ΚΕΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΝΗΣΤΙΣΙΜΟ!!!

Σε 5'ειναι ετοιμο για ψησιμο..
Κανεις δεν θα καταλαβει οτι ειναι νηστισιμο..
θα σας πουν τα καλυτερα...ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ...ΑΞΙΖΕΙ!!!












ΥΛΙΚΑ
3 φλ.τσαγιου αλευρι φαριν απ
6 κ.σουπας κακαο αγλυκο
1 κ.γλυκου σοδα
2 φλ.τσαγιου ζαχαρη
10 κ.σουπας καλαμποκελαιο
2 κ.σουπας ξυδι
2 βανιλιες
Ξυσμα απο 1 πορτοκαλι
2 φλ.τσαγιου νερο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Κοσκινιζουμε το αλευρι και το κακαο,


και στην συνεχεια ριχνουμε ολα
τα υπολοιπα υλικα μεσα στο μπολ,τελος το νερο ανακατευουμε καλα,


ριχνουμε και το ξυσμα πορτοκαλιου,


ανακατευουμε καλα,λαδωνουμε μια φορμα
ριχνουμε το μειγμα,


και το ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 170 βαθμους
στις αντιστασεις στην τελευταια σχαρα για 35-40 λεπτα.


Αφηστε να κρυωσει καλα το κεικ και μετα το ξεφορμαρετε.







ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου

ΚΕΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΝΗΣΤΙΣΙΜΟ!!! 4.5 5 Unknown Σε 5'ειναι ετοιμο για ψησιμο.. Κανεις δεν θα καταλαβει οτι ειναι νηστισιμο.. θα σας πουν τα κ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Unknown, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Unknown .

28 σχόλια

[handmade+art] x2 είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ!ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΑΥΡΙΟ!!!!!!!!!ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΕΚΠΛΗΞΗ!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ!
ΦΙΛΙ Χ 2

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Μαρακι μου,να το φτιαξεις αξιζει και χωρις κοπο...στο 5λεπτο ετοιμο για ψησιμο..καλη σου μερα φιλακια!!!

Magdalene B. είπε...

πολύ καλή ιδέα Γωγούλα!ευχαριστούμε!

το κόκκινο φουστάνι είπε...

πέροχη ιδέα ΚΑΙ νηστευεισ ΚΑΙ δε στερεισαι το γλυκο σου!!! μπραβο!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σε 5 λεπτά??
Είπες τις μαγικές λέξεις για μένα!!!
Εύκολες και νόστιμες συνταγές, τι το καλύτερο??
Φιλάκια Γωγούλα μου!

Signorina Christina είπε...

einai kai nhstisimo kai grhgoro kaifainetai kai nostimotato!!!!!!!!!!!!Teleia idea!!!!!!!!! :D:D:D

SignorinaTina

kitchenStories είπε...

Καλησπέρα Γωγώ
Γρήγορο, εύκολο και νόστιμο. Τι άλλο θέλουμε από ένα αφράτο κέικ, για λιχουδιά!

gwgoyla είπε...

Εγω σε ευχαριστω Μαγδα μου,να εισαι καλα,καλο βραδυ φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Κοκκινο φουστανι,ετσι ακριβως,αξιζει να το φτιαξεις,δεν εχει καθολου κοπο..σε ευχαριστω πολυ,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι δοκιμασε το,ειναι ετσι ακριβως οπως τα λεω..σε ευχαριστω πολυ ,φιλακια καλο βραδυ!!!

gwgoyla είπε...

Τινα σε ευχαριστω πολυ,ολα αυτα μαζι και κανεις δεν θα καταλαβει οτι ειναι νηστισιμο....καλο βραδυ φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Kitchen stories,τιποτε αλλο δεν θελουμε..το συγκεκριμενο τα εχει ολα...σε ευχαριστω πολυ,καλο βραδυ φιλακια πολλα!!!

[handmade+art] x2 είπε...

ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΕΧΘΕΣ....ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ!ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΣΙΑ ΦΑΓΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΜΙΣΟ...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΨΗΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ!
ΤΥΧΑΙΟ????ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
ΚΑΛΟ ΣΚ!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΦΙΛΙ Χ 2

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου,δεν ξερεις ποσο χαρηκα,μπραβο!!! ειδες οτι γινεται στο τσακ μπαμ? να το φτιαχνεις αφου αρεσε και στα παιδακια σου...καλοφαγωτα να ειναι,και καλα να περασετε το σ/κ.Φιλακια πολλα!!

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

gwgoyla καλημέρα!! Θα το φτιάξω σήμερα, ωραίο φαίνεται! :) Καλό Σ/Κ

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Το έφτιαξα μου άρεσε πάρα πολύ!!! Εγώ πρόσθεσα και λίγα καρύδια τριμμένα. Άρεσε σε όσους το δοκίμασαν. Ευχαριστώ πολύ για την συνταγή!!

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Δημητρα μου...χαρηκα παρα πολυ που σου πετυχε και πανω απ'ολα που αρεσε σε ολους...εγω σε ευχαριστω παρα πολυ,φιλακια πολλα!!!

Ανώνυμος είπε...

Egine teleio!ewuxaristoume oikogeneiakos!

gwgoyla είπε...

Χαρηκα παρα πολυ που σας αρεσε,εγω σας ευχαριστω πολυ για την εμπιστοσυνη που μου δειξατε,να ειστε καλα, καλες γιορτες να εχετε!!!

Ανώνυμος είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!! ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΦΤΗΝΟ!! ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ. Κ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ.

Ανώνυμος είπε...

τελειο για τη νηστεία!!! τη μοίρασα στους μισους παλιοημερολογίτες της γειτονιάς!τρελάθηκαν!χαχα

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Γωγούλα μου! Θέλω να σε ρωτήσω αν μπορώ να αντικαταστήσω το ένα φλιτζάνι νερό με φρέσκο χυμό πορτοκάλι!;!:
Σε ευχαριστώ!

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα,καλη εβδομαδα και καλο μηνα να εχεις!!!
Η αληθεια ειναι ο,τι δεν το εχω φτιαξει με χυμο πορτοκαλι,αλλα γιατι οχι?Βεβαια οπως εγραψες το 1 φλυτζανι,αν και το αρωμα πορτοκαλιου το κεικ το παιρνει και απο το ξυσμα..παντως ειναι φανταστικο κεικ..σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου καλη επιτυχια σου ευχομαι!!!

Ανώνυμος είπε...

Έγινε τέλειο το κέικ!!! Έκανα ακριβώς την συνταγή για να έχω σίγουρη επιτυχία που φυσικά την είχα!!! Τα παιδιά μου ξετρελάθηκαν!!! Σ'ευχαριστώ Γωγούλα!!!

Φιλιά,
Ελένη

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Ελενη,χαρηκα παρα πολυ που σου πετυχε το κεικ,και πανω απ'ολα που σας αρεσε..
Σε ευχαριστω παρα πολυ,φιλακια!!!

Ανώνυμος είπε...

Ειναι αρκετα δυσκολη. Εμενα δν μου πετυχε. :)

gwgoyla είπε...

Δεν μπορω να καταλαβω φιλη μου ανωνυμη που βρηκες την δυσκολια στο συγκεκριμενο κεικ και δεν σου πετυχε..βαζεις οοοοολα τα υλικα σε ενα μπολ τα ανακατευεις λαδωνεις την φορμα και το ψηνεις οπως γραφω..αν θελεις γραψε μου πως εγινε...
Ειλικρινα λυπαμαι!!!

Ανώνυμος είπε...

το έχω κάνει πολλές φορές και βγαίνει παντα τέλειο! Έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια και από φίλους, που για μια καινούρια νοικοκυρά σαν εμένα μου δίνει πολύ θάρρος. Ευχαριστώ για την συνταγή!