ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ ΣΤΙΦΑΔΟ!!!



Ειναι πεντανοστιμο..που θα γλυφετε και τα δαχτυλα σας!!!













ΥΛΙΚΑ
1/3 φλιτζ. ελαιόλαδο
1 1/2 κιλό χταπόδι  καθαρισμενο και κομμένο σε μπουκές
6 κρεμμύδια μέτρια,χαραγμένα σταυρωτά
1 κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο
2 ντομάτες χαραγμένες σταυρωτά
2 δαφνόφυλλα
1 κομμάτι φλούδα πορτοκαλιού
5-6 κόκκους μπαχάρι
1/4 φλιτζ. τσαγιού ξίδι
1/2 φλιτζ. τσαγιού λευκό ξηρό κρασί 
Πιπερι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε σε χαμηλή φωτιά μια κατσαρολα με το ελαιολαδο, προσθέτουμε τόσο τα χαραγμένα κρεμμύδια όσο και το ψιλοκομμένο. Τα αφήνουμε για 10΄ σε πολύ χαμηλή φωτιά ανακατευοντας που και που.
Προσθέτουμε το σκόρδο, το χταπόδι, 
τις ντομάτες, τη δάφνη,
 το μπαχάρι και τη φλούδα πορτοκαλιού.
 Περιχύνουμε με το ξίδι και το κρασί.
 Σιγοβράζουμε για 1 ώρα το στιφάδο, ξεσκέπαστο. 
Προς το τέλος τρίβουμε το πιπέρι. Όταν θα το βγάλουμε από τη φωτιά η σάλτσα πρέπει να ειναι μελωμένη και πηχτή. 
Σερβίρουμε με πατάτες τηγανητές.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου
ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ ΣΤΙΦΑΔΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ειναι πεντανοστιμο..που θα γλυφετε και τα δαχτυλα σας!!! ΥΛΙΚΑ 1/3 φ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

13 σχόλια

kitchenStories είπε...

Μέσα στο μυαλό μου είσαι!
Πόσο έντονα το σκεφτόμουν αυτό το φαγητό ετούτες τις ημέρες...
Τέλειο!
Ζ.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ , ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΤΡΩΝΕ. ΚΡΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟΣ ΜΕΖΕΣ!
ΦΙΛΑΚΙΑ, ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

Marί είπε...

Πολύ νόστιμο φαγητό!! το κρεμμυδάκι όπου μπει δίνει τη γλύκα του.
Γωγούλα ήθελα να σου πω ότι σήμερα που μπήκα στο μπλόγκ σου, το φόντο ήταν άσπρο και είναι πολύ καλύτερο, γιατί με το ροζ δεν φαινόντουσαν κάποια γράμματα.
Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα.

georgiaxara είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΩΓΩ ΜΟΥ!!!
ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Γωγούλα μου καλημέρα! Υπέροχες φωτογραφίες, τις θαυμάζω αλλά εγώ συντάσσομαι με τα παιδιά της Effie's Sweet Home Designs. Ξέρεις πόσες φορές έχω ακούσει το "Δεν ξέρεις τι χάνεις"; Ξυδάτο ή στα κάρβουνα είναι οι μόνες εκδοχές χταποδιού που μπορώ να φάω.
Θέλω να μου πεις για τις τρύπες. Ξέρω κάποιες αλλά διαρκώς ανακαλύπτονται και άλλες στα πέριξ της Αιόλου.
Καλό Σ/Κ. Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Βρε Γωγούλα μου, εγώ αντί να γλύφω τα δάχτυλά μου, να σου ρθω να μου κάνεις το τραπέζι να γλύψω κανένα πλοκαμάκι??
Σούπερ νόστιμο το φαγάκι σου σήμερα!!
Φιλάκια!!

gwgoyla είπε...

Ζαμπια μου πραγματικα ειναι φανταστικο φαγητο...
Σε ευχαριστω πολυ καλη μου,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Εφακι μου ξερεις τι με πειραζει οταν καποιος λεει οτι δεν μου αρεσει και δεν το τρωω?οταν δεν το εχει δοκιμασει καν..αν ναι τοτε παω πασο γουστα ειναι αυτα..
Σε ευχαριστω πολυ φιλια πολλα!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου ναι,το κρεμμυδι οσο καυτερο κι αν ειναι ωμο,τοση γλυκα και νοστιμια δινει στο φαγητο οταν μαγειρευτει..
Το φοντο στο μπλογκ μου Μαρακι το εχω αλλαξει εδω και ενα μηνα περιπου,τωρα σου εδειξε λευκο?περιεργο.
Σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!

gwgoyla είπε...

Γεωργια μου εχει τοσο ωραια υλικα που πιστεψε με γινεται ενα φαγακι πεντανοστιμο,λουκουμι..βεβαια αυτα ειναι και γουστα..αν το φτιαξεις θα ηθελα να μου γραψεις τις εντυπωσεις σου..
Σε ευχαριστω πολυ,φιλια!!!!

gwgoyla είπε...

Σοφακι μου,γουστα ειναι αυτα δεν μπορουμε να τα τρωμε ολα...σε ευχαριστω πολυ οσο για τις τρυπες θα περασω με την 1η ευκαιρια απο το μπλογκ σου να σου πω.
Φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου παντα με το χιουμορ σου..φυσικα και μπορεις να ερθεις,εισαι παντα ευπροσδεκτη και το εννοω..
Σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

Mania είπε...

Και μόνο πουβλέπω τις φωτογραφίες το λιμπίζομαι!! Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!