ΚΟΡΜΟΣ ΜΕ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΒΟΥΤΥΡΟΥ ΚΑΙ ΓΛΑΣΟ!!!

Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους ευχομαι.
Σημερα ειπα να ξεκινησω γλυκα την εβδομαδα και
να σας κερασω νοστιμοτατο κορμο μιας και 
το Σαββατο ειχαμε επετειο γαμου!!!








Υλικά
1/2 πακετο  βιταμ 
1 ποτήρι νερου  άχνη ζάχαρη
4 κ.σ. κακάο κοσκινισμένο
100 γραμμ. κουβερτούρα λιωμένη
1 σφηνακι κονιάκ 
1 πακέτο μπισκότα βουτύρου (κομμενα σε κομματια)
Για το γλάσο
150 γραμμ. κουβερτούρα υγείας κομμένη σε κομμάτια
200 ml κρέμα γάλακτος

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπαμε στο μιξερ το βουτυρο με την ζαχαρη αχνη,μεχρι να ασπρισουν αφρατεψουν.
Στην συνεχεια ριχνουμε το κοσκινισμενο κακαο,
την λιωμενη κουβερτουρα,
το κονιακ τα χτυπαμε λιγο ακομα σταματαμε το χτυπημα
 και προσθετουμε τα κομμενα μπισκοτα
  ανακατευουμε ελαφρα με σπατουλα να ενωθουν καλα
ολα τα υλικα.
Παιρνουμε μια μικρη μακροστενη φορμα αδειαζουμε το μειγμα και το τοποθετουμε στο ψυγειο να παγωσει.
 Βράζουμε την κρέμα γάλακτος και ρίχνουμε μέσα τα κομματάκια κουβερτούρας.
Ανακατεύουμε σε χαμηλή φωτιά να λιώσουν καλά.
 Βγάζουμε τον κορμό από το ψυγείο, ξεφορμάρουμε και τον περιχύνουμε με το γλάσο.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΚΟΡΜΟΣ ΜΕ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΒΟΥΤΥΡΟΥ ΚΑΙ ΓΛΑΣΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους ευχομαι. Σημερα ειπα να ξεκινησω γλυκα την εβδομαδα και να σα...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

26 σχόλια

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΜΑΝΤΕΝΙΟΥΣ!
ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΣΟΥ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ πολυ Εφακι μου,να εισαι καλα!!!
Καλο σου βραδυ,φιλακια!!!

Elena είπε...

Να ζήσετε Γωγούλα!!Είπα να ρίξω μια ματιά στο σπιτάκι σου πριν κοιμηθώ και τι να δώ μμμμμμμμμ ΚΟΡΜΟΣ ΜΕ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΒΟΥΤΥΡΟΥ ΚΑΙ ΓΛΑΣΟ!!! Τώρα δεν το βλέπω να κοιμάμαι...Σε ευχαριστώ πολύ για αυτήν την συνταγή!!! Καλό βράδυ! Φιλάκια!!!

Rosita Vargas είπε...

exquisito y qué ingredientes más buenos,los adoro,una receta digna de copiar ,lo haré me ha encantado,abrazos.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου να ζήσετε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι με τον αντρούλη σου, πολλές πολλές ευχές από καρδιάς!!
Το κερασματάκι σου νόστιμο και γλυκό σαν κι εσένα:)
Φιλάκια!

T.A.G είπε...

Γωγούλα, ακόμα δεν μπήκε η εβδομάδα και μας άρχισες στις αμαρτίες!:-)) Δεν πειράζει όμως μιας και είναι για ευχάριστο γεγονός, θα το αντέξουμε!:-) Να ζήσετε και ότι επιθυμείτε!! Πάντα με υγεία και του χρόνου!! Φιλιά Άννα

Zeta Mp είπε...

Να ζήσετε Γωγούλα!!!! Ο κορμός αυτός πρέπει να είναι πολύ νόστιμος!!! Γενικά ότι έχει σοκολάτα μου αρέσει!!! Υπέροχα, Μπράβο σου!!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

Marί είπε...

Κι από μένα ευχές πολλές να ζήσετε ευτυχισμένοι και παίρνω διπλό κομμάτι γιατί είναι η αδυναμία μου.
Φιλιά

kitchenStories είπε...

Να ζήσετε ευτυχισμένοι, Γωγώ μου!
Το σοκολατένιο σου μου γλύκανε τη μέρα!
Φιλάκια, γλυκιά μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Παιρνω ενα μεγαλο κομματι και ευχομαι να ζησετε μαζι μεχρι τα βαθεια σας γηρατεια αγαπημενοι.
Ευχομαι μια καλη χαμογελαστη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα!!

mia είπε...

Αν κατάλαβα καλά κάποιος παντρεύτηκε???? Γωγούλα εσύ???? Δεν πήρα χαμπάρι συγνώμη... ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ λοιπόν και απο εμένα και η ζωή σας να είναι γλυκειά σοκολατένια....

gwgoyla είπε...

Elena σε ευχαριστω παρα πολυ,για την επισκεψη και τις ευχες σου,να εισαι παντα καλα!!!

gwgoyla είπε...

Rosita thank you very much!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου σε ευχαριστω παρα παρα πολυ απο καρδιας κι εγω για τις ομορφες και γλυκιες ευχες σου,να εισαι παντα καλα να χαιρεσαι την οικογενεια σου...φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Αννουλα μου σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου,κι εσυ ο,τι επιθυμεις..οσο για το γλυκακι ετσι για το καλο...φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Ζετακι σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου..οσο για τον κορμο πιστεψε με ειναι νοστιμοτατος..φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου σε ευχαριστω παρα πολυ,παρε οσα θελεις..φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Ζαμπια μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου,και ευχομαι καθε μερα σου να ειναι γλυκια...φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Σκρουτζακο σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου απο καρδιας..κι εσυ ο,τι επιθυμεις με υγεια πανω απ'ολα!!!

gwgoyla είπε...

Μια μου επετειο γαμου ειχαμε το Σαββατο...σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου,κι εσυ ο,τι επιθυμεις καλη μου,φιλια πολλα!!!

Μάνια είπε...

Και εγώ Σεπτέμβρη παντρεύτηκα!! Να ζήσετε και να ευτυχίσετε!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Μανια μου,κι εγω με την σειρα μου σας ευχομαι να ζησετε ολη σας την ζωη ενωμενοι και αγαπημενοι..φιλια!!!

mia είπε...

Επανέρχομαι ταπεινωμένη.. να επανορθώσω και να φάω λίγο ακόμη...στο πρώτο σχόλειο κάνε αποκοπή και επικοληση όπου ταιριάζει.Γωγώ απαλάσομαι λόγω βιασύνης (να σας προλάβω όλες)να ζήσετε.... όπως επιθυμείτε..

gwgoyla είπε...

Χαχαχαχα!!! βρε Μια μου δεν πειραζει τι λες τωρα? οσο για το γλυκο παρε οσο θελεις..δεν παχαινει κιολας χαχαχα,φιλακια!!!

fotolabida1 είπε...

ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!!ΠΟΛΛΕΣ ΓΛΥΚΕΣ ΕΥΧΕΣ !!!
ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!

gwgoyla είπε...

Την αληθεια ειπα καλη μου,καλη συνεχεια και σε σενα..σε ευχαριστω πολυ για τις γλυκες σου ευχες..καλο βραδυ!!!