Google+ ΛΑΔΕΝΙΑ Η'ΛΑΔΟΠΙΤΑ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΛΑΔΕΝΙΑ Η'ΛΑΔΟΠΙΤΑ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες: | |
Παραδοσιακη πιτα της Κιμωλου,μια ελληνικη παραλλαγη της ιταλικης πιτσας.
Κρυβει μεσα της ολη την απλοτητα και την νοστιμια του κυκλαδιτικου νησιου.
Το σιγουρο ειναι οτι θα σας εντυπωσιασει η νοστιμια της αν και τοσο απλη!














ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΥΜΗ
750 γρ.αλευρι σκληρο
4 κ.σουπας ελαιολαδο
1 φακελακι ξερη μαγια (σκονη)
1/2 κ.γλυκου ζαχαρη
1 κ.γλυκου αλατι
Νερο χλιαρο οσο σηκωσει(περιπου 1 ποτηρι νερου και κατι)


3 ντοματες ωριμες και σφιχτες
3 ξερα κρεμμυδια
2 πιπεριες χρωματιστες(εγω εβαλα 2 πρασινες)
1/4 φλ.τσαγιου ελαιολαδο
1 κ.γλυκου ριγανη
Λιγες ψιλοκομμενες ελιες
Αλατι-πιπερι


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Κοσκινιζουμε το αλευρι σε μια λεκανιτσα,


ριχνουμε την μαγια την ζαχαρη
προσθετουμε το λαδι


 και τριβουμε το αλευρι με τα υπολοιπα υλικα με τα δαχτυλα


Λιγο λιγο προσθετουμε το νερο και το αλατι


 και ζυμωνουμε


 μεχρι
να εχουμε μια ζυμη ομοιομορφη που δεν κολλαει στα χερια.


Λαδωνουμε ελαφρα ενα μπολ βαζουμε μεσα την ζυμη και την 
σκεπαζουμε με μεμβρανη η'μια πετσετα για 1 ωρα περιπου 


να
διπλασιαστει σε ογκο.


Στο μεταξυ αφαιρουμε τους σπορους απο τις ντοματες και τα υγρα τους
και τις ψιλοκοβουμε σε καρε,επισης σε καρε κοβουμε κρεμμυδια και πιπεριες.
Μολις η ζυμη μας ειναι ετοιμη λαδωνουμε ρηχο ταψι 36 εκ.η'το ρηχο ταψι του φουρνου.
Με τα δαχτυλα απλωνουμε τη ζυμη μεχρι να πιασει ολη την επιφανεια του ταψιου.




Τοποθετουμε επανω τα ψιλοκομμενα λαχανικα,ντοματες κρεμμυδια,πιπεριες,
και τις ελιες ψιλοκομμενες.


Πασπαλιζουμε με την ριγανη και αλατοπιπερωνουμε την λαδενια.
Περιχυνουμε και το ελαιολαδο


 και ψηνουμε στους 170 βαθμους στην τελευταια σχαρα
 για 50 λεπτα ( αναλογα τον φουρνο)μεχρι να ροδισει η λαδενια.





ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως μπαρμπαριγου.

Δείτε Επίσης:



21 σχόλια:

Σοφία Ζ. είπε...

Ό,τι πρέπει για την περίοδο της νηστείας. Θα την έλεγα πίτσα νηστίσιμη για να την δεχθούν κάποια δύστροπα μέλη της οικογένειάς μου. Την καλημέρα μου!

gwgoyla είπε...

Σοφακι μου δεν διαφερει σε τιποτα απο καποια πιτσα..αν την δοκιμασεις θα δεις οτι εχω δικιο..και πιο ελαφρια ειναι, αφου δεν εχει αλαντικα,τυρια ,κρεμες γαλακτος..ειναι πεντανοστιμη..σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα και καλο Σ/Κ να εχεις.

georgiaxara είπε...

φαινεται πολυ ωραια!!!
φιλια!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Την λατρεύω αυτήν την πίτα, είναι πραγματικά η ελληνική πίτσα!!
Την ενίσχυσες κιόλας Γωγούλα μου και την έκανες ακόμα πιο σούπερ!!!
Πολλά φιλιά!

manousina είπε...

Είναι πεντανόστιμη!!!! Μπράβο

gvarvakis είπε...

Η απόλυτη star των ημερών!!! (εμείς στο σπίτι την τιμούμε ολοχρονίς)
Είναι καταπληκτική
Φιλιά
Καλό σαββατοκύριακο Γωγώ

Maria B. είπε...

εμας είναι η star του σαββατοκύριακου !!!

γεια στα χεράκια σου Γωγούλα μου !!


φιλια πολλά και καλό σ/κ

[handmade+art] x2 είπε...

ΚΕΝΤΗΣΕΣ...ΠΑΛΙ!
ΓΛΥΦΟΜΑΙ!
ΚΑΛΟ ΣΚ ΓΩΓΩ ΜΟΥ!
ΦΙΛΙΑ Χ 2

ΜΑΡΙΑ ΠΙΟΥΚΑ είπε...

Πολύ νόστιμη πίτα για νηστεία και μη. Θα την φτιάξουμε σίγουρα αυτές τις μέρες.
Καλό Σ/Κ

gwgoyla είπε...

Γεωργια μου σε ευχαριστω πολυ, καλο σ/κ να εχεις φιλια!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου κι εμεις με το που την δοκιμασαμε την λατρεψαμε,σε ευχαριστω πολυ,καλο σ/κ να εχεις,φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μανουσινα,σε ευχαριστω πολυ καλο σ/κ να εχεις!

gwgoyla είπε...

Γιωργο συμφωνω απολυτα μαζι σου,σε ευχαριστω πολυ,καλο Σ/Κ και σε σενα!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου σε ευχαριστω πολυ καλο σ/κ και σε σενα,φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου γλυκο σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια..καλο σ/κ και σε σενα,φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μαρια Πιουκα μπορεις να την φτιαχνεις ολο το χρονο ειναι πεντανοστιμη,σε ευχαριστω πολυ καλο σ/κ να εχεις!

Eva Z. είπε...

Πολύ ωραία η λαδένια σου και απίθανες φωτογραφίες...νομίζεις ότι θα μπορέσεις να βουτήξεις κανένα κομμάτι...

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ευακι μου για τα καλα σου λογια.
Να'σαι καλα..καλη σου μερα και καλο Σ/Κ να εχεις!!!

mia maria είπε...

Πολύ λαχταριστή! Αχ, να είχα ένα κομματάκι!!!

Penelope είπε...

Όπως και να την ονομάσουμε: star, πίτσα ελληνική, ή λαδένια είναι ακαταμάχητη και κανείς δεν της αντιστέκεται εύκολα!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Την κάνω και εγώ!! Μου αρέσει πολύ που το ζυμάρι ρουφάει το λάδι όπως ψήνεται!!
Πεντανόστιμη!!!

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin