ΚΡΕΜΜΥΔΟΠΙΤΑ ΣΠΕΣΙΑΛ!!!

ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΕΙ...
ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!


ΥΛΙΚΑ
1 πακετο φυλλο σφολιατας
9 κρεμμυδια ξερα κομμενα σε φετες
5 κρεμμυδακια φρεσκα κομμενα ροδελες
10 φετες μπεικον ψιλοκομμενες
1 κονσερβα μανιταρια κομμενα σε φετες
1 κρεμα γαλακτος 200 ml
1 1/2 φλ.τσαγιου τυρια τριμμενα φετα-γκουντα
15 κλωναρακια μαιντανο ψιλοκομμενο
2 αυγα
1 αυγο για το αλειμα του φυλλου
Λιγο ελαιολαδο
Αλατι
Πιπερι
Λιγη παπρικα γλυκια
Λιγο μοσχοκαρυδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαριζουμε και κοβουμε τα κρεμμυδια,
σε ενα βαθυ τηγανι βαζουμε λιγο
ελαιολαδο να ζεσταθει και ριχνουμε τα κρεμμυδια να σωταριστουν.
Χαμηλωνουμε την φωτια και στην συνεχεια ριχνουμε τα μανιταρια,ανακατευουμε,
κατοπιν το μπεικον,
τον μαιντανο,αλατι ,πιπερι,παπρικα,μοσχοκαρυδο
ανακατευουμε καλα και τα αφηνουμε σε χαμηλη παντα θερμοκρασια να 
μαραθουν καλα ολα τα υλικα.
Στην συνεχεια το κατεβαζουμε και το αφηνουμε να κρυωσει λιγο.
Σε ενα μπωeCE� χτυπαμε με συρμα τα 2 αυγα,
ριχνουμε την κρεμα γαλακτος
συνεχιζοντας το χτυπημα
 στην συνεχεια τα τυρια
 και τελος τα ριχνουμε
στο τηγανι με τα κρεμμυδια,τα ανακατευουμε πολυ καλα να ενωθουν ολα τα υλικα
και αφου εχουμε λαδωσει καλα ενα ταψι
 στρωνουμε το ενα φυλλο 
ριχνουμε το μειγμα μας,  και το στρωνουμε να παει παντου ομοιομορφα
 σκεπαζουμε με το αλλο φυλλο,πιανοντας τις 2 ακρες των φυλλων 
τις γυρναμε προς τα μεσα.
Χτυπαμε ενα αυγο και αλειφουμε καλα την επιφανεια του φυλλου και
ψηνουμε την πιτα μας σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους στον αερα 
για 3 τεταρτα περιπου.
(Οταν δειτε στην αρχη του ψησιματος να φουσκωνει η πιτα
την βγαζετε και την χαραζετε σε λωριδες και την ξαναβαζετε στον φουρνο
να ολοκληρωθει το ψησιμο της.
Αφου ψηθει την αφηνετε λιγο να κρυωσει την κοβετε σε κομματια και 
σερβιρετε.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΚΡΕΜΜΥΔΟΠΙΤΑ ΣΠΕΣΙΑΛ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΕΙ... ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!! ΥΛΙΚΑ 1 πακετο φυλλο σφολιατας 9 κ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

5 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Από τις πιο αγαπημένες μου πιτούλες, κι έχω καιρό να την φτιάξω, καλά που μου την θύμισες!
Καλό μεσημέρι Γωγούλα μου, φιλιά!

Σοφία Ζ. είπε...

Υπέροχη η πίτα σου Γωγώ μου! Νοστιμότατη.
Καλό απόγευμα και φιλάκια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

μπραβο σου γωγουλα

Ανώνυμος είπε...

..............................

Βίκυ-Νίκος είπε...

γωγω μου θα δοκιμασω να τη φτιαξω πρεπει να ναι πεντανοστιμη