ΧΙΟΝΑΚΙΑ ΜΕ ΙΝΔΟΚΑΡΥΔΟ!!!

Αν και μπηκε η Ανοιξη,εγω θα σας προσφερω
χιονακια...
Με 3 και μονο υλικα εχουμε
ενα υπεροχο,και γευστικοτατο γλυκακι!!!












ΥΛΙΚΑ
500 γρ.ινδικη καρυδα
1 ζαχαρουχο γαλα
Κερασακια γλασε κομμενα στη μεση
Λιγο ινδοκαρυδο για το πασπαλισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Αδειαζουμε το ζαχαρουχο γαλα σε μεγαλο μπολ


,και προσθετουμε 
λιγη λιγη την ινδικη καρυδα,


και ζυμωνουμε καλα μεχρι να την  παρει
ολη το μειγμα και να γινει μια ζυμη που να πλαθεται.


Παιρνουμε 1 κομματι ζυμη στο μεγεθος μανταρινιου και του δινουμε
στρογγυλο σχημα,και με το δαχτυλο μας κανουμε στη μεση μια λακκουβιτσα 


 και τοποθετουμε μισο κερασακι.
Συνεχιζουμε με τον ιδιο τροπο μεχρι να τελειωσει η ζυμη,


και τα αραδιαζουμε σε λαμαρινα στρωμενη με λαδοκολλα


,και τα ψηνουμε
σε προθερμασμενο φουρνο στους 150 βαθμους στον αερα για περιπου 15 λεπτα
ωσπου να ροδισουν ελαφρα.


Μην τα παραψησετε,γιατι οταν κρυωσουν σκληραινουν πολυ.
Μολις τα βγαλουμε καυτα απο τον φουρνο τα πασπαλιζουμε με καρυδα.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου


ΧΙΟΝΑΚΙΑ ΜΕ ΙΝΔΟΚΑΡΥΔΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Αν και μπηκε η Ανοιξη,εγω θα σας προσφερω χιονακια... Με 3 και μονο υλικα εχουμε ενα υπεροχο,και...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

21 σχόλια

para-kelsoscooks είπε...

Τα φτιάχνω και εγώ και είναι πεντανόστιμα. Ειδικά για τους λάτρεις της καρύδας.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Εύκολα, γρήγορα, πεντανόστιμα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου αυτό είναι ένα γλυκάκι που το κάνω πάντα τα Χριστούγεννα (χιονόμπαλες το λέω, αν δεις στο blog μας)
Μόνο που εγώ δεν το ψήνω ΚΑΘΟΛΟΥ, κάνω τις μπαλίτσες με καρύδα και ζαχαρούχο και that's all!
Πιστεύω πολύ νόστιμο θα είναι το γλυκάκι και με ένα ελαφρύ ψήσιμο!
Πολλά φιλιά, καλό τριήμερο, να περάσεις πολύ όμορφα!

Αγγελικη Ν είπε...

Υπέροχα τα χιονάκια σου! Πρέπει να είναι πολύ γλυκούλια!
Εδώ στο Σάντον σε ένα εστιατόριο προσφέρουν ένα μικρό γλυκάκι με τον λογαριασμό που είναι σαν τα χιονάκια σου απλωμένη η ζύμη σε ταψάκι και κομμένα σε μικρά τετραγωνάκια και στερεωμένα με μια χρωματιστή οδοντογλυφίδα! Μάλλον δεν είναι ψημένα όπως λέει η Έλενα. Είναι πολύ νόστιμα και ποτέ δεν μπορούμε να φάμε μόνο ένα ο καθένας! Τώρα θα τα φτιάξω στην καλύτερη εκδοχή τους!:)) Σ ευχαριστώ!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Πολύ εύκολη συνταγή!!Και πεντανόστιμα!!
Καλημέρα!!

georgiaxara είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΧΙΟΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΓΩΓΩ ΜΟΥ!!
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!
ΦΙΛΙΑ!!!

[handmade+art] x2 είπε...

ΑΧ ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ!ΟΛΟ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ...ΚΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟΥ!!!!!!!!
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Χ 2
ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!

Eva Z. είπε...

Ωραίο το γλυκάκι σου...ωραίες και οι φωτογραφίες σου...

Magdalene B. είπε...

μόνο αυτά τα υλικά έχουν αυτά τα γλυκα?δεν το ήξερα!θα τα κάνω σίγουρα!

Μarion, είπε...

Οντως με λίγα υλικά γίνεται ένα σουπερ γλυκάκι. πολύ ευπαρουσίαστο και πεντανόστιμο.
Θα δοκιμασθεί.

Φιλιά

gwgoyla είπε...

para-kelsoscooks αφου τα φτιαχνεις γνωριζεις απο πρωτο χερι την νοστιμια τους και το ποσο ευκολα ειναι..σε ευχαριστω πολυ..

gwgoyla είπε...

Ετσι ακριβως Γιαγια Αντιγονη,σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι περασα μια βολτα και ειδα τις χιονουλες σου..πολυ καλες..ειτε με τον ενα τροπο ειτε με τον αλλον το ιδιο νοστιμα ειναι.σε ευχαριστω πολυ,καλο τριημερο και σε σενα να περασεις τελεια,φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Αγγελικουλα μου,σου ευχομαι καλη επιτυχια και καλοφαγωτα να ειναι..σε ευχαριστω πολυ,φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Μοντερνα Σταχτοπουτα,καλο τριημερο να εχεις..

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Γεωργια μου,παντα με τον καλο σου λογο..να εχεις ενα υπεροχο τριημερο,τα φιλια μου!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου γλυκο σε ευχαριστω πολυ..προσπαθω να βαζω ευκολες και νοστιμες συνταγες ωστε να μπορει η καθε εργαζομενη γυναικα να ανταπεξελθει...
καλο τριημερο να εχεις φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Ευα Ζ σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια..καλο τριημερο!!!

gwgoyla είπε...

Μαγδα μου ναι,μονο αυτα τα υλικα εχουν,φτιαξτα και δεν θα χασεις..σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Μαριον αξιζει να τα φτιαξεις,και δεν κοστιζουν,και ειναι πεντανοστιμα..σε ευχαριστω πολυ!!!

Asteri είπε...

Αχ αυτά τα άτιμα πολύ μου αρέσουν!
Καλό Σαββατόβραδο