Google+ ΒΑΣΙΚΗ ΖΥΜΗ ΓΙΑ ΠΙΤΣΑ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΒΑΣΙΚΗ ΖΥΜΗ ΓΙΑ ΠΙΤΣΑ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες: |
Ετοιμάστε τη ζύμη και φυλάξτε τη στην κατάψυξη. Έτσι θα την έχετε έτοιμη όποια στιγμή θελήσετε να φτιάξετε την αγαπημένη σας πίτσα.












ΥΛΙΚΑ
500 γραμμ. περίπου αλεύρι δυνατό (αλεύρι σταρένιο για ψωμί)
350 ml χλιαρό νερό
1 φακελάκι (8 γραμμ.) ξηρή μαγιά
 1 πρέζα ζάχαρη
4 κ.σ. ελαιόλαδο
1½ κ.γλ. αλάτι
1 κ.γλ. αποξηραμένα βότανα (ρίγανη, βασιλικό, θυμάρι) προαιρετικά

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μπολ ανάδευσης βάζουμε το χλιαρό νερό, τη μαγιά, τη ζάχαρη, το ελαιόλαδο (και τα βότανα προαιρετικά). Ανακατεύουμε να διαλυθεί η μαγιά.
 Αφήνουμε 5΄-10΄ να αφρίσει η επιφάνεια, δείγμα ότι ενεργοποιήθηκε η μαγιά.
 Λίγο λίγο ρίχνουμε το αλεύρι και το αλάτι ανακατεύοντας με κουτάλι.
 Όταν η ζύμη αρχίσει να μαζεύει με την προσθήκη του αλευριού, τη μαζεύουμε σε μπάλα με το χέρι.
 Την αδειάζουμε σε αλευρωμένη επιφάνεια και τη ζυμώνουμε για 5΄-10΄ με δυνατές κινήσεις με τις άκρες των δαχτύλων.
 Η ζύμη πρέπει να είναι απαλή, ελαστική και εύπλαστη.
 Λαδώνουμε ελαφρά ένα βαθύ μπολ και βάζουμε μέσα τη ζύμη. Σκεπάζουμε με νωπή πετσέτα ή μεμβράνη
 και την αφήνουμε να διπλασιαστεί σε όγκο για περίπου μία ώρα σε ζεστό μέρος.
 Αφού ανέβει η ζύμη, τη χωρίζουμε σε 2 κομμάτια. Φτιάχνουμε 2 πίτσες με διάμετρο 30-35 εκ. η καθεμία. Ανοίγουμε το κάθε κομμάτι ζύμης είτε με τις άκρες των δαχτύλων πιέζοντας με κυκλικές κινήσεις σε αλευρωμένη επιφάνεια, είτε με πλάστη αν θέλουμε να γίνει πιο λεπτή και πιο τραγανή. Πασπαλίζοντας το ταψάκι με λίγο καλαμποκάλευρο πετυχαίνουμε πιο τραγανή κρούστα στο κάτω μέρος της πίτσας. Διατηρείται στο ψυγείο για τρεις μέρες καλυμμένη με μεμβράνη και δύο μήνες στην κατάψυξη.
Εγω δεν την χωρισα την εβαλα ολη ανοιγοντας την στο μεγαλο ταψι της κουζινας βλεπετε ηταν ο αγωνας που να φτασει ενα ταψακι...και συνεχιστε βαζοντας τα υλικα της αρεσκειας σας.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου

Δείτε Επίσης:



14 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." είπε...

δεν είχα σκεφτεί ποτέ να βάλω στην ζύμη (ρίγανη, βασιλικό, θυμάρι).......

χμμμμμ μου έβαλες ιδέες!!!
καλημέρα!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ!
Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΙΤΣΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!
ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΩ ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΨΗΝΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ.
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

χρυσάνθη είπε...

Αχ Γωγούλα τι μου θύμισες!!!Πάντα είχα στον καταψύκτη χειροποίητες ζύμες για πίτσα , τις οποίες όμως τις πρόψηνα για ευκολία μου!!Η ιδέα της ρίγανης κλπ μυρωδικών εξαιρετική!!!Οταν με το καλό θάρθουν τα εγγονάκια μάλλον θα ξαναθυμηθώ την τέχνη της πίτσας!Νάσαι καλά!

butterfly art είπε...

Αχ τί ωραία!!!! Θα τη δοκιμάσω! Ήξερα κι εγώ μια ζύμη αλλά ποτέ δεν την πετύχαινα και την παράτησα...! Ελπίζω να τα πάω καλύτερα μ'αυτήν αν και δεν έχω και πολύ ταλέντο σα μαγείρισσα... Φιλάκια!!!

kitchenStories είπε...

Εξαιρετική αυτή η ζύμη! Εύγε Γωγώ μου.
Κι εγώ βάζω μυριστικά και νοστιμίζει πολύ.
Καλό Σ/Κ να έχεις γλυκιά μου Γωγώ.

Marί είπε...

Νόστιμη πίτσα έφτιαξες βλέπω,κι έχω αλληθωρίσει γιατί πεινάω!!! γεια στα χέρια σου.
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου τυχεροί όσοι είδαν τον αγώνα απολαμβάνοντας την νοστιμη πίτσα σου!!
Εγώ στο ζυμαράκι βάζω μόνο ρίγανη, ωραία όμως θα του πηγαίνουν και άλλα διάφορα μυρωδικά!
Φιλάκια!

Zeta Mp είπε...

Uperoxh pitsoula Gwgw mou!!!!!!!! Kai h mama thn ftiaxnei etsi kai thn tsakizoume..hehehhe
filakia pollaaaa

Μarion, είπε...

Γίνεται πολύ νόστιμη Γωγώ. Κι εγώ την έκανα προχθές που έψαχνα για ζύμη πίτσας κι είδα αυτή της κας Μπαρμπαρίγου. Είναι τέλεια !

Μάνια είπε...

Θα την δοκιμάσω και εγώ αν και όσες φορές προσπάθησα να μπορώ να πω ότι είχα επιτυχία. Καλό σου μήνα!!

Elena είπε...

Εξαιρετική ιδέα να φυλάξουμε τη ζύμη στην κατάψυξη.!!! Ενώ λατρεύω τα βότανα δεν το έχω σκεφτεί ποτέ να τα προσθέσω στην ζύμη, μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα!!! Φαντάζομαι ότι μπορώ να βάλω ότι βότανα θέλω ή όχι;
Γωγούλα μου, σου εύχομαι καλό μήνα!

Φιλάκια πολλά!!!

Marί είπε...

Έχω παιχνιδάκι στο σπιτάκι, πέρασε από κεί!!
Φιλιά

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΥΡΙΑΚΗ είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΩΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΕΧΕΙΣ ΖΥΜΗ ΓΙΑ ΠΙΡΟΣΚΙ ΠΟΥ ΨΑΧΝΩ ?

gwgoyla είπε...

Kαλησπερα κατερινα,ειναι φανταστικη ζυμη πιστεψε με..εγω αυτην κανω συνεχεια..φτιαχνω ακομα με αυτη την ζυμη καλτσονε πεινιρλι ονειρο σου λεω..για πιροσκι εχω επισης πολυ καλη συνταγη και αυτη ειναι στις κατηγοριες ζυμες,τα πιροσκι της κυριας Νικης..αυτος ειναι ο συνδεσμος
http://nostimessyntagesthsgwgws.blogspot.gr/2011/01/blog-post_06.html
Καλο σου βραδυ και σε ευχαριστω πολυ!!!

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin