Google+ ΜΟΥΣΤΑΛΕΥΡΙΑ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΜΟΥΣΤΑΛΕΥΡΙΑ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες:

Γιατι η Παραδοση θελει την Μουσταλευρια της!!!





ΥΛΙΚΑ
8 ποτηρια νερου μουστο
1 φλ.τσαγιου σιμιγδαλι ψιλο
1/2 φλ.τσαγιου ζαχαρη
Καρυδι τριμμενο
Σουσαμι
Κανελα τριμμενη

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια κατσαρολα ριχνουμε τον μουστο με την ζαχαρη,ανακατευουμε
και κατοπιν ριχνουμε το σιμιγδαλι,
ανακατευουμε σε δυνατη θερμοκρασια
στην αρχη,
και μετα σε μετρια φωτια, μεχρι να δουμε να γινεται μια μετρια κρεμα.
(οχι πολυ πηχτη γιατι θα πηξει οταν κρυωσει.)
Αδειαζουμε σε πιατα η'μπωλακια και γαρνιρουμε απο πανω
κανελιτσα,σουσαμι και καρυδια.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Δείτε Επίσης:



24 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αγαπημένο γλυκάκι!
Μου θυμίζει τα παιδικά χρόνια που η μάνα μου δεν πρόφταινε να την αδειάσει στα.. πιάτα!
Γωγούλα να είσαι καλά!

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Αγαπημενη μας Γιαγια Αντιγονη,ετσι οπως τα λες..ολοι εχουμε τετοιες αναμνησεις απο τους παλιους αλλα πολυ καλους καιρους τοτε.
Σε ευχαριστω πολυ,κι εσυ να εισαι παντα καλα,και να περασεις πολυ καλα το Σ/Κ φιλια πολλα!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ!
ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ ΕΧΕΙ Η ΜΟΥΣΤΑΛΕΥΡΙΑ ΣΟΥ! ΟΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΡΕΣ;
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Σοφία Ζ. είπε...

Γωγούλα μου καλημέρα! Υπέροχη η μουσταλευριά σου και υπέροχη η φωτογράφιση.
Μια με τα μουστοκούλουρα, μια με τη μουσταλευριά, είναι η εποχή τους θα μου πεις (κοντεύουμε να ξεχάσουμε τις εποχές της ελληνικής υπαίθρου) που το βρίσκεις το μούστο;
Πολλά φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο.
Σοφία Ζ.
ΥΓ Πολύ δύσκολο να ανεβάσω σχόλιο, είναι η έκτη προσπάθεια, ελπίζω να πετύχει. Για κάποιο λόγο δεν δέχεται το λογαριασμό google ούτε open id.

kitchenStories είπε...

Καλή σου ημέρα Γωγώ.
Πόσο μου αρέσει αυτό το παραδοσιακό γλυκό, που εκτός από νόστιμο, είναι γεμάτο με αναμνήσεις από κουζίνα με μαμαδίστικη φροντίδα!
Να έχεις ένα καλό Σ/Κ
Πολλά Φιλιά!

Vasiliki είπε...

kalimera gogoula!!
poli mou aresi auto to mamadistiko glyko!!edo kali mou pou na vro ton mousto!!!dokimazo ligo apo to oreo bolaki sou kai sou leo gia sta xerakia sou!!kai na ise kala pou mou thimises tin giagia mou pou to eftiaxne kathe xrono!!kali sou mera kali mou!!!filia pola!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ...απίστευτο???
Και τι δεν θα 'δινα για ένα μπολάκι....
Φαίνεται τόσο λαχταριστό....

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου έφτιαξα κι εγώ προχθές, αλλά με πετιμέζι, μούστο μου είναι πολύ δύσκολο να βρω δυστυχώς!
Σου έγινε υπέροχη, και του χρόνου να σαι καλά να ξαναφτιάξεις!
Φιλάκια!

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Καλησπέρα Γωγώ!!! Ωραίο φαίνεται, ωραίο χρώμα και εύκολη συνταγή!! Τον μούστο από που θα τον προμηθευτούμε?? Συγνώμη που ρωτώ αλλά δεν έχω κάνει ποτέ μουσταλευριά.
Καλό Σ/Κ σε όλη την όμορφη παρέα σου!!

gwgoyla είπε...

Εφακι μου σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια...ο μουστος που εφτιαξα εγω την μουσταλευρια ειναι απο λευκα σταφυλια,οι ετοιμες που λες οτι ειναι σκουρες θα εχει φτιαχτει ο μουστος απο σκουρα σταφυλια.
Καλο Σ/Κ να εχεις,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Σοφακι μου γλυκο,σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια..αφου αγορασα μουστο και πετιμεζι για να φτιαξω και τα δυο..τον μουστο τον αγορασα απο την λαικη,οσο για τα σχολια που μου λες δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται ουτε να βγαλω ακρη..
Καλο Σ/Κ να εχεις φιλακια πολλα!!

gwgoyla είπε...

Ζαμπια μου ετσι ακριβως οπως τα λες ειναι..σε ευχαριστω πολυ,καλο Σ/Κ και σε σενα,φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Βασιλικουλα μου,σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,παρε οσο θελεις να φας..κι εσυ να εισαι παντα καλα και σε ευχαριστω και παλι που με επισκεπτεσαι,καλο Σ/Κ να εχεις φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μονο ενα μπολακι?παρε οσα θελεις..τι μου δινεις?
χαχαχαχα!!!
Σε ευχαριστω πολυ Νατασα μου καλο Σ/Κ να εχεις φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Μετα σε λενε και τεμπελα...μπραβο Ελενακι,κι εσυ να εισαι καλα να ξαναφτιαξεις.
Σε ευχαριστω πολυ καλο Σ/Κ να εχεις,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Δημητρουλα μου καλη σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια..εγω τον αγορασα απο την λαικη,προφανως θα βρεις κι εσυ αν πηγαινεις και τον βρισκεις και πιο φτηνο.
Καλο Σ/Κ να εχεις φιλακια!!!

Marina είπε...

Πολύ θα ήθελα ένα πιατάκι!!! Έτσι με μπόλικο καρυδάκι....μμμμμμμ......!!!!

mia είπε...

καλησπέρα Γωγώ πέρασα πεινασμένη...ότι πρέπει η μουσταλευριά υγειινή και θρεπτική...πέρνω..

gwgoyla είπε...

Που εισαι βρε Μαρινακι μου?ολα καλα?
Οταν θα ερθεις με το καλο οχι ενα ολη την κατσαρολα θα σου δωσω..φιλια πολλα πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Καλησπερα mia μου,να παρεις τι ρωτας...καλο βραδυ και καλο Σ/Κ να εχεις!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Και του χρόνου! Ωραία σου πέτυχε! Φιλάκια

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ ΜΠΑ , ΜΑΛΛΟΝ ΒΑΖΟΥΝΕ ΣΥΝΤΙΡΗΤΙΚΑ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

eisaithea είπε...

Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το blog! Αν θες ρίξε μια ματιά στο καινούργιο μου blog:

http://eisaithea.blogspot.com/

xxx

Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος είπε...

Φαίνεται πανόστιμη!!! θα την κάνω, και θα σου πω! Μπράβο σου , τέτοιες εύκολες συνταγές θέλουμε. φιλάκια.

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin