Νόστιμες...
Δοκιμασμένες Συνταγές...
με αναλυτικές οδηγίες Βήμα-Βήμα!
Home » » ΛΙΚΕΡ ΦΡΑΟΥΛΑΣ!!!

ΛΙΚΕΡ ΦΡΑΟΥΛΑΣ!!!

Written By Gwgoyla Nsg on Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011 | 10:12:00 π.μ.

ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΓΕΥΣΤΙΚΟΤΑΤΟ
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙΚΟ ΛΙΚΕΡ?
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΡΟΥΤΟ ΤΗΝ ΦΡΑΟΥΛΑ!!!










ΥΛΙΚΑ
800 γρ φραουλες
800 γρ ζαχαρη
1 λιτρο βοτκα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλενουμε καθαριζουμε και κοβουμε σε κομματια τις φραουλες,και τις
τοποθετουμε σε βαθυ μπωλ ριχνουμε την βοτκα το κλεινουμε και το τοποθετουμε
στο ψυγειο για 7 μερες.


Μπορουμε τις φραουλες  να τις φτιαξουμε ωραιοτατο γλυκο κουταλιου,οποτε κραταμε κατα μερος τις φραουλες σουρωνουμε το λικερακι μας το ξαναβαζουμε
στο μπωλ ριχνουμε την ζαχαρη ανακατευουμε οσο μπορουμε καλα το σκεπαζουμε
και το αφηνουμε πλεον εκτος ψυγειου,και στην διαρκεια της μερας 
ανακατευουμε που και που για να διαλυθει η ζαχαρη.(αυτο θα το κανετε για 4 μερες)
και το λικερακι μας ειναι ετοιμο προς καταναλωση.
Το τοποθετουμε σε ομορφα μπουκαλια και τα βαζουμε στο ψυγειο ωστε να 
εχουμε ενα γευστικο και παγωμενο λικερακι για μας και τους καλεσμενους
μας αν μεινει και τιποτα δηλαδη.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

7 σχόλια :

  1. Υπέροχο λικεράκι, δυο φορές το έχω φτιάξει φέτος!!
    Καλή βδομάδα Γωγούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή λάτρεψα τα γεμάτα ποτηράκια σου, με αυτό το κατακόκκινο, σούπερ αρωματικό λικέρ, θα κεραστώ ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι ακριβως Ελενακι μου..ειναι υπεροχο..οσοι το δοκιμασαν δεν πιστευαν οτι το εφτιαξα εγω.
    Ειδικα παγωμενο ειναι ολα τα λεφτα!!!
    Φιλακια πολλα και σε ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και 2 και 3 και οσα θελεις Ζαμπια μου!!!
    Σε ευχαριστω πολυ φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενα παγωμένο σφηνάκι θα το ήθελα τώρα.
    Πέτυχε το λικεράκι σου Γωγώ μου.
    Και του χρόνου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εκτός ψυγείου διατηρείται; γιατί θέλω να γεμίσω κάποια μπουκαλάκια για το γάμο (300 για την ακρίβεια) και φαντάζομαι ότι δε θα μου περισσέψει χώρος μετά για κανένα φαγώσιμο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διατηρειται και εκτος ψυγειου σε δροσερο ομως μερος..απο το ψυγειο φυσικα το απολαμβανεις πολυ καλυτερα.
    Καλη σου μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ,ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE!!!