ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟ ΤΡΕΜΟΥΛΙΑΣΤΟ!!!

ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ....!!!












ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο φύλλο Βηρυτού ή κρούστας
150 γρ.φρέσκο βούτυρο (για τα φύλλα) λιωμένο
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ:
2 λίτρα φρέσκο γάλα
4 αυγά
6 κρόκοι
100 γραμμ. σιμιγδάλι ψιλό
100 γραμμ. σιμιγδάλι χοντρό
2 κ.σ. φρέσκο βούτυρο
2 βανίλιες
200 γραµµ. ζάχαρη
ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ:
700 γραµµ. ζάχαρη
1/2 λίτρο νερό
1 ξύλο κανέλα
2 λεμονόκουπες στυμμένες


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Για την κρέμα: Βάζουμε το γάλα 
µε τη ζάχαρη σε κατσαρόλα να ζεσταθεί.
 Σε μπολ ρίχνουμε τα αυγά και τους κρόκους και τα χτυπάμε.
 Βάζουμε το ψιλό και το χοντρό σιμιγδάλι σ’ αυτά και ανακατεύουμε µε σύρμα.
 Προσθέτουμε τις βανίλιες. 
Παίρνουμε λίγο ζεστό γάλα (2 φλ. τσαγιού) και το ρίχνουμε στο μείγμα αυγών ανακατεύοντας, να ζεσταθούν λίγο τα αυγά
 Όλο μαζί το ρίχνουμε στην κατσαρόλα µε το γάλα και ανακατεύουμε λίγα λεπτά μέχρι να δέσει η κρέμα.
 Αφού δέσει, την αποσύρουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε το βούτυρο ανακατεύοντας.
Βουτυρώνουμε ένα ταψί 34 ή 36 εκ.
 Στρώνουμε ακτινωτά 9 φύλλα βουτυρώνοντάς τα ένα ένα (ραντίζοντας µε το βούτυρο) και φροντίζουμε να περισσεύουν αρκετά έξω από το ταψί.
 Ρίχνουμε την κρέμα στα στρωμένα φύλλα.
 Γυρίζουμε προς τα μέσα τα φύλλα που εξέχουν και στρώνουμε από πάνω τα υπόλοιπα, βουτυρωμένα.
 Με σπάτουλα μπήγουμε τις άκρες κάτω από το γαλακτομπούρεκο.
Χαράζουμε το γλυκό σε κομμάτια. 
Περιχύνουμε µε το υπόλοιπο βούτυρο τις χαρακιές. Ραντίζουμε µε λίγο νερό τα φύλλα στην επιφάνεια και ψήνουμε το γαλακτομπούρεκο στους 180οC στις αντιστάσεις, στην τελευταία σχάρα, για περίπου 1 ώρα, να ροδίσει καλά.


Αφήνουμε το γλυκό να κρυώσει καλά και μετά το σιροπιάζουμε.
Για το σιρόπι: Βάζουμε όλα τα υλικά σε κατσαρόλα και ανακατεύουμε μέχρι να πάρει βράση. 


 Δεν ανακατεύουμε ξανά όταν αρχίσει να βράζει! Το αφήνουμε να σιγοβράζει για περίπου 8΄. Αφαιρούμε τις λεμονόκουπες και σιροπιάζουμε το γλυκό.


Σηµείωση: Αν χρησιμοποιήσουμε φύλλο Βηρυτού, είναι περίπου 14 φύλλα. Αν χρησιμοποιήσουμε φύλλο κρούστας, είναι περίπου 11 φύλλα. Ό,τι φύλλο και αν βάλετε, να θυμάστε να κρατήσετε 4-5 φύλλα για να σκεπάσετε το γαλακτομπούρεκο.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου
ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟ ΤΡΕΜΟΥΛΙΑΣΤΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ....!!! ΥΛΙΚΑ 1 πακέτο φύλλο Βηρυτού ή κρούστ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

17 σχόλια

Eva Z. είπε...

Το γαλακτομπούρεκο είναι το αγαπημένο μου γλυκό... να πάρω ένα κομμάτι...μου τρέχουν τα σάλια...

Αγγελικη Ν είπε...

Από τα αγαπημένα μου γλυκά! Γωγούλα το πέτυχες τέλεια!

Σοφία Ζ. είπε...

Προσπαθώ εδώ και πολλή ώρα να βάλω σχόλιο, αλλά χάνω το λογαριασμό μου, τα μπλογκς μου, ... εμένα, το όνομά μου (κυριολεκτώ, ελέγξτε και τα δικά σας στο blogger)....
Αγαπημένο γλυκό Γωγούλα και τέλεια παρουσίαση. Καλημέρα!

gwgoyla είπε...

Ευακι μου κι εμας αγαπημενο γλυκο..εχει απιστευτο αρωμα,αφρατη κρεμα και τραγανο φυλλο..παρε οσα θελεις κομματια,προλαβαινεις ακομα...καλη σου μερα και σε ευχαριστω πολυ,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Αγγελικουλα μου κι εμας το ιδιο..σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα..φιλακια πολλα!!!!

gwgoyla είπε...

Σοφακι μου καλη σου μερα!κι εγω το ιδιο εχω παθει..δεν ξερω τι συμβαινει μου εχουν σπασει τα νευρα..στο μπλογκ σου το πρωι δεν με αφηνε να αφησω σχολιο στο ποστ με το κεικ και σου αφησα στο τσατ σου..σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ελεος, τι ταλαιπωρία αυτή όλη μέρα με τον blogger??
Γωγούλα το γλυκάκι σου αγγίζει πράγματι την τελειότητα, είναι σούπερ!!!
Πολλά φιλιά!

KONSTANTINA είπε...

Μου κάνεις μεγάλο κακό...να τρέχω για γαλακτομπούρεκο απογευματιάτικα!! χα..χα! πολύ καλή συνταγή έχω να πω : )

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου αστα να πανε σημερα με τον blogger,και εκτος αυτου μου δειχνει οτι καποια μπλογκς δεν υπαρχουν πια..τι να πω...???
Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,φιλακια πολλα και καλο απογευμα να εχεις!

gwgoyla είπε...

Κωνσταντινα μου κοπιασε...υπαρχει ακομα γαλακτομπουρεκο...σε ευχαριστω πολυ,καλο απογευμα να εχεις!!!

Αναστασία είπε...

Aαχ, μου τρέχουν τα σάλια....
Καλώς σε βρήκα, Γωγούλα! Υπέροχες συνταγές με πολύ όμορφες φωτογραφίες!!

gwgoyla είπε...

Καλως ορισες Αναστασια, σε ευχαριστω πολυ για την τιμη που μου εκανες και τα καλα σου λογια.
Καλο βραδυ!

Anastasia είπε...

και μονο που το βλεπω με τρεχουν τα σαλια.
αλλα εδω που ειμαι ουτε φυλλο κρουστας δεν εχουμε!!!!!Να παρει ευχη...

Σοφία Ζ. είπε...

Σιγά που θα κάνω τη χάρη στο blogger και δεν θα αφήσω σχόλιο για ένα αγαπημένο γλυκό που του επεφύλαξες τέλεια παρουσίαση!!!
Καλή σου μέρα και καλό Σ/Κ Γωγούλα!!

[handmade+art] x2 είπε...

Η κολαση σε οοοολο της το μεγαλειο!!!!!!!!Λιωνω που το βλεπωωωωω χαχαχαχα....απαπαπαπα,τι μας κανεις....ντροπη σου που μας βαζεις σε τετοιους πειρασμους!!χαχαχαχα
φιλιαΧ2

Ανώνυμος είπε...

Πειρασμος ,γλυκος βεβαια,αλλα αξιζει τον κοπο ,γεια στα χερακια της κοπελιας που το εφτιαξε!!!!!!!!!!!Χριστινα.

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ χριστινα μου για τα καλα σου λογια καλη εβδομαδα να εχεις!!!