ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΦΡΑΟΥΛΑ!!!














ΥΛΙΚΑ
1 κιλο φραουλες κοκκινες(οχι αγουρες)
1 κιλο ζαχαρη
Χυμο 1/2 λεμονιου

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλενουμε πολυ καλα τις φραουλες και στην συνεχεια κοβουμε τα κοτσανακια
τους για να μην τραβηξουν νερο.


Κατοπιν με το χερι μας τις ζουλαμε ελαφρως 


και τις βαζουμε στην κατσαρολα.


Ριχνουμε την ζαχαρη


 και τις βαζουμε στη φωτια.


Μολις παρουν βραση χαμηλωνουμε την φωτια σε μετρια θερμοκρασια και 
αρχιζουμε να ξαφριζουμε την μαρμελαδα.


Την αφηνουμε να βρασει για 20 λεπτα και τελος ριχνουμε τον χυμο λεμονιου.
Εχουμε αποστειρωσει τα βαζακια μας και οπως ειναι ζεστα βαζακια και 
μαρμελαδα τα γεμιζουμε μεχρι πανω,


τα κλεινουμε πολυ καλα και τα γυρναμε
αναποδα μεχρι να κρυωσουν.




.Στο ψυγειο βαζουμε μονο το βαζο που 
θα χρησιμοποιησουμε και ηδη το εχουμε ανοιξει,διαφορετικα την φυλαμε 
στο ντουλαπι μας χωρις να παθει τιποτα.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΦΡΑΟΥΛΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 1 κιλο φραουλες κοκκινες(οχι αγουρες) 1 κιλο ζαχαρη Χυμο 1/2 λε...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

24 σχόλια

...irida... είπε...

λαχταριστήηηηη!!!μπορώ να βάλω....φρουκτόζη....η μαυρη ζάχαρη?και πόσο?
ευχαριστώωωωω!

Maria B. είπε...

Η ωραιότερη μαρμελάδα Γωγούλα μου είναι αυτή με την φράουλα, την φτιάχνω και εγώ, είναι η λατρεμένη μας !!!

καλοφάγωτη Γωγουλίνι !!!

φιλούπες και πολλές καλημέρες

Σοφία Ζ. είπε...

Η αγαπημένη μας μαρμελάδα! Καλημέρα Γωγούλα!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μόλις έβγαλα ζεστό ψωμάκι από τον φούρνο, αυτή η μαρμελάδα του ταιριάααααααααζει, είναι η μόνη μαρμελάδα που ποτέ δε μένει για το χειμώνα, εκτός κι αν κρύψω κανένα βαζάκι!
γεια στα χέρια σου!!

Λίλα είπε...

Αρωματική και γευστικότατη! Και του χρόνου!!

gvarvakis είπε...

Υπέροχη!! Η επίσημη αγαπημένη του γιου μου. Μπορεί να αδειάσει το βάζο στην καθισιά του :))
Φιλιά
Καλημέρα

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ελα βρε Γωγούλα και μας έλειψες, κι εσύ και οι νοστιμιές σου!!
Φταίω τώρα εγώ να σου πάρω ένα ολόκληρο βάζο??
Οχι πες μου, φταίω??
Πολλά φιλάκια!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Μου αρέσουν πολύ πάντα οι συνταγές σου αλλά επιτυχία πιστεύω είναι και οι ωραίες φωτογραφίες που ανεβάζεις!!
Καλό απόγευμα!!

gwgoyla είπε...

irida μου,δεν εχω φτιαξει ποτε με φρουκτοζη η'μαυρη ζαχαρη..οποτε δεν μπορω να σε βοηθησω λυπαμαι πολυ..σε ευχαριστω πολυ!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου,κι εμενα η αγαπημενη μου ειναι,σε ευχαριστω πολυ πολυ,πολλα φιλια κι απο μενα!!!

gwgoyla είπε...

Σοφακι κι εμενα...σε ευχαριστω πολυ,φιλια!

gwgoyla είπε...

Γαστεροπληξ ζεστο ψωμακι εεε??? πω πω...ειμαι ικανη να μην αφησω ψιχουλο μαζι με την μαρμελαδα...σε ευχαριστω παρα πολυ,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Λιλα μου να εισαι καλα!!!

gwgoyla είπε...

Γιωργο κι εγω μια απο τα ιδια...δεν ειναι αναγκη να την φαω με φρυγανια η'ψωμι,με ενα κουταλακι την τρωω σαν γλυκο αφου μεσα εχει ολοκληρα κομματια φραουλας.Σε ευχαριστω πολυ!

gwgoyla είπε...

Σας ελειψα εεε...Ελενακι? και μενα μου λειψατε αλλα τα χερια μου βγηκαν out..αστα να πανε..οσο για το βαζακι παρτο κοπελα μου αλλωστε θα φτιαξω κι αλλη..σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Παντα με τον καλο σου λογο Μοντερνα Σταχτοπουτα και σε ευχαριστω παααααααααααρα πολυ μεσα απο την καρδια μου,να εισαι καλα!!!

Marί είπε...

Τέλεια μαρμελάδα!! και τέλειες φωτογραφίες!!
Πολλά φιλιά

Eva Z. είπε...

Μ΄ αρέσει...θα την φτιάξω οπωσδήποτε...

Tante Kiki είπε...

gwgoyla μου τί υπέροχη μαρμελάδα!!!! Να είχα λίγη με μια φέτα φρεσκοψημένο ψωμί!!!! Καλημέρα!!!

georgiaxara είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΩΓΩ ΜΟΥ!! ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ!!
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!
ΦΙΛΙΑ!!

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Μαρι,να'σαι καλα!!!

gwgoyla είπε...

Να την φτιαξεις Ευακι ειναι νοστιμοτατη...σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Ταντε κικι παρε οση θελεις...θα φτιαξω κι αλλη..σε ευχαριστω πολυ!!

gwgoyla είπε...

Γεωργια μου κι εμενα η αγαπημενη μου ειναι,καλο Πασχα και σε σενα...σε ευχαριστω πολυ,πολλα φιλια!!!