ΨΩΜΑΚΙΑ ΣΠΙΤΙΚΑ,ΑΦΡΑΤΑ ΓΙΑ ΧΑΜΠΟΥΡΓΚΕΡ!!!

ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΨΩΜΑΚΙΑ..
ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ..ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΑ...!!!














ΥΛΙΚΑ (6 ψωμακια)
1 κιλο αλευρι για ολες τις χρησεις
700 γρ.γαλα χλιαρο
2 φακελακια ξερη μαγια
1 κ.σουπας ελαιολαδο
1 κ.σουπας αλατι
1 κ.γλυκου ζαχαρη
Λιγο σουσαμι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια λεκανη κοσκινιζουμε το αλευρι,


προσθετουμε τα υπολοιπα υλικα
εκτος απο το γαλα.Ανακατευουμε,


ριχνουμε λιγο λιγο το γαλα 


και ζυμωνουμε
μεχρι  ζυμη να ξεκολλαει απο τα τοιχωματα και να μην κολλαει στα χερια.
Αν κολλαει,πασπαλιζουμε λιγο αλευρι.


Αφηνουμε το ζυμαρι στο μπολ καλα
σκεπασμενο για να μην πετσιασει η ζυμη,και να διπλασιαστει σε ογκο 1 ωρα.


Αφου φουσκωσει


 την αδειαζουμε στον παγκο μας και την ζυμωνουμε για 
λιγο απαλα


.Την χωριζουμε σε 6 κομματια ομοια.


Πλαθουμε καθε κομματι σε στρογγυλο ψωμακι.
Αλευρωνουμε μια λαμαρινα η'στρωνουμε μια λαδοκολλα,βαζουμε τα ψωμακια,
τα σκεπαζουμε με πετσετα και τα αφηνουμε παλι να διπλασιαστουν σε ογκο
περιπου 40 λεπτα.


Τοτε τα ραντιζουμε με νερο με τα δαχτυλα,
πασπαλιζουμε με σουσαμι


 και ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180
βαθμους σε αντιστασεις για 45 λεπτα περιπου μεχρι να ροδισουν.


Μπορουμε να τα γεμισουμε με οτι τραβαει η ορεξη μας..μπιφτεκι,τυρι
μαρουλακι ντοματα πατατουλες μαγιονεζα,κετσαπ,μουσταρδα..
και ετοιμο το χαμπουργκερ..δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τα ετοιμα.


Σε λιγες μερες θα αναρτησω τα μπιφτεκια ωστε να ολοκληρωθει το χαμπουργκερ.
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!





ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου
ΨΩΜΑΚΙΑ ΣΠΙΤΙΚΑ,ΑΦΡΑΤΑ ΓΙΑ ΧΑΜΠΟΥΡΓΚΕΡ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΨΩΜΑΚΙΑ.. ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ..ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΑ...!!! ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

23 σχόλια

Marina είπε...

Γειά σου Γωγώ με τα ωραία σου!!!! Τα οποία είναι και μεταμεσονύχτια.....

gwgoyla είπε...

Καλως το Μαρινακι μας!Τι μου κανεις? ελπιζω να αναρρωσες και να εισαι καλα τωρα..Τι να κανω βρε Μαρινακι,τοτε μπορω και βαζω τις συνταγες.Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα και φιλια πολλα πολλα!!!

Magdalene B. είπε...

καλημέρα Γωγούλα!φαίνονται πολύ νόστιμα!

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Μαγδα μου,και φαινοντε και ειναι πιστεψε με,και τα εφτιαξα και εφαγα...ειναι δοκιμασμενα,κι αν κατι δεν μου αρεσει δεν το παρουσιαζω..σε ευχαριστω πολυ,καλο Σ/Κ να εχεις φιλια!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Καλημέρα Γωγούλα μου! Τι ωραία που σου πέτυχαν! Όχι απλά δεν έχουν να ζηλέψουν από τα έτοιμα, αλλά θα είναι καλύτερα, έτσι που τα βλέπω αφράτα και στρουμπουλά!

Όσο για τις φωτογραφίες σου, η 4 και η 6 από το τέλος είναι σαν να έχουν βγει από σελίδες περιοδικού με συνταγές! Φιλάκια

gwgoyla είπε...

Αγγελικουλα μου καλη σε ευχαριστω παααααααααρα πολυ για τα καλα σου λογια..ειναι φοβερα ψωμακια..καλη σου μερα,και καλο Σ/Κ να εχεις καλη μου,φιλακια πολλα!!!

Maria B. είπε...

Παρα πολύ ωραία !! θα δοκιμαστούν πάραυτα !!

καλημέρα και καλό σ/κ

χρυσάνθη είπε...

Γωγώ μου μου άνοιξες την όρεξη !!Φαίνονται πεντανόστιμα!!!!!!Ευχαριστούμε!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μυ απλά τέλεια!!!!
Τίποτα δεν έχουν να ζηλέψουν από τα έτοιμα, γεια στα χεράκια σου!!

Οσο για τις αναρτήσεις σου, μπορείς να τις προγραμματίζεις να μπαίνουν όποτε θέλεις εσύ!
Στις 8.30 το πρωί που βάζουμε τις δικές μας αναρτήσεις, εννοείται ότι τέτοια ώρα κοιμάμαι κι ονειρεύομαι χα χα χαα!
Απλά τις έχω προγραμματίσει γι αυτην την ώρα.
Στείλε μου μέιλ αν θες να σου πως πως γίνεται!
Πολλά φιλάκια!

Penelope είπε...

Γαργαλιστικά...και τραβάνε ότι γέμιση λαχταρά η όρεξή μας :-))

το κόκκινο φουστάνι είπε...

φαινονται νοσυιμα και σχετικα ευκολα...!!!!!

Eva Z. είπε...

Τι ωραία εύκολα και νόστιμα ψωμάκια...απλά υπέροχα..

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Πολύ καλή συνταγή και εύκολη.. Αποφεύγουμε και τα συντηρητικά που έχουν τα συσκευασμένα ψωμάκια!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου σε ευχαριστω πολυ,καλο σ/κ και σε σενα!!!φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

χρυσανθη μου κοπιασε...και φαινοντε και ειναι πεντανοστιμα..σε ευχαριστω πολυ,καλο σ/κ να εχεις,φιλια.

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,και στο να με βοηθησεις με τις αναρτησεις..τελικα το βρηκα,και παλι ευχαριστω,καλο σ/κ να εχεις φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Πηνελοπη ακριβως..με οτι θελουμε τα γεμιζουμε..καλο σ/κ να εχεις.

gwgoyla είπε...

Κοκκινο φουστανι καθολου δυσκολα,και πολυ νοστιμα.Σε ευχαριστω πολυ,καλο σ/κ να εχεις!!!

gwgoyla είπε...

Ευα Ζ σε ευχαριστω πολυ,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Συμφωνω απολυτα μαζι σου Μοντερνα Σταχτοπουτα,να σαι καλα και καλο σ/κ να εχεις φιλια!!!

Πολίτικη Κουζίνα είπε...

Tελειαααααα φαινονται.....Γωγουλα...μου συγγνωμη που δεν μπαινω αυτες τις μερες αλλα...ειμαστε στο σπιτι ολοι αρρωστοι..παντως συντομα θα εχω και αλλες συνταγουλες........δεν σταματω ομως να κοιταζω την σελιδα σου.....μακια πολλα....κοπελα μου...

gwgoyla είπε...

Σωτηρια μου,περαστικα σας κοπελα μου,η αληθεια ειναι οτι ειχα ανησυχισει που ειχες χαθει,εμπαινα στο μπλογκ σου αλλα δεν εχεις τσατ για να σου γραψω...ευχομαι να μην αρρωστησετε ποτε ξανα..σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου,να εχεις μια ομορφη κυριακη..φιλακια πολλα και καλη σου μερα!!!

Λουίζα Σύρρου είπε...

Τέλεια έγιναν τα ψωμάκια σου !!!Εγώ τα έβαλα σε αέρα να ψηθούν και περίπου σε 30 λεπτά ήταν έτοιμα !!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ και ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!!!Τα έβαλα σε σακούλα να μαλακώσει και η επιφάνεια που ήταν λίγο τραγανή και να δω πόσο κρατάνε για να φτιάχνω κάθε βδομάδα !!!��