MΗΛΟΠΙΤΑ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ!!!


Σημερα σας κερναω μια πραγματικα απιστευτη σε γευση μηλοπιτα
που ξεχωριζει απο τις συνηθισμενες.
ΑΞΙΖΕΙ να την δοκιμασετε!
ΥΛΙΚΑ
4 μήλα μέτρια καθαρισμένα
1/2 πακέτο βιτάμ σε θερμοκρασία δωματίου
250 γρ.Κουβερτούρα ψιλοκομμένη
40 γρ. κακάο
1 πακέτο μπισκότα πτι-μπέρ αλεσμένα
150 γρ. ζάχαρη
4 αυγά
75 γρ. αλεύρι φαριν άπ
2 κουτ. γλ. μπέικιν πάουντερ
1 κουτ. γλ. κανέλα
1 χουφτα καρυδια χοντροκομμενα
κανέλα-ζάχαρη (προαιρετικά για πασπάλισμα)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπάμε το βούτυρο στο μίξερμέχρι να ασπρίσει
Στη συνέχεια προσθέτουμε ζάχαρη-αυγά-αλεύρι-μπέικιν πάουντερ-καρυδια
κακάο-κανέλα  μπισκότα και συνεχίζουμε το χτύπημα μέχρι
να το δούμε να αφρατεύει.
Εχουμε  ψιλοκόψει την κουβερτούρα σε 1 μπόλ,
προσθέτoυμε 1 μήλο καθαρισμένο και ψιλοκομένο
 και τα προσθέτουμε στο μείγμα
ανακατεύοντας να ενωθούν καλά όλα τα υλικά με 1 σπάτουλα.
Αδειάζουμε το μείγμα σε στρογγυλό ταψάκι διαμέτρου 24-26 εκ. αλειμένο με βιτάμ και αλευρωμένο
 και στρώνουμε ομοιόμορφα την επιφάνεια.
Καθαρίζουμε και κόβουμε τα υπόλοιπα μήλα σε λεπτές φέτες και καλύπτουμε  
με αυτές την επιφάνεια του μείγματος έτσι ωστε η 1 φέτα να ακουμπάει λίγο πάνω στην άλλη.
Πασπαλιζουμε τα μηλα με λιγη κανελα και ζαχαρη.
Ψήνουμε το κέικ σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς  στον αερα για 45-50 λεπτα
περίπου(ανάλογα με τον φούρνο μας).
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη με καποιες τροποποιησεις ειναι της Κ.Σοφιας Σμολοκτου απο την Δραμα.
MΗΛΟΠΙΤΑ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Σημερα σας κερναω μια πραγματικα απιστευτη σε γευση μηλοπιτα που ξεχωριζει απο τις συνηθισμενες. ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

28 σχόλια

NIKOS είπε...

Καταπληκτικό Γλυκό!!!!Ολο το σπίτι μοσχομύρισε απο τη γλυκειά μυρωδιά της κανέλας και του μήλου σε συνδυασμό με τη Σοκολάτα.Δέν περίμενα να βγεί κάτι άσχημο απο τα χέρια της γωγούλας μου,αλλα πραγματικά η γεύση της συγκεκριμένης Μηλόπιτας με ενθουσίασε και μπορώ να πώ οτι με συγκίνησε συγχρόνως...Με την πρώτη δαγκωνιά αυτόματα μεταφέρθηκα πολλά χρόνια πίσω,στην παιδική μου ηλικία τότε που έπαιρνα με το χαρτζηλίκι μου ενα γλυκάκι απο το συνοικιακό ψιλικατζίδικο που το λέγαν "αραπάκι" ή κάπως έτσι!Μπράβο ρε γωγούλα.Μπράβο και πάλι Μπράβο!!!Συμβουλή προς όλους τους φίλους-ες του blog:Μη χάσετε αυτό το πανέμορφο γλυκάκι...Με την πρώτη ευκαιρία φτιάξτε το και θα με θυμηθείτε!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΗΛΟΠΙΤΕΣ. Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΟΥ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

χρυσάνθη είπε...

Το μήλο το λατρεύω.Η μηλόπιτα τώρα το χειμώνα το αγαπημένο μου γλυκό!!!Ομως τέτοια μιλόπιτα με σοκολάτα , μπισκοτάκια και καρυδάκια, πρώτη φορά βλεπω!!!Και φαίνεται τόσο λαχταριστή !!Μπράβο Γωγούλα!!!!

butterfly art είπε...

Και μηλόπιτα και με σοκολάτα...! Και βραδιάτικα...! Μου τρέχουν τα σάλια..! Φιλάκια!

Αγγελικη Ν είπε...

Γωγούλα πολύ πρωτότυπη η μηλόπιτά σου! Με ενθουσίασε και το σχόλιο του Νίκου! Πάω να δω τι υλικά έχω για να την φτιάξω εδώ και τώρα! Σ ευχαριστώ πολύ!!!!
Κρίσιμη ερώτηση: Το πακέτο των μπισκότων πόσα γραμμάρια είναι?

gwgoyla είπε...

Εφακι μου καλη σου μερα,αξιζει να την φτιαξεις..σε ευχαριστω πολυ,καλη σου βδομαδα,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Χρυσανθη μου,κι εγω το ιδιο ...ομως οταν διαβασα την συγκεκριμενη συνταγη,και με καποιες αλλαγες δικες μου ειπα αυτη η μηλοπιτα θα ειναι το κατι αλλο!!!!
Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα και καλη βδομαδα,φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

butterfly art σε καταλαβαινω απολυτα, καπως ετσι ηταν ο συζυγος το βραδυ την ωρα που ψηνοταν η μηλοπιτα.
Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα και καλη βδομαδα να εχεις!!!

gwgoyla είπε...

Αγγελικη μου να εισαι καλα,σε ευχαριστω πολυ,να την φτιαξεις ειναι καταπληκτικη..τα μπισκοτα ειναι 225γρ.καλη σου μερα και καλη βδομαδα να εχεις,φιλια πολλα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Μπαίνει στα αμέσως προσεχώς γιατί πως να το κάνουμε έχω μια αδυναμία στα μηλογλυκά.
Σοφία Ζ.

gwgoyla είπε...

Καλημερα Σοφακι μου,σου ευχομαι καλη επιτυχια οταν την φτιαξεις,και να μου πεις εντυπωσεις..καλη βδομαδα να εχεις,φιλακια πολλα!!

Marί είπε...

Τι βόμβα!!(με την καλή έννοια) ήταν αυτή πρωί πρωί Γωγούλα μου; καταπληκτικό και πρωτότυπο το γλυκό σου και όπως καταλαβαίνεις εγώ τρελαίνομαι με αυτά, οπότε θα την κατασκευάσω σίγουρα την μηλόπιτά σου!!
Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα

Ελπινίκη είπε...

Πολυ ωραια ιδεα! Την κραταω οπωσδηποτε!

Vasiliki είπε...

kalimera gogoula!!
orea sintagi milopitas!!kai prototipi!!tha tin ftiaxo kai ego!!se euxaristo gia tin orea sintagi!!kali sinexia tis imeras kai kali eudomada na exis!!filia pola!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΜΗΛΟΠΙΤΑ ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ!

Zeta Mp είπε...

Πω πω Γωγώ τι μου έκανες τώρα;;;; Εϊμαι κ σε δίαιτα!!! Πρέπει να είναι υπέροχη με σοκολάτα! δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αυτή την παραλλαγή!! Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Wow!!!
Μηλονοστιμιά σοκολατένια!!!
Που είναι το κομμάτι μου?? οεο??
Οοοχι αυτό το μικρό, αυτό να το βάλεις του Νίκου που έφαγε την μισή σοκολατο-μηλόπιτα! χα χα χααα!
Εμένα να μου βάλεις μεγαλύτερο!
Καλή βδομάδα Γωγούλα μου, φιλάκια!

gwgoyla είπε...

Μαρι μου να την φτιαξεις,δεν θα χασεις πιστεψε με...σε ευχαριστω πολυ,καλη βδομαδα να εχεις,φιλακια πολλα!!

gwgoyla είπε...

Ελπινικη σε ευχαριστω πολυ,καλη σου βδομαδα!!!

gwgoyla είπε...

Βασιλικουλα μου σε ευχαριστω πολυ,να εισαι καλα και καλη επιτυχια οταν φτιαξεις την μηλοπιτα..θα περιμενω εντυπωσεις,καλη σου βδομαδα φιλια πολλα πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Εφακι μου σε ευχαριστω απο καρδιας για το κερασμα,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Οταν τελειωσεις με την διαιτα Ζετακι μου δοκιμασε τη...ειναι φανταστικη!!!
Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου βδομαδα φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
Βρε Ελενακι μου παραλιγο να πνιγω απο τα γελια...η υπολοιπη μηλοπιτα ειναι ολη δικη σου Ελενακι μου,σε ευχαριστω πολυ καλη εβδομαδα να εχεις,σε φιλω!!!

kitchenStories είπε...

Να υποθέσω ότι το πρώτο σχόλιο είναι από το άλλο σου μισό! Πολύ ενθουσιασμένο τον βλέπω και σίγουρα θα το έφαγε όλο!
Με το δίκιο του, έχει ιδιαίτερη γεύση αυτή η μηλόπιτα.
Φιλάκια σας πολλά!
Ζ.

gwgoyla είπε...

Καλα υπεθεσες Ζαμπια μου,το αλλο μου μισο ειναι,ηταν πολυ ενθουσιασμενος με το τελικο αποτελεσμα αλλα οχι δεν την εφαγε ολη..εχει αφησει κατι ψιχουλα...χαχαχα!!!
Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου βδομαδα,φιλακια πολλα!!!

mia είπε...

Την κυριακή θα την φτιάξω Γωγώ ...γιατί τώρα έχω τα ντουλάπια της κουζίνας....θα τα έχω τελειώσει και θα το γιορτάσω με την σοκολατομηλόπιτά σου...φιλιά

gwgoyla είπε...

Αντε νοικοκυρουλα μου,τελειωνεις,μετα καφεδακι γλυκακι και απολαυση..καλο σου βραδυ γλυκια μου,φιλια πολλα!!!

Ανώνυμος είπε...

Μραβο γωγω φοβερη η μηλοπιτα μολις την εφτιαξα και την κατασπαράξαμε!!!!!'Εχω δοκιμασει πολλές συνταγες αλλά αυτή ήταν η καλύτερη!!!!!!!!!!!!!!!!!Σε ευχαριστούμε πολύ!!!!!'Εχεις πολύ ωραίες συνταγές στο blog σου!!!
Συγχαρητήρια!!!