!!!!!!!!

gwgoyla είπε...

Σοβαρα Μαρινακι μου? Μπραβο χαιρομαι παααααρα πολυ που σας αρεσαν τοσο πολυ,η αληθεια ειναι οτι ειναι πεντανοστιμα...σε ευχαριστω παρα πολυ,καλο Σ/Κ να εχετε!!! Φιλια!!!

Henar είπε...

Aaww, this is beautiful!!
I love it!! ♥
Bisous!! xx

Henar
...OH MY VOGUE

Ανώνυμος είπε...

Καλά παίζει να ναι θεικά!!!εννοειται ότι θα δοκιμαστούν.....Ευχαριστούμε πολύ για τις ωραίες σου συνταγές!!!Μαίρη

Elisavet Papaioannou είπε...

Πανευκολη συνταγη!με έχει σώσει για τα βραδια που θελω κατι γλυκο και δεν εχω τπιποτα στο σπ=ιτι!!!βαζω μήλο και λίγη μπανανα σε φέτες ζωης και αποφευγω την αχνη ζαχαρη!ετσι ειναι και υγιεινο