ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ...ΟΝΕΙΡΟ!!!

Εβδομαδα της Τυρινης,και ειπα να φτιαξω 
μπουγατσουλα και να την μοιραστω μαζι σας...









ΥΛΙΚΑ
1 πακετο φυλλο κρουστας η' βηρυτου
1 1/2 λιτρο φρεσκο γαλα
200 γρ σιμιγδαλι ψιλο (μετρημενο ειναι 1 φλ.τσαγιου και 2 κ.σουπας γεματες)
2 κ.σουπας βουτυρο
1 φλ.τσαγιου ζαχαρη
2 βανιλιες
1 πρεζα αλατι
Βουτυρο λιωμενο για τα φυλλα


Για πασπαλισμα
κανελα
Ζαχαρη αχνη


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια κατσαρολα βαζουμε το γαλα,το σιμιγδαλι,
τη ζαχαρη,τις βανιλιες,το αλατι,
και τα αφηνουμε να βρασουν σε μετρια φωτια ανακατευοντας συνεχως
μεχρι να γινει λεια η κρεμα και να πηξει.
Αποσυρουμε απο την φωτια και προσθετουμε το βουτυρο ανακατευουμε και το αφηνουμε στην ακρη.
Βουτυρωνουμε ενα ταψι και στρωνουμε τα 4 φυλλα κατω βουτυρωνοντας τα ενα ενα,
αδειαζουμε στην συνεχεια την κρεμα
 και την απλωνουμε να παει παντου ομοιομορφα.
Στην συνεχεια βαζουμε αλλα 4 φυλλα απο πανω επισης βουτυρωμενα ενα ενα
γυριζουμε τα φυλλα που εξεχουν προς τα μεσα 
και ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο
στους 180 βαθμους για 30-40 λεπτα στην μεσαια σκαλα η'προτελευταια.
Οταν την βγαλουμε απο το φουρνο την κοβουμε και πασπαλιζουμε με αχνη και κανελα.










ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου.
ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ...ΟΝΕΙΡΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Εβδομαδα της Τυρινης,και ειπα να φτιαξω  μπουγατσουλα και να την μοιραστω μαζι σας... ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

23 σχόλια

Maria είπε...

ΕΙΧΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΜΑΣ ΓΛΥΚΑΝΕΣ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑ!

gwgoyla είπε...

Καλημερα Μαρακι μου,καλο και γλυκο μηνα να εχεις..ειπα να φτιαξω ενα γλυκακι μπας και καλοπιασω τον Μαρτη να μας πανε καλα οσα περιμενουμε..αλλα μπα!!! η δικη μου μερα ξεκινησε στραβα..δεν πειραζει θα το ξεπερασω και αυτο..φιλακια πολλα και σε ευχαριστω πολυ!

Λίλα είπε...

Καλημέρα, καλό μήνα, ανθισμένο γεμάτο χρώματα και αρώματα!!!
Yπέροχη η μπουγάτσα σου! Έχω προσπαθήσει αρκετές φορές να σχολιάσω αλλά ο υπολογιστής μου είναι χάλια και δεν μου ανοίγει όλα τα gadgets που έχεις στη σελίδα!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Γλυκαμένος ο μήνας!
Μια ζεστή μπουγάτσα το καλύτερο γλύκαμα!
Φιλιά!

gwgoyla είπε...

Καλημερα και απο εδω λιλα μου,σε ευχαριστω πολυ,οσο για τα σχολια δεν πειραζει καλη μου..να εχεις μια υπεροχη μερα φιλακια!

gwgoyla είπε...

Καλημερα και γλυκο μηνα να εχεις γιαγια Αντιγονη..σε ευχαριστω πολυ,οσο για την μπουγατσα ηταν ονειρο οταν βγηκε ζεστη..φιλια πολλα!!!

Marina είπε...

Καλό μήνα!!!! Νοστιμότατη η μπουγάτσα και η νέα φώτο που έβαλες!!!

gwgoyla είπε...

Καλο μηνα Μαρινακι μου,σε ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σου λογια..φιλακια πολλα και καλη σου μερα!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Γωγούλα μου καλό μήνα! Η άνοιξη έχει έρθει εδώ στο μπλογκ σου! Τι τριαντάφυλλο είναι αυτό!!!!!
Και τι ωραία πρόταση για την βδομάδα της Τυρινής! Για να είναι συνταγή της Αργυρώς και φτιαγμένη με τα χέρια σου είναι εγγυημένη!

gwgoyla είπε...

Αγγελικουλα μου,καλο μηνα και σε σενα!!!
Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια..για την μπουγατσα εγγυηση γραπτη σας δινω..ειναι πεντανοστιμη..φιλακια πολλα!!!

georgiaxara είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΩΓΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!
ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΑΣ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!

marilise είπε...

καλό μήνα και καλώς σε βρήκα Γωγώ μου , πεντανόστιμη φαίνεται !!!!!

mia maria είπε...

Πολύ λαχταριστή η μπουγάτσα σου! Καλό μήνα:)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό μήνα Γωγούλα!
Τι νόστιμα και γλυκά που μας τον ξεκίνησες!!
Πολλά φιλιά!

gwgoyla είπε...

Να'σαι καλα Γεωργια μου,σε ευχαριστω πολυ καλο μηνα να εχεις,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Κατια μου καλως ορισες,σε ευχαριστω πολυ καλο μηνα και σε σενα,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ mia maria,καλο μηνα και σε σενα,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Να'σαι καλα Ελενακι μου γλυκο,σε ευχαριστω πολυ,καλο μηνα και σε σενα,φιλακια πολλα!!!

Μarianna είπε...

καλημέρα και καλό μήνα! Λαχταριστή η μπουγάτσα σου.

gwgoyla είπε...

Καλημερα και καλο μηνα Μαριαννα,καλως ορισες και σε ευχαριστω πολυ!

Magdalene B. είπε...

Κοριτσάρα οι φωτο είναι όλα τα λεφτά!φαίνεται τέλεια!

gwgoyla είπε...

Χαιρομαι παρα πολυ που την εφτιαξες και πανω απ'ολα που σου αρεσε!!!
Σε ευχαριστω πολυ καλο σου βραδυ!!!