ΜΠΡΙΑΜ!!!










ΥΛΙΚΑ
2 μελιτζανες φλασκες
3-4 κολοκυθια
4 πατατες
3-4 σκ.σκορδο
1 κρεμμυδι ψιλοκομμενο
1/2 ματσακι μαιντανο ψιλοκομμενο
Λιγο δυοσμο ψιλοκομμενο
Λιγο βασιλικο ψιλοκομενο
4 ωριμες ντοματες ψιλοκομμενες η'1 συσκευασια κονκασε και 1/2 συσκευασια
ντοματοχυμο.
Αλατι
Πιπερι
Λιγη ριγανη
1 φλ.νερο
Ελαιολαδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Αφου καθαρισουμε και πλυνουμε καλα τα λαχανικα,τα κοβουμε σε μετρια
καρε κομματια και τα βαζουμε ανακατεμενα σε βαθυ ταψι,
ριχνουμε
το κρεμμυδι και το σκορδο ψιλοκομμενα,
ολα τα υπολοιπα μυρωδικα,τις ντοματες




λαδι νερακι,αλατι,πιπερι,ριγανη ανακατευουμε καλα, 


και βαζουμε το φαγητο μας σε 
προθερμασμενο φουρνο να ψηθει για 45-50 λεπτα (αναλογα τον φουρνο μας)
στους 200 βαθμους,Την 1η μιση ωρα το ψηνουμε σκεπασμενο και μετα το
ξεσκεπαζουμε.(προσεχουμε εαν χρειαστει να προσθεσουμε λιγο ζεστο νερακι).
Το σερβιρουμε χλιαρο και το συνοδευουμε με τυρι φετα και φρεσκο τραγανο ψωμακι.
Καλη μας ορεξη!!!





ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!! 
ΜΠΡΙΑΜ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 2 μελιτζανες φλασκες 3-4 κολοκυθια 4 πατατες 3-4 σκ.σκορδο 1 κρεμμυ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

13 σχόλια

Σοφία Ζ. είπε...

Καλημέρα Γωγούλα! Κράτα μου ένα πιάτο, το λατρεύω γιατί αν τολμήσω να φτιάξω στο σπίτι θα μου φέρουν το ταψί στο κεφάλι.

gwgoyla είπε...

Καλημερα Σοφακι μου,καταλαβα δεν το τρωνε...αν δεν εχουν να φανε τιποτε αλλο ομως,να δεις πως θα το φανε..χαχα!!!Απο πολλους ειναι παρεξηγημενο φαγητο..θα σου φυλαξω την μεριδουλα σου Σοφακι σε ευχαριστω πολυ,φιλια πολλα!!!

Organikaceh είπε...

Nice food, i like it.
Thanks for share and happy nice day.

gwgoyla είπε...

Good morning Organikaceh,thank you very much!!!

Λίλα είπε...

Αγαπημένο φαγάκι καλοκαιρινό, με μπόλικη φετούλα από δίπλα....μούρλια!

gwgoyla είπε...

Συμφωνω απολυτα μαζι σου Λιλα..καλη σου μερα και σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου στο μπλογκ μου!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Οταν ήμουν μικρήούτε να το δω δεν ήθελα, τώρα όμως.... έβαλα μυαλό χα χα χαα!!
Τέλειο το έκανες Γωγούλα μου!
Φιλιά!

Maria B. είπε...

Εγω και αντρας μου το λατρεύουμε!! παιρνω την μεριδούλα μας !!!

πρεπει να σου έγινε νοστιμότατο !!

φιλια πολλά και καλό απόγευμα

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου,κι εγω μικρη δεν το συμπαθουσα το ετρωγα και με ετρωγε..αλλα τωρα το τσακιζω χαχα..σε ευχαριστω πολυ,πολλα φιλια και απο μενα!

gwgoyla είπε...

Καλα εκανες Μαρακι μου και πηρες...ναι ηταν νοστιμοτατο με μπολικη φετουλα απο διπλα,μμμ...μουρλια!!! Καλο απογευμα και σε σενα σε ευχαριστω πολυ,φιλια πολλα!!!

[handmade+art] x2 είπε...

ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΠΡΙΑΜ!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΑΣΤΕΡΙ!
ΦΙΛΙΑ Χ 2

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Μαρακι μου γλυκο,να εισαι καλα,καλο βραδυ και σε σενα.Φιλακια πολλα!!!

Ανώνυμος είπε...

το ετοιμασα μολις ακουγοντας τη μουσικουλα σου!!για να δουμε...