Google+ ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΑ ΜΑΛΑΚΑ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΑ ΜΑΛΑΚΑ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες: |

Παρα πολυ νοστιμα μουστοκουλουρα γεματα με γευση και αρωμα
και πανω απ'ολα μαλακα..για μικρους και μεγαλους.
Θα τα λατρεψετε!!!














ΥΛΙΚΑ
1 φλ.τσαγιου πετιμεζι
1 φλ.τσαγιου αραβοσιτελαιο
1 φλ.τσαγιου φυσικο χυμο πορτοκαλι
4-5 φλ.τσαγιου φαρινα
1/2 φλ.τσαγιου ζαχαρη
2 κ.σουπας κακαο σκονη
2 κ.σουπας κονιακ
1 1/2 κ.γλυκου σοδα
2 κ.γλυκου κανελα τριμμενη
1/4 κ.γλυκου γαρυφαλο τριμμενο
1/4 κ.γλυκου μοσχοκαρυδο
Σουσαμι(προαιρετικα)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια λεκανη ριχνουμε τον χυμο πορτοκαλιου,
 το πετιμεζι,
το λαδι,
 τη ζαχαρη,
ανακατευουμε να διαλυθει η ζαχαρη
 και στην συνεχεια ριχνουμε τα υπολοιπα 
υλικα εκτος απο το αλευρι,
ανακατευουμε να ενωθουν καλα τα υλικα,
και τελος ριχνουμε σιγα σιγα το αλευρι
 μεχρι να εχουμε μια μαλακη ζυμη
που να κολλαει στο χερι.Την αφηνουμε 10-15 λεπτα να ξεκουραστει.
Κατοπιν παιρνουμε λιγη ζυμη στο χερι μας οσο ενα καρυδι,την βαζουμε
στον παγκο εργασιας την κανουμε ενα μετριο μπαστουνι, 
πλαθουμε ενα
σαλιγκαρο και τα τοποθετουμε σε λαμαρινα στρωμενη με λαδοχαρτο,και τα πασπαλιζουμε με σουσαμι.
Τα ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 170 βαθμους στον αερα για 15-20
λεπτα(βεβαια αναλογα τον φουρνο μας)εμενα στα 15 λεπτα ηταν ετοιμα.
Αφου ψηθουν τα βαζουμε σε σχαρα να κρυωσουν και μετα τα φυλαμε σε ταπερ καλα κλεισμενα.
Δωστε στα παιδακια σας να συνοδεψουν το γαλατακι τους,κι εσεις το καφεδακι σας!!
ΥΓ:Οποιαδηποτε συνταγη ομοια που κυκλοφορει στο διαδυκτιο ειναι αντιγραφη της δικης μου.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Δείτε Επίσης:



25 σχόλια:

Αγγελικη Ν είπε...

Γωγούλα μου φαίνονται καλύτερα και από τα μουστοκούλουρα που έχουν οι φούρνοι! Ευχαριστώ για την συνταγή!

Elena είπε...

Τα μουστοκούλουρα είναι τα αγαπημένα μου εάν είναι και μαλακά τρελαίνομαι!!! Ευχαριστώ για την συνταγή Γωγούλα!!! Φιλάκια πολλά!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΜΕΣΑ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Sophie είπε...

Γειά σου Γωγούλα καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου!!!Είναι υπέροχο!!!Τα μουστοκούλουρα είναι τα αγαπημένα μου σίγουρα θα τα δοκιμάσω και θα τα τιμήσω ιδιαίτερα με καφεδάκι!!!Καλό απόγευμα φιλάκια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μαλακά μου αρέσουν κι εμένα Γωγούλα μου!!
Τέλεια για το καφεδάκι μας!
Φιλιά πολλά!

eleni είπε...

Μουστοκούλουρα..απλά...τέλεια...φανταστικά...καταπληκτικά!Τέλεια συνταγή!Συγχαρητήρια!Καλό σου απόγευμα!φιλιά!

Marί είπε...

Μαλακά είναι η αδυναμία μου, δεν έφτιαξα φέτος και ζηλεύω!!
Φιλιά

Maria B. είπε...

Γωγουλίνι θα πάρω μερικα για τα παιδιά μου που λατρεύουν τα μαλακά μουστοκούλουρα !!!!!

γεια στα χεράκια σου και του χρόνου να είσαι καλά να μας ξαναφτιάξεις !!!

φιλια πολλά

Ανώνυμος είπε...

Γωγώ ,σ'ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας αυτή την υπέροχη συνταγή!
Τα έφτιαξα εχθές και ξετρελαθήκαμε όλοι!!
Το πιο σμαντικό είναι οτι είναι πανεύκολα στη διαδικασία αλλά πεντανόστιμα.Είναι από τις συνταγές που θα αντιγράψω στο βιβλίο συνταγών μου!!!

gwgoyla είπε...

Ανωνυμη φιλη μου,εγω σε ευχαριστω που με εμπιστευτηκες,και εφτιαξες μια απο τις συνταγες μου,και μεινατε ολοι ευχαριστημενοι..αυτη ειναι η χαρα μου,και πιστεψε με οτι και να διαλεξεις απο εδω μεσα το ιδιο ικανοποιημενη θα μεινεις εσυ και η οικογενεια σου,γιατι ολες οι συνταγες ειναι δοκιμασμενες απο μενα.
Και παλι σε ευχαριστω πολυ για την χαρα που μου εδωσες,φιλακια!!!

ΛΗΔΑ είπε...

καλημέρα...να ρωτήσω κάτι? το πετιμέζι που μπορώ να το βρω?

ΛΗΔΑ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΤΟ ΠΕΤΙΜΕΖΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ????

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Ληδα!!!
Το πετιμεζι το ειχα αγορασει απο την λαικη..τωρα τετοια εποχη δεν ξερω αν υπαρχει...
Ευχαριστω πολυ για την επισκεψη!

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερα και από τα αγοραστά έγιναν τα μουστοκούλουρα!!! Εμπιστεύομαι τις συνταγές σου και σε θεωρώ φίλη μου!!!

Υ.Γ. Το πετιμέζι το αγόρασα από ΚΑΒΑ ποτών, για την φίλη μας τη ΛΉΔΑ.

Πολλά φιλιά,
Ελένη

gwgoyla είπε...

Ελενη δεν μπορεις να φανταστεις το ποσο χαρηκα που σου αρεσαν τα μουστοκουλουρα..σε ευχαριστω απο καρδιας για την εμπιστοσυνη και τα καλα σου λογια!!!
Ευχαριστω πολυ επισης για την ενημερωση για το που βρηκες το πετιμεζι.
Καλο σου βραδυ,πολλα φιλια!!!

Ανώνυμος είπε...

ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ΘΕΛΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΑΡΙΝΑ..

ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ , ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!
ΓΕΩΡΓΙΑ

gwgoyla είπε...

Καλησπερα Γεωργια!!!
Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια...χαρηκα παρα πολυ που σου πετυχαν και που σας αρεσαν πολυ.
Απο ποια αποψη μου λες οτι θελουν παραπανω φαρινα?
Η ζυμη που θελουμε πρεπει να κολλαει στο χερι..αν θελεις απαντησε μου..και παλι σε ευχαριστω πολυ!!!

nikiforoula είπε...

Γεια σας εκανα την συνταγη σήμερα και έγιναν πολυ νόστιμα απλά δεν μπορούσα να πλασω τη ζύμη κολλούσε πολύ στα χέρια με αποτέλεσμα να βάλω παραπάνω φαρινα και να βγουν ενα μπεζοκαφε χρώμα και οχι τόσο αφράτα!Έκανα ακριβώς οτι έγραφες,δεν ξερω τι μπορει να έγινε λάθος

gwgoyla είπε...

Γεια σου Νικη..
Αν διαβασες την συνταγη γραφω οτι η ζυμη πρεπει να κολλαει στο χερι και την αφηνουμε να ξερουραστει 15 λεπτα..λογικο και επομενο με την παραπανω φαρινα να σου γινουν σκληρα.
Μια φιλη πιο πανω γραφει οτι η συνταγη θελει παραπανω φαρινα..μηπως τα υγρα που βαλατε ηταν σε ποσοτητα παραπανω?δεν ξερω κοπελα μου τι εγινε..η συνταγη ειναι δοκιμασμενη και την εχουν φτιαξει αρκετοι και τους αρεσε.

masterjim18 είπε...

Γωγούλα μου καλησπέρα και καλή σου βδομάδα.
Διάβασα τη συνταγή σου για τα μαλακά μουστοκούλουρα και μιάς και μου φαίνεται πανεύκολη και αφού έχει βγεί απ τα χεράκια σου με επιτυχία,με τη πρώτη μου ευκαιρία θα τα φτιάξω.
Νάσαι καλά με τις εξαίρετες συνταγούλες σου!!!
Μήτσος(masterjim18)

gwgoyla είπε...

Καλως τον Δημητρη μας!!!
Ελπιζω και ευχομαι να σου αρεσουν..
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και τα πολυ καλα σου λογια :)!!!
Να εχεις μια ομορφη μερα!!!

Ανώνυμος είπε...

Γωγούλα μου γεια σου!!! Η συνταγή αυτή είναι τέλεια ! Έγιναν τα καλύτερα μουστοκούλουρα που έχω δοκιμάσει! Τα παιδιά τα τρώνε δύο-δύο. Η ζύμη ήταν αρκετά μαλακή, αλλά την άφησα 1 ώρα να ξεκουραστεί , μετά την έπλασα σχετικά εύκολα. Δεν χρειάζεται άλλο αλεύρι. Πετιμέζι έφτιαξα μόνη μου με μούστο που αγόρασα από την λαϊκή. Ευχαριστώ πολύ για την ωραία συνταγή σου!
jenny

gwgoyla είπε...

Τζενη χαρηκα πααααααααααααααρα πολυ που πετυχες τα μουστοκουλουρα και πανω απ'ολα που σου αρεσαν και περισσοτερο στα παιδακια σου που τα τρωνε δυο δυο..
Σε ευχαριστω πολυ απο καρδιας που με εμπιστευτηκες,φιλακια πολλα και καλη σου εβδομαδα!!!

Ανώνυμος είπε...

γεια σου γωγουλα θα ηθελα να ρωτησω με μουστο δε γινετε να τα κανουμε?κ αν γινετε ποση ποσοτητα μουστο πρεπει να βαλουμε?λιζα

gwgoyla είπε...

Καλως ορισες Λιζα..φυσικα και μπορουμε να τα φτιαξουμε και με μουστο..απλα εγω τα φτιαχνω με πετιμεζι γιατι μου αρεσουν καλυτερα..δεν τα εχω φτιαξει ποτε με μουστο αλλα λογικα την ιδια ποσοτητα που αναγραφω σε πετιμεζι (1 φλ.τσαγιου)δηλαδη και παλι με επιφυλαξη σου το λεω..
Καλο σου μεσημερι.

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin