ΟΙ ΤΑΡΑΜΟΚΕΦΤΕΔΕΣ ΜΟΥ!!!

Νοστιμοτατοι...












ΥΛΙΚΑ
130 γρ.ταραμα κοκκινο
1/2 κιλο ψωμι μπαγιατικο μουλιασμενο σε νερο (την ψιχα)
1 κρεμμυδι ξερο μεγαλο ψιλοκομμενο
3 σκ.σκορδου ψιλοκομμενες
1/2 ματσακι δυοσμο
1/2 ματσακι μαιντανο
Πιπερι
Ελαιολαδο
Αλευρι για το τηγανισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Αφου μουλιασουμε το ψωμι,το στιβουμε πολυ καλα στις χουφτες μας,να φυγουν
τα νερα και το βαζουμε σε ενα μπολ μαζι με τον ταραμα.


Στην συνεχεια ριχνουμε και ολα τα υπολοιπα υλικα,κρεμμυδι,σκορδο,δυοσμο,
μαιντανο,πιπερι λιγο ελαιολαδο


 και ζυμωνουμε πολυ καλα να ενωθουν καλα ολα τα υλικα.


Βαζουμε στην φωτια ενα τηγανι με καλαμποκελαιο η'ελαιολαδο να ζεσταθει
και με ενα κουταλακι του γλυκου παιρνουμε μειγμα τους πλαθουμε στρογγυλους
κεφτεδες, τους βουταμε στο αλευρι 


τους πατικωνουμε ελαφρα και τους βαζουμε
στο τηγανι σε μετρια θερμοκρασια οχι δυνατη να αρπαξουν, 


και αφου 
τηγανιστουν καλα και απο τις 2 πλευρες τους βαζουμε σε πιατελα με 
απορροφητικο χαρτι να φυγουν τα περιττα λαδια και σερβιρουμε.
Καλη μας ορεξη!!!





ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΟΙ ΤΑΡΑΜΟΚΕΦΤΕΔΕΣ ΜΟΥ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Νοστιμοτατοι... ΥΛΙΚΑ 130 γρ.ταραμα κοκκινο 1/2 κιλο ψωμι μπαγιατικο...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

14 σχόλια

Σοφία Ζ. είπε...

Καλημέρα! Χαίρομαι που σε βρήκα έχεις πολύ ωραίες συνταγές. Ταραμοκεφτέδες έφτιαχνε η γιαγιά μου στις νηστείες και τους λατρεύω. Η συνταγή σου φαίνεται πεντανόστιμη! Είναι πολύ πρωί για να ζηλεύω εκείνο το ποτήρι της μπύρας στις φωτογραφίες;

gwgoyla είπε...

Καλημερα Σοφακι και καλως ορισες...κι εγω χαιρομαι που βρεθηκαμε και που σου αρεσουν οι συνταγες μου..οσο για την μπυρα οταν υπαρχει ορεξη και καλη διαθεση ποτε δεν κοιταμε την ωρα..στην υγεια σου!!!

Magdalene B. είπε...

φαίνονατι πολύ λαχταριστοί!αποφάσισα να ξεκινησω νηστεία!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μπυρίτσα φαντάζομαι ότι μου σερβίρισες κι εμένα;-)
Για να μπορέσω να απολαύσω καλύτερα τους υπέροχους ταραμοκεφτέδες σου!!
Φιλάκια Γωγούλα, καλή σου μέρα!

Αγγελικη Ν είπε...

Γωγούλα μου, τι ώραίους που τους έκανες! Θα τους ήθελα πολύ! Όταν γυρίσω Ελλάδα θα έρθω να με κεράσεις! Φιλάκια

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Φαίνονται πεντανόστιμοι!!!
Χρυσοχέρα Γωγώ!!!
Φιλιά!!

gwgoyla είπε...

Μαγδα μου,σε ευχαριστω πολυ,οσο για την νηστεια πιστεψε με υπαρχουν τοσα φαγητα και μεζεδες που δεν θα καταλαβεις οτι νηστευεις.Καλο βραδυ φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Εννοειται Ελενακι μου οτι σε περιμενει ενα μεγαλο ποτηρι παγωμενη μπυρα..στην υγεια σου,και σε ευχαριστω πολυ...φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Αγγελικουλα μου σε ευχαριστω πολυ,να εισαι καλα..φυσικα και θα σε κερασω οτι θελεις..τι με ταραμοκεφτεδες θα την βγαλουμε? φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Μοντερνα Σταχτοπουτα για τα καλα σου λογια,να εισαι παντα καλα..καλο βραδυ να εχεις,φιλακια πολλα!!!

Ειρήνη είπε...

μα τι ωραια παρουσιαση ειναι αυτη?χορταινει το ματι!αλλα θα παρω και 2-3 να χορτασει κ το στομαχακι μου!

kitchenStories είπε...

Καλοφτιαγμένοι, πεντανόστιμοι και λαχταριστοί!
Πολύ μου αρέσουν.
Η παρουσίαση εξαιρετική!

gwgoyla είπε...

Ειρηνη παρε οσους θελεις..σε ευχαριστω πολυ,καλο σου βραδυ!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ Ζαμπια μου για τα καλα σου λογια..καλο σου βραδυ,φιλια πολλα!!!