ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ-ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ!!!

Αφρατα,τραγανα μπισκοτα σοκολατας με πορτοκαλι
πλουσια σε γευση και αρωμα που σιγουρα θα αγαπησετε μικροι και μεγαλοι!!!













ΥΛΙΚΑ:
2 ποτηρια νερου καλαμποκελαιο.
1 ποτηρι νερου πορτοκαλαδα(φυσικος χυμος).
Ξυσμα απο 1 -2 πορτοκαλια. 
1 φακελακι μπεικιν παουντερ.
1 κουταλακι γλυκου σοδα διαλυμενη στο φυσικο χυμο.
1 1/2 ποτηρι νερου ζαχαρη.
3 βανιλιες.
7 κ.σουπας κακαο κοσκινισμενο.
Αλευρι για ολες τις χρησεις,οσο παρει(περιπου 1 κιλο και κατι)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε ολα τα παραπανω υλικα ΕΚΤΟΣ απο το αλευρι και τα ανακατευουμε μεχρι να ενωθουν τα υλικα μεταξυ τους.
κατοπιν ριχνουμε σιγα σιγα το αλευρι και αρχιζουμε να ζυμωνουμε 
μεχρι η ζυμη να γινει ευκολοπλαστη και να μην κολλαει στα χερια.
Κατοπιν παιρνουμε ενα μερος απο τη ζυμη και την ανοιγουμε με την παλαμη μας σε παχος 1 εκ .     χρησιμοποιωντας διαφορα κουπ  πατ  δινουμε σχημα στα μπισκοτακια μας,
και τα τοποθετουμε σε στρωμενη απο λαδοχαρτο λαμαρινα.
ψηνουμε τα κουλουρακια σε προθερμασμενο φουρνο στη λειτουργια αερα,στους 180 βαθμους για 15-20 λεπτα.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ-ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ!!! 4.5 5 Unknown Αφρατα,τραγανα μπισκοτα σοκολατας με πορτοκαλι πλουσια σε γευση και αρωμα που σιγουρα θα αγαπησετε...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Unknown, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Unknown .

10 σχόλια

Hfaistiwnas είπε...

θΑ ΤΗΝ ΦΤΙΆΞΩ!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΟΥΛΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΤΑΓΗ!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Γωγούλα καλημέρα,έχω κι εγω μια παρόμοια συνταγή είναι όντος πολύ ωραία,τα σχεδιά σου όμως όλα τα λεφτά φιλιά Ροδάνθη.

Σοφία Ζ. είπε...

Παίρνω τα σκιουράκια (όλα μα όλα) και φεύγω! Καλημέρα Γωγούλα και καλό μήνα με μια μέρα καθυστέρηση! Μετακόμισε ο γιός μου και έτρεχα!

χρυσάνθη είπε...

Τόσο νόστιμα και λαχταριστά που τα έφαγα σχεδόν όλα!!!Εβαλα και στις τσέπες!!!!Καλό μήνα Γωγούλα!!

Μαζί... KaPa είπε...

Καλημέρα Γωγώ, φαίνεται εύκολη συνταγή και θα την δοκιμάσω γιατί μου αρέσει ο συνδυασμός πορτοκαλιού /σοκολάτας...Τα σκιουράκια τέεεελεια!!!!

Eva Z. είπε...

Πολύ εύκολη συνταγή και τρελαίνομαι για σοκολατένια μπισκοτάκια...τέλεια τα βρίσκω...Καλό μήνα..

mia είπε...

Α...όλα κιόλα ..μπισκοτάκι θα πάρω...θα είναι ωραίος ο συνδιασμός πορτοκάλι και κακάο....καλό μήνα Γωγώ...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ααααααα... δεν παίζω!
Η Σοφία μου πήρε όλα τα σκιουράκια κλαψ!
Ηθελα κι εγώ σκιουράκι, θα μου φτιάξεις άλλο?
Φιλάκια Γωγούλα μου!

Marί είπε...

Μμμμμ!!! λαχταριστά και πεντανόστιμα πρέπει να είναι, θα τα φτιάξω να τα δοκιμάσω.
Φιλιά πολλά.