Η ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ ΜΟΥ...!!!










ΥΛΙΚΑ
1 κιλο πατατες 
6 σκ.σκορδου
1 φλυτζανακι του καφε ξυδι
2 ποτηρακια του κρασιου ελαιολαδο
Αλατι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαριζουμε και βραζουμε καλα τις πατατες, τις στραγγιζουμε, τις βαζουμε στο μιξερ μαζι 
με το λιωμενο σκορδο,τα χτυπαμε καλα,




 και ριχνουμε σιγα σιγα το ξυδι


με το λαδι,και τελος το αλατι..


Παρ'ολα αυτα δοκιμαζετε την σκορδαλια
αν χρειαζεται κατι να συμπληρωσετε..


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ 
  ΚΑΙ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Η ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ ΜΟΥ...!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 1 κιλο πατατες  6 σκ.σκορδου 1 φλυτζανακι του καφε ξυδι 2 ποτηρακια το...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

16 σχόλια

Πολίτικη Κουζίνα είπε...

αχχχχχχχχχχ,,,η αγαπημενη μου σκορδαλιά.....Μπορει να φαω κιλά απο αυτη,,,,και με μπαρμπουνακι στο τηγάνι....αλλο πραγμα.....φιλενάδα!

gwgoyla είπε...

Βρε φιλεναδα πρεπει να εχεις γερο στομαχι για να την τρως τοσο πολυ,ειναι νοστιμοτατη δεν λεω αλλα εγω την τρωω με μετρο γιατι το στομαχι μου δεν αντεχει..σε ευχαριστω πολυ γλυκια μου, καλα να περνας..φιλακια πολλα!!!

το κόκκινο φουστάνι είπε...

καλα ε??? φοβερο το ντεκορ!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πρώτα ευφραίνεις την ματιά και μετά τον ουρανίσκο!
Για όσους αντέχουν φυσικά!

Τα γλυκάκια με το ινδοκάρυδο έγιναν υπέροχα!
Σε δυο ώρες δεν υπήρχε ούτε δείγμα!

gwgoyla είπε...

Ηθελα να δωσω λιγο χρωμα στο πιατο...σε ευχαριστω πολυ κοκκινο φουστανι..καλη σου μερα και χρονια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Γιαγια Αντιγονη προσπαθω αυτο που θα παρουσιασω να αρεσει πρωτα σε μενα για να αρεσει και στους αναγνωστες μας..
Χαρηκα πααααααααααααρα πολυ που σας αρεσαν τα χιονακια,πραγματικα μου εδωσες μεγαλη χαρα.
Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα και χρονια πολλα!!!

[handmade+art] x2 είπε...

καλε....νομιζα οτι ειχα μπερδεψει τα μαγειρικα blogs με αυτα της χειροτεχνιας ...χαχαχα...σκορδαλια εργο τεχνης!!!Σουπερ παρουσιαση!!!!!!Να σαι καλα...εδωσες την δικη σου πινελια σε αυτη την υπεροχη παραδοσιακη συνταγη!!!!

gwgoyla είπε...

χαχαχαχα...Μαρακι μου σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,να'σαι καλα...καλο βραδυ να εχεις,φιλακια πολλα!!!

manousina είπε...

Ωραία παρουσίαση και αφού δεν έφτιαξα φέτος, βουτάω από την δικιά σου...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου τέλεια η σκορδαλιά σου!!
Έλπίζω να περάσατε πολύ όμορφα το τριημερο, πριν λίγο επιστρέψαμε κι εμείς, μου λείψατε όλοι!
Φιλάκια, καλή μας εβδομάδα από αύριο!

gwgoyla είπε...

Μανουσινα σε ευχαριστω παρα πολυ να εισαι καλα..παρε οση θελεις..καλη εβδομαδα να εχεις!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια..Ευχομαι να περασες τελεια το τριημερο..εμεις προσωπικη εργασια στην οικοδομη(το σπιτι που φτιαχνουμε)οποτε ξεκουραση μηδεν.
Καλη εβδομαδα να εχουμε..φιλακια πολλα!!!

Magdalene B. είπε...

Ε ΌΧΙ!!!!ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΤΗ ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ??ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Το food styling που έκανες τέλειο!!

gwgoyla είπε...

Μαγδα μου σε ευχαριστω παρα πολυ....καλη σου μερα,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια Μοντερνα Σταχτοπουτα,καλη σου μερα φιλια πολλα!!!