ΣΦΟΛΙΑΤΙΝΙΑ ΑΛΜΥΡΑ!!!

ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ...ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!!!










ΥΛΙΚΑ 


1 φυλλο σφολιατας
1 φλυτζανι τσαγιου τριμμενα τυρια (πεκορινο,γραβιερα) η'οτι τυρια θελετε
5 φετες μπεικον ψιλοκομμενες
Λιγη παπρικα γλυκια

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Τοποθετουμε την σφολιατα σε στρωμενη απο λαδοκολλα λαμαρινα,και με ενα
πινελο την αλειφουμε με νερακι,
στρωνουμε σε ολη την επιφανεια του φυλλου
τα τυρια
 απο πανω το μπεικον,την παπρικα
και στη συνεχεια το κοβουμε σε μακροστενες
μετριες λωριδες
 και τελος τις κοβουμε στην μεση.
Μπορειτε επισης αν θελετε για πιο μικρα σφολιατινια να κοψετε σε τρια μερη την καθε λωριδα.
Στην συνεχεια παιρνουμε καθε κομματι το στριφογυριζουμε 2 φορες
και το βαζουμε στην λαμαρινα μας,συνεχιζοντας μεχρι να τελειωσουν τα κομματια
 και τα ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 170 βαθμους
για 20 λεπτα στον αερα.
Ειναι πεντανοστιμα για καθε στιγμη της ημερας, συνοδεψτε τα ακομα
και με το ποτο σας..πιστεψτε με δεν θα μεινει τιποτα.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΣΦΟΛΙΑΤΙΝΙΑ ΑΛΜΥΡΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ...ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!!! ΥΛΙΚΑ  1 φυλλο σφολιατας 1 φλυτζανι τσ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

12 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Και γλυκά και αλμυρά, τρελαίνομαι για τα στριφτά σφολιατίνια!!!
Καλή βδομάδα Γωγούλα μου!

Maria B. είπε...

τα φτιάχνω και εγώ Γωγούλα μου και μερικές φορές αντι για αλαντικό βάζω φέτα τριμμένη, τα παιδιά μου τα λαααααααατρεύουν, είναι ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!! αχ και να είχα λίγα τώρα !!!! τι μου έκανες σήμερα ? σλουρπ σλουρπ !!!

καλή βδομάδα Γωογουλίνι μου !!!

Σοφία Ζ. είπε...

Πεντανόστιμα Γωγούλα! Εγώ θέλω και μια ... πεταλούδα, όμως!!! Φιλάκια!

[handmade+art] x2 είπε...

ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΗΣΚΩ ΚΑΛΑ.....ΑΠΟ ΕΜΠΝΕΥΣΗ...ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΙΓΟΥΡΟ...ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑΑΑΑΑΑ .ΦΙΛΙΑ Χ 2

Υ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ..

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου,και εμεις μια απο τα ιδια..ψιχουλο δεν αφηνουμε να πεσει κατω...σε ευχαριστω πολυ,επισης Ελενακι μου,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Οπως και να τα φτιαξεις Μαρακι μου,ειναι πεντανοστιμα τα ατιμα..δεν εμεινε και τιποτα για να σε κερασω...σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα καλη μου!!!

gwgoyla είπε...

Σοφακι μου γλυκο,το μονο που μπορω να σου προσφερω ειναι οι πεταλουδες..δικες σου...σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου καλο με τοσα που μου συμβαινουν προσπαθω να στεκομαι στα ποδια μου για να μπορεσω να ανταπεξελθω στις...και γω δεν ξερω ποσες υποχρεωσεις..οσο για την συμπαρασταση δεν χρειαζεται να με ευχαριστεις,ηταν το λιγοτερο που μπορουσα να κανω..ευχομαι να εισαι καλυτερα..εχεις τα φιλια μου και την αγαπη μου!!!

georgiaxara είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΩΓΩ!!
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Πολύ εύκολη συνταγή και φυσικά θα είναι και πεντανόστιμα!!
Αχχχ..τι μας κάνεις με τις συνταγές σου!!
Φιλιά!

gwgoyla είπε...

Γεια σου Γεωργια μου,σε ευχαριστω πολυ κοπελα μου για τα καλα σου λογια..φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Σε χρονο ντε τε ειναι ετοιμα,και σε χρονο ντε τε εχουν εξαφανιστει επισης..Σε ευχαριστω πολυ Μοντερνα Σταχτοπουτα,φιλιακια!!!