ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΕ ΙΝΔΙΚΗ ΚΑΡΥΔΑ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ!!!

Πεντανοστιμα,τραγανα κουλουρακια
που πιστεψτε με αξιζει να τα δοκιμασετε,δεν ειναι ψεμα...αληθεια σας λεω..
Καλο μηνα να εχουμε!!!














ΥΛΙΚΑ
2 ποτηρια νερου καλαμποκελαιο.
 1 ποτηρι νερου πορτοκαλαδα(φυσικος χυμος).
200 γρ ινδικη καρυδα 
 1 φακελακι μπεικιν παουντερ.
1 κουταλακι γλυκου σοδα διαλυμενη στο φυσικο χυμο πορτοκαλιου
 1 1/2 ποτηρι νερου ζαχαρη.
 3 βανιλιες
1 1/2 κ.σουπας κανελα
Αλευρι για ολες τις χρησεις,οσο παρει(περιπου 1 κιλο και κατι)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε ολα τα παραπανω υλικα σε μεγαλη λεκανη, εκτος απο την καρυδα και το αλευρι. Τα ανακατευουμε,


κατοπιν ριχνουμε την καρυδα


 και σιγα σιγα το αλευρι


 και αρχιζουμε να ζυμωνουμε μεχρι η ζυμη να γινει ευκολοπλαστη.


Επειτα παιρνουμε ενα μερος απο τη ζυμη και την ανοιγουμε σε παχος 1 εκ  χρησιμοποιωντας κουπ  πατ  δινουμε σχημα στα κουλουρακια μας


και τα βαζουμε στην λαμαρινα μας οπου εχουμε στρωσει λαδοκολλα.


ψηνουμε τα κουλουρακια σε προθερμασμενο φουρνο στη λειτουργια αερα,στους 180 βαθμους για 15-20 λεπτα,
αναλογα τον φουρνο μας,στην πορεια ομως που ο φουρνος θα ειναι αρκετα ζεστος ισως χρειαστουν 
ψησιμο 10-13 λεπτα.Αν δειτε οτι ειναι μαλακα και εχουν παρει χρωμα,
μη φοβηθειτε ειναι ετοιμα,οταν κρυωσουν ειναι τραγανα σαν μπισκοτακια.




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!




ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΕ ΙΝΔΙΚΗ ΚΑΡΥΔΑ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Πεντανοστιμα,τραγανα κουλουρακια που πιστεψτε με αξιζει να τα δοκιμασετε,δεν ειναι ψεμα...αληθεια ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

22 σχόλια

"ζαχαρούλα.." είπε...

εγώ σε πιστεύω και θα τα φτιάξω... καλημέρα!!! καλό μήνα!!

Natasa είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!!!!!!!!
Η συνταγή φαίνεται εύκολη και λέω να την δοκιμάσω. Πολλά φιλιά.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πάλι σε πειρασμό με βάζεις!
Καλό μήνα κοριτσάκι!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι ωραία, βλέπω μου συσκεύασες και το κουτάκι μου, το παίρνω και φεύγω γιατί μιαν αδυναμία (μεγάλη) στην καρύδα την έχω!
Καλό μήνα Γωγούλα!

Σοφία Ζ. είπε...

Καλό μήνα Γωγούλα! Μέχρι και συσκευασία δώρου!!! Υπέροχη συνταγή με καρύδα. Τα νηστίσιμα κουλουράκια είναι μια από τις πολλές αδυναμίες μου.

gwgoyla είπε...

Καλα κανεις και με πιστευεις Ζαχαρουλα μου,και πολυ καλα θα κανεις να τα φτιαξεις...καλο μηνα κουκλα μου,και σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Νατασα μου καλο μηνα κουκλα μου,σε ευχαριστω πολυ...δοκιμασε τα και δε θα χασεις..φιλακια!!!

zoyzoy είπε...

Υπέροχα!

Γειά στα χέρια σου χρυσοχέρα!

Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

gwgoyla είπε...

Νατασα μου καλο μηνα κουκλα μου,σε ευχαριστω πολυ...δοκιμασε τα και δε θα χασεις..φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Γιαγια Αντιγονη ειναι αυτο που λενε..θελω να αγιασω και δεν με αφηνουν..
Σε ευχαριστω πολυ,καλο μηνα να εχεις κι εσυ..καλο βραδυ!!!

gwgoyla είπε...

Χαχαχαχα!!! το καταλαβες οτι ειναι δικο σου Ελενακι το πακετο..παρτο και οταν τελειωσουν ελα θα σου εχω κι αλλα...καλο μηνα να εχεις,σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Σοφακι μου καλο μηνα και σε σενα κουκλα μου,σε ευχαριστω πολυ..αν θελεις την γνωμη μου να τα φτιαξεις και θα με θυμηθεις...φιλακια πολλα καλο βραδυ!!!

gwgoyla είπε...

Ζουζου μου σε ευχαριστω πολυ,καλο μηνα και σε σενα καλη μου..καλο βραδυ φιλακια πολλα!!!

kitchenStories είπε...

Όμορφα, νόστιμα και απλά!
Το ινδοκάρυδο έχει απίθανες εφαρμογές στη ζαχαροπλαστική και μου αρέσει πολύ!
Τα δικά σου φαίνονται να έχουν μεγάλη επιτυχία!
Εύγε γλυκιά Γωγώ.
Καλό Σ/Κ

Eva Z. είπε...

Όμορφα σχηματάκια...όμορφη συσκευασία...σίγουρα θα είναι και νόστιμα...καλό μήνα..

gwgoyla είπε...

Ζαμπια μου σε ευχαριστω πολυ,καλο μηνα να εχεις,και να περασεις ενα ομορφο Σ/Κ.
Φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Ευα μου ναι ειναι νοστιμοτατα,και η καρυδα κανει την διαφορα...σε ευχαριστω παρα πολυ,καλο μηνα να εχεις και καλο Σ/Κ.
Φιλια πολλα!!!

mia maria είπε...

Η ινδική καρύδα μου αρέσει πολύ! Τα σημειώνω τα κουλουράκια σου, θα τα φτιάξω σίγουρα!
Καλό μήνα:)

Tante Kiki είπε...

Γωγούλα μου λατρεύω την ινδική καρύδα και σίγουρα τα κουλουράκια σου είναι πεντανόστιμα!!! Καλή Κυριακή!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ mia maria,καλο μηνα και σε σενα,να εχεις μια ομορφη κυριακη!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ tante Kiki να'σαι καλα,καλη Κυριακη και σε σενα καλο Σαββατοβραδο!!!

Pansofix είπε...

και μόνα τους και με καφεδάκι...είναι απόλαυση! με καρύδα μια φορά έχω φάει και μου άρεσαν αλλά εμένα μου αρέσει και η καρύδα πολύ...στα συγκεκριμένα βέβαια...και τα σχήματα κλέβουν εντυπώσεις...