ΒΑΚΑΛΑΟΣ ΦΙΛΕΤΟ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ...ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ!!!

Καλα φαγαμε,καλα ηπιαμε τοσο καιρο,
μαζεψαμε καμποσα κιλακια,εεε...ωρα να τα χασουμε.
Το φαγακι αυτο ειναι νοστιμοτατο, χωρις να μας προσθετει κατι επιπλεον στο βαρος μας..δεν μενει παρα 
να το ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ!!!


ΥΛΙΚΑ
Μια συσκευασια βακαλαο φιλετο(1000 γρ)
3 ωριμες μεγαλες ντοματες τριμμενες η'1 συσκευασια ντοματακια κονκασε
1 μεγαλο κρεμμυδι κομμενο σε φετες
3 σκελιδες σκορδου ψιλοκομμενες
Λιγο μαιντανο ψιλοκομμενο
2 κλωναρακια δεντρολιβανο
Αλατι 
Πιπερι
4 κ.σουπας ελαιολαδο
1/2 κουπα νερο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλενουμε και στρωνουμε τα φιλετα σε ενα ταψι,τα αλατοπιπερωνουμε,
και ριχνουμε απο πανω τις τριμμενες ντοματες,και ολα τα υπολοιπα υλικα


σκεπαζουμε το ταψι μας με καπακι αν εχει το ταψι που θα χρησιμοποιησουμε,
διαφορετικα με αλουμινοχαρτο, και ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο 
στους 175-180 βαθμους για 3 τεταρτα στην τελευταια σχαρα,και στο τελος
αφαιρουμε το καπακι να παρει ελαφρα λιγο χρωμα.(οχι πολυ και ξεραθουν).


Συνοδευουμε τα φιλετακια μας με πρασινη σαλατα (βραστα κολοκυθακια,μαρουλι).




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΒΑΚΑΛΑΟΣ ΦΙΛΕΤΟ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ...ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Καλα φαγαμε,καλα ηπιαμε τοσο καιρο, μαζεψαμε καμποσα κιλακια,εεε...ωρα να τα χασουμε. Το φαγακι α...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

5 σχόλια

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσουν τα ψαράκια όπως και να είναι μαγειρεμένα! Μια μερίδα μπόλικη παρακαλώ!!
ΛΙΛΑ

ΕΛΕΝΑ είπε...

Με τέτοια νόστιμα φαγάκια, κάνουμε δίαιτα κάθε μέρα;-)
Καλό μήνα Γωγούλα, φιλιά!

gwgoyla είπε...

Λιλα μου κι εμενα μου αρεσουν πααααααααααρα πολυ τα ψαρια οπως και να ειναι μαγειρεμενα,μονο που τωρα αποφευγω τα τηγανητα..σε ευχαριστω πολυ,καλο σου βραδυ...αααα...παρε και την μεριδουλα σου,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Αχ Ελενακι μου,εγω καθε μερα θα κανω διαιτα,και προσπαθω οσο γινεται να νοστιμιζω το καθε φαγητο με μπολικα μυρωδικα..ατιμα κιλα!!! Καλο μηνα Ελενακι μου,και σε ευχαριστω πολυ,φιλακια και καλο βραδυ!!

elen είπε...

Πονεμένη ιστορία τα περιττά κιλά και ειδικά μετά την εγκυμοσύνη. Το φαγάκι σου δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ένα μη διαιτιτικό πιάτο. Καλό Σαββατοκύριακο Γωγούλα μου!!!