ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ!!!











ΥΛΙΚΑ
250 γρ.γιγαντες
1 μεγαλο ξερο κρεμμυδι
2-3 σκ.σκορδου
1 συσκευασια ντοματακια κονκασε
1/2 ματσακι ανηθο
1 κ.γλυκου σοδα
Αλατι-πιπερι
1 πρεζα ριγανη
Ελαιολαδο




ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε απο το προηγουμενο βραδυ τους γιγαντες,σε νερο μαζι με την σοδα να μουλιασουν.
Στην συνεχεια τους πλενουμε καλα και τους βαζουμε να βρασουν μεχρι να  μαλακωσουν.
Αφου βρασουν τους σουρωνουμε και τους βαζουμε σε ενα ταψι.
Σε ενα τηγανι βαζουμε λιγο ελαιολαδο,και σωταρουμε τα κρεμμυδια με το σκορδο
οπου τα εχουμε κοψει σε λεπτες φετες,
ριχνουμε τα ντοματακια,
τον ανηθο
αλατοπιπερωνουμε ριχνουμε τη ριγανη,και τα αφηνουμε για 5-10 λεπτα 
να βρασουν,και κατοπιν τα περιχυνουμε στους γιγαντες,
συμπληρωνουμε
λιγο ελαιολαδο,μια κουπα νερο ανακατευουμε ελαφρα 
και τους ψηνουμε
σε προθερμασμενο φουρνο σε αντιστασεις στους 200 βαθμους για 40 λεπτα
μεχρι να μεινουν με το λαδακι τους.





ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 250 γρ.γιγαντες 1 μεγαλο ξερο κρεμμυδι 2-3 σκ.σκορδου...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

25 σχόλια

Αγγελικη Ν είπε...

Γωγούλα μου, φαίνονται υπέροχοι οι γίγαντες σου! Εδώ δεν βρίσκω... Καμιά φορά τους κουβαλάω από την Αθήνα!...

gwgoyla είπε...

Αγγελικουλα μου,καλη σου μερα και σε ευχαριστω πολυ..καλα βρε θηριο,πως κουβαλας τους γιγαντες??χαχαχα!!!Αφου εχεις εναλλακτικη καλα κανεις.
Καλο Σ/Κ να εχεις,φιλια πολλα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Φέρνω το ψωμάκι μου, φέρνω και λίγη φετούλα μιας και δεν νηστεύω, κι έρχομαι για βουτίτσες στο πιάτο σου!
Φιλάκια Γωγούλα!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου γλυκο,μη φερεις τιποτα..ολα ετοιμα θα σου τα εχω...σε ευχαριστω πολυ,την καλημερα μου και καλο Σ/Κ να εχεις..φιλακια πολλα!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

Ότι πρέπει για Παρασκευή το φαγάκι σου, αγαπημένο αν και για μένα είναι ελαφρώς απαγορευμένο, αλλά τρώω έστω και λίγο κι ας βογγάω μετά!

gwgoyla είπε...

Αστα να πανε ειναι οταν λογω υγειας μας απαγορευουν φαγητακια που μας αρεσουν..εστω και αυτο το λιγο κατι ειναι απο το τιποτα..σε ευχαριστω πολυ Γαστεροπληξ,καλο Σ/Κ να εχεις!!!

Maria B. είπε...

θέλω!! θέλω !! μου αρέσουν παρα πολύ και με φετούλα απο δίπλα και φρέσκο ψωμάκι είναι σκέτη κόλαση!!

καλό σ/κ

gwgoyla είπε...

Κοπιασε Μαρακι μου,σε ευχαριστω πολυ,καλο Σ/Κ και σε σενα,καλο μεσημερι φιλακια πολλα!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τι μου κάνεις τώρα; Αγαπημένο φαγητό!!!
Καλό Σ/Κ και φιλιά!

gwgoyla είπε...

Αχ γιαγια Αντιγονη..κοπιασε...σε ευχαριστω πολυ,καλο Σ/Κ και σε σενα, φιλια πολλα!!!

georgiaxara είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΦΑΓΗΤΟ... ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ.
ΦΙΛΑΚΙΑ!!

gwgoyla είπε...

Οντως Γεωργια μου ειναι πολυ νοστιμο φαγακι,και αξιζει να το φτιαξεις.Καλο σ/κ να εχεις φιλακια!!!

Tante Kiki είπε...

Πολύ ωραίο το φαγάκι σου!!! Λατρεύω τους γίγαντες στο φούρνο!!! Μια νέα foodblogger! Σε προσκαλώ στο μπλογκοσπιτάκι μου να γνωριστούμε. Καλό βράδυ!!

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα κικη,σε ευχαριστω πολυ για την τιμη που μου εκανες..καλη συνεχεια ευχομαι..

Ανώνυμος είπε...

To μυστικό είναι η σόδα; Είναι απ'τα λίγα φαγητά που μ'αρέσουν ακόμα και από κονσέρβα.
Όμως, ποτέ δεν βγαίνουν όπως τα θέλω.
Να παντρευτώ ή να αλλάξω ποικιλία;

gwgoyla είπε...

Οχι να μην αλλαξεις ποικιλια,ουτε να παντρευτεις...φτιαξτους οπως γραφω και θα με θυμηθεις..οποτε θα εχεις και την ησυχια σου..τι τους θελεις τους μπελαδες με τον γαμο? χαχαχα!!!! να εχεις μια ομορφη μερα Ανωνυμε,σε ευχαριστω πολυ!!!

Ανώνυμος είπε...

Kαλημέρα!Εγώ ευχαριστώ! Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου(την γλίτωσα, χεχεχε!!!).Φρόντισα να ενημερωθώ γιατί λείπει το κομμάτι με την σόδα από τη συνταγή μου. Λοιπόν, μια φίλη της μάνας μου,τα έβαλε στην χύτρα χωρίς να τα ξεπλύνει.Το αποτέλεσμα ήταν... να κάνει ανακαίνιση στην κουζίνα...τινάχτηκε η χύτρα! Από τότε, έχει πάρει τη σόδα με κακό μάτι...

gwgoyla είπε...

Ανωνυμε γελασα με την ψυχη μου...να'σαι καλα...οσο για το να μην παντρευτεις που εγραψα..μη το λαβεις στα σοβαρα..προς θεου και σου κοψω την τυχη...παντα μετα την σοδα ξεπλενουμε πολυ καλα...τιποτα μη φοβαστε..αντιθετα δειξτε αγαπη προς τη μαγειρικη να δειτε το τελειο αποτελεσμα.
Ευχομαι να εχεις μια καλη εβδομαδα,καλο σου βραδυ!!!

Ανώνυμος είπε...

Σκέτη αποτυχία! Ξέχασα να τους ξεπλύνω και τινάχτηκε η χύτρα στον αέρα! Δεν εμεινε τίποτα.. Αξιόλογη συνταγή κατά τ΄'αλλα..

gwgoyla είπε...

Λυπαμαι πολυ για οτι εγινε...εγω ομως εξηγω βημα βημα την ολη διαδικασια του φαγητου,και αν διαβαζες πιο πανω σε αλλο σχολιο ειχανε παθει την ιδια ζημια..ευχομαι την επομενη φορα να τους φατε τους γιγαντες και οχι να τους πεταξετε.
Καλη σου μερα!!!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχη συνταγή!

gwgoyla είπε...

Ανωνυμε/η σε ευχαριστω πολυ!!!
Καλο βραδυ να εχεις!!!

Ανώνυμος είπε...

Παράθεση:(Σκέτη αποτυχία! Ξέχασα να τους ξεπλύνω και τινάχτηκε η χύτρα στον αέρα! Δεν εμεινε τίποτα.. Αξιόλογη συνταγή κατά τ΄'αλλα..)

Συγνώμη για το παραπάνω σχόλιο, αλλά ήμουν απελπισμένη-απογοητευμένη με αυτό που συνέβη. Την ξαναέφτιαξα την συνταγη και βγήκε τέλεια!
Συγνώμη και πάλι.

gwgoyla είπε...

Σε καταλαβαινω και δεν σε παρεξηγω,συμβαινουν και αυτα...χαρηκα τουλαχιστον που σας αρεσαν οι γιγαντες,να εισαι καλα και σε ευχαριστω πολυ,καλο σου βραδυ!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλό βραδυ και σε σενα!