ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ!!!


Ενα νοστιμοτατο,νηστισιμο φαγακι..











ΥΛΙΚΑ
1 κιλο μετρια καλαμαρακια
1 μεγαλο ξερο κρεμμυδι
3 φρεσκα κρεμμυδακια
2 σκ.σκορδο
5-6 κλωναρακια μαιντανo
Χυμο απο μισο λεμονι
1 κουπα ρυζι
1 συσκευασια ντοματακια κονκασε
Αλατι
Πιπερι
Ελαιολαδο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χωριζουμε το κεφαλι απο το σωμα,αφαιρουμε το κοκαλο και οτι αλλη ακαθαρσια
απο το σωμα,τα πλενουμε καλα και τα αφηνουμε στην ακρη.
Αφαιρουμε τα ματια απο το κεφαλι,και αρχιζουμε να ψιλοκοβουμε πλοκαμια και κεφαλι.
ψιλοκοβουμε τα κρεμμυδια το σκορδο,και τα σωταρουμε με λιγο ελαιολαδο,σε ενα τηγανι


στην συνεχεια ριχνουμε τα ψιλοκομμενα πλοκαμια,τα σωταρουμε και αυτα,
ριχνουμε  το μαιντανο,το χυμο λεμονιου
την μιση συσκευασια ντοματακια,αλατοπιπερωνουμε και τα αφηνουμε να σιγοβρασουν για 5 λεπτα,
και στην συνεχεια ριχνουμε το ρυζι
 με 2 κουπες νερο,
 και τα αφηνουμε μεχρι να βρασει το ρυζι.
Τελος με την βοηθεια ενος μικρου κουταλιου παιρνουμε λιγη λιγη γεμιση
και γεμιζουμε τα καλαμαρακια,τα κλεινουμε με μια οδοντογλυφιδα
και τα τοποθετουμε σε ενα ταψακι.


Προσθετουμε την υπολοιπη ντοματα
,προσθετουμε λιγο ελαιολαδο μια κουπα νερο,
αλατοπιπερο,



σκεπαζουμε με αλουμινοχαρτο το ταψι και ψηνουμε σε προθερμαμενο
φουρνο στους 180 βαθμους για 35 λεπτα και τελος αφαιρουμε το αλουμινοχαρτο
και τα αφηνουμε για πολυ λιγο να παρουν λιγο χρωμα και ειναι ετοιμα.
Μην τα αφησετε πολυ στο φουρνο γιατι θα στεγνωσουν, και θα σκληρυνει το κρεας τους.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ!!! 4.5 5 Unknown Ενα νοστιμοτατο,νηστισιμο φαγακι.. ΥΛΙΚΑ 1 κιλο μετρια κ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Unknown, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Unknown .

13 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μιαμ μιαμ .... απίθανο φαγάκι!!
Με ένα τέτοιο πιάτο νηστεύω μέχρι κι εγώ η αμαρτωλή;-)
Φιλακια Γωγούλα!!!

mia maria είπε...

Πολύ ωραίο τα φαγητό σου! Λαχταριστό!

zoyzoy είπε...

Το φαγάκι σου φαίνεται υπέροχο που σου'ρχεται να φάς και τα βότσαλα:))
Η παρουσίασή σου σκίζει λέμε!

Τα θαλασσινά μου φιλιά!

gwgoyla είπε...

Να'σαι καλα Ελενακι μου γλυκο,σε ευχαριστω πολυ..φιλακια πολλα και απο μενα!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ mia maria,δεν ξερω αν εχεις φαει ετσι καλαμαρακια...ειναι νοστιμοτατα..!!!καλο απογευμα να εχεις..

gwgoyla είπε...

Ζουζου μου γλυκια σε ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σου λογια,να εισαι καλα κουκλα μου,πολλα φιλια και απο μενα!!!

Maria B. είπε...

μια και είμαι και εγώ στον πειραιά να περάσω να το πάρω για να το απολαύσω ???

φιλια πολλά

gwgoyla είπε...

Ελα Μαρακι μου,πολυ ευχαριστως να σε περιποιηθω..δεν ηξερα οτι μενεις Πειραια..αντε βρε να συναντηθουμε..σε ευχαριστω πολυ, καλο βραδυ να εχεις,φιλακια πολλα!!!

nektarios είπε...

πολυ καλο μου φαινετε.θα το δοκιμασουμε αυριο..........καλη μας ορεξη !!!! σ ευχαριστουμε για την βοηθεια :::::))))

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Νεκταριε για την επισκεψη σου στο μπλογκ μου και για την προτιμιση του φαγητου..
ειναι πολυ νοστιμο και ευχομαι να σας αρεσει και να μεινετε ευχαριστημενοι..θα περιμενω εντυπωσεις..Καλη Ανασταση ευχομαι και καλο Πασχα!!!

Μητσάρας είπε...

Γωγούλα μου...καλησπέρα.Τη Κυριακή έκανα τη συνταγούλα σου με τα γεμιστά καλαμάρια και βγήκαν.....ΟΝΕΙΡΟ!!!!!Νάσαι καλά με τις ωραίες συνταγούλες σου.Είμαι κυριολεκτικά......ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ με το Blog σου.Καλό σας βράδυ φιλαράκια μου!!!!! ΜΗΤΣΑΡΑΣ..............

gwgoyla είπε...

Δημητρη μου σε ευχαριστω παρα πολυ που με τιμας συνεχεια..ευχομαι συντομα να βρεθουμε και απο κοντα σε περιποιηθω οπως ξερω εγω..να εισαι παντα καλα..

Dimitris Sipidias είπε...

θα τα φτιαξω αυριο