ΑΧΙΒΑΔΕΣ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΡΟΚΦΟΡ!!!


ΕΝΑ ΕΥΚΟΛΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟ ΦΑΓΗΤΟ!!!










ΥΛΙΚΑ


1/2 κιλο αχιβαδες η'μακαρονια,η'οτι αλλο ζυμαρικο θελετε
150 γρ τυρι ροκφορ
200 γρ κρεμα γαλακτος
1 κ.σουπας βουτυρο
Λιγο μαιντανο ψιλοκομμενο
Αλατι
Πιπερι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βραζουμε τα ζυμαρικα μας,με τον γνωστο τροπο,και σε μια κατσαρολιτσα
βαζουμε να ζεσταθει το βουτυρο μαζι με το ροκφορ κομμενο σε μικρα κομματια,
μεχρι να λιωσουν,
και στην συνεχεια ριχνουμε την κρεμα γαλακτος και ανακατευουμε σε μετρια θερμοκρασια,
 μεχρι να εχουμε μια δεμενη σαλτσα-κρεμα.
Σερβιρουμε στα πιατα μας τα μακαρονια,απο πανω βαζουμε την σαλτσουλα,ριχνουμε
φρεσκοτριμμενο πιπερι,ψιλοκομμενο μαιντανο και καλη μας ορεξη!!!


Επισης μπορειτε να προσθεσετε και αλλου ειδους κιτρινα τυρια,οπως
κασερι, κεφαλοτυρι,κ.λ.π γινεται πολυ νοστιμη σαλτσα.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΑΧΙΒΑΔΕΣ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΡΟΚΦΟΡ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΕΝΑ ΕΥΚΟΛΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟ ΦΑΓΗΤΟ!!! ΥΛΙΚΑ 1/2 κιλο αχιβαδες η'μ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

4 σχόλια

Marί είπε...

Καλημέρα
H σάλτσα με το ροκφόρ είναι πραγματικά πολύ νόστιμη. Έχω μια συνταγή που την χρησιμοποιώ χρόνια αλλά είναι κρύα σάλτσα χωρίς βράσιμο και για όσους αγαπούν το ροκφόρ βέβαια είναι πεντανόστιμη.

gwgoyla είπε...

Γεια σου Μαρι μου,συμφωνω απολυτα μαζι σου...για οσους αγαπουν το ροκφορ ειναι πεντανοστιμη..επισης αν θελουν μπορουν να συμπληρωσουν και αλλου ειδους τυρια ωστε να σπαει λιγο η γευση του ροκφορ,επισης πεντανοστιμη..σε ευχαριστω πολυ,καλο Π/Σ/Κ,φιλια!!!!

Πολιτικη Κουζινα είπε...

Γωγουλα μου καλοσυνάτη μου ελειψες,,,ευχαριστώ για τα καλα σου λογια...αυτο το φαγάκι μοιαζει μούρλια...θα το φτιάξω...Πριν ενα μηνα προσπαθουσα να σου αφησω σχόλιο εδω αλλα δεν το δεχοταν η σελιδα σου...Σημερα ειπα να προσπαθησω ξανα και να σου πω ενα γεια..!!

gwgoyla είπε...

Σωτηρια μου καλη σου μερα,και σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια κι εμενα μου ελειψες..απο τον γραπτο σου λογο καταλαβαινω οτι εισαι πολυ πεσμενη ψυχολογικα..προσπαθησε να ανεβεις..οσο για τα σχολια δεν ξερω τι συνεβει...εγω εχω κανα 2 εβδομαδες που εχω πια σταθερο ιντερνετ.. λογω μετακομισης ημουν εκτος..φιλακια πολλα!!!