ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ!!!










ΥΛΙΚΑ
500 γραμμ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 φακελάκι μαγιά σκόνη
1 κ.σ. μέλι θυμαρίσιο
1 κ.γλ. (κοφτό) αλάτι
περίπου 2 φλ. τσαγιού χλιαρό νερό
 ελαιόλαδο για το τηγάνισμα 
θυμαρίσιο μέλι 
κανέλα
 καβουρντισμένο σουσάμι για το γαρνίρισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βάζουμε σε μεγάλο μπολ το αλεύρι, τη μαγιά, το μέλι 
και προσθέτουμε σιγά σιγά νερό 
μέχρι να γίνει παχύς χυλός.
 Τέλος προσθέτουμε το αλάτι. 
Σκεπάζουμε το μπολ και το αφήνουμε κοντά σε ζεστό χώρο (καλοριφέρ ή δίπλα στην κουζίνα) για 30΄, μέχρι το μείγμα να αρχίσει να ανεβαίνει στα τοιχώματα του μπολ.
 Σε κατσαρόλα βαθιά ζεσταίνουμε ελαιόλαδο. Κόβουμε τους λουκουμάδες με το χέρι. Βουτάμε την αριστερή παλάμη στο μείγμα και πιέζουμε προς τα πάνω. 
Το λουκουμά που βγαίνει απ’ τον αντίχειρα τον κόβουμε με κουτάλι και τον ρίχνουμε στο καυτό ελαιόλαδο ή ρίχνουμε κουταλιά κουταλιά από το μείγμα στο λάδι.
 Τηγανίζουμε για λίγα λεπτά μέχρι να ροδίσουν οι λουκουμάδες.
 Τους στραγγίζουμε σε απορροφητικό χαρτί. Τους βάζουμε σε πιατέλα και περιχύνουμε με θυμαρίσιο μέλι, κανέλα και καβουρντισμένο σουσάμι.
(Εγω τους συνοδεψα και με παγωτο,που ταιριαζει απολυτα)

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου

ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 500 γραμμ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του 1 φακελάκι μαγιά σκόνη 1 κ.σ. ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

8 σχόλια

Maria B. είπε...

Λατρεύω τους λουκουμάδες !!!!!!!!! σου πέτυχαν τέλεια Γωγούλα μου !! παρακαλώ μια μεγάλη μερίδα για μένα, με ή χωρίς παγωτό δεν με πειράζει!!!! χιχιχι


καλό σ/κ και φιλια πολλά

ΙΡΙΔΑ ΜΑΡΙΑ Μαγειρική με πάθος είπε...

kalhsperaaa !!!loykoymades gia oloys vlepv !!! shmera tha ftiaksv... k isvs balv k egv soysami sto loykoyma gia prvti fora !!

Marina είπε...

Αυτά κάνεις και δε μπορώ να σε ξεχάσω!!!
Το μήνυμα το έλαβα και σ'ευχαριστώ! Μικρό το δώρο μου, μεγάλη η εκτίμηση!!

kitchenStories είπε...

Πολύ με συγκίνησε η ανάρτησή σου Γωγώ, με τους πεντανόστιμους λουκουμάδες!
Μου θύμισαν τη γιαγιά μου, που μας τους έφτιαχνε και έβαζε και εκείνη καβουρντισμένο σουσάμι!
Δεν θυμάμαι να τους έχω δει κάπου αλλού φτιαγμένους έτσι...
Καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου.

Penelope είπε...

Σαν να "μυρίζει χειμώνας" στις ξώθυρες μας αγαπητή Γωγώ με τους λουκουμάδες σου. Σουσαμάκι και μπόλικο μέλι με κανέλα, η αδυναμία μου!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΕΣΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ; ΑΧ ΟΙ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΟΙ!!!!!!!!!!! ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΘΥΜΑΡΙΣΙΟ ΜΕΛΙ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ. ΑΝΤΕ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ! ΦΙΛΑΚΙΑ.

T.A.G είπε...

Γωγώ γειά σου! Όπως βλέπεις δεν έχασα χρόνο και κατέφθασα αμέσως για να ανταποδώσω την επίσκεψη!:-) Καλώς σε βρήκα λοιπόν και καλή συνέχεια και φεύγοντας θα μου επιτρέψεις να τσιμπήσω ένα από τα τραγανά λουκουμαδάκια σου... Καλή Κυριακή:-) Άννα

eleftheria είπε...

Τι λαχταριστοί λουκουμάδες είναι αυτοί!! Λέω να δοκιμάσω να τους φτιάξω. Μόνο ελπίζω να τους πετύχω/