Google+ ΛΑΧΑΝΟ ΤΟΥΡΣΙ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΛΑΧΑΝΟ ΤΟΥΡΣΙ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες: |









ΥΛΙΚΑ
1 λαχανο (3kg)
1 πιπερια κοκκινη φλωρινης κομμενη μπαστουνακια
1 πιπερια πρασινη κομμενη μπαστουνακια
3 καροτα τριμμενα στην χοντρη πλευρα του τριφτη
1 ματσακι μαιντανο ψιλοκομμενο
2 σκελιδες σκορδου ψιλοκομμενες(προαιρετικα)του πηγαινει πολυ
1 χουφτα αλατι
1 χουφτα ζαχαρη
1/2 ποτηρι νερου ελαιολαδο
1 μπουκαλι ξυδι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαριζουμε τα πρωτα εξωτερικα φυλλα απο το λαχανο,και το κοβουμε
οπως σε σαλατα και το βαζουμε σε μεγαλο ταπερ το οποιο να εχει καπακι
για να το κλεισουμε οταν θα το εχουμε στο ψυγειο μας.
Στην συνεχεια βαζουμε τα καροτα,
τις πιπεριες το σκορδο,
τον μαιντανο,
αλατι,ζαχαρη,
ξυδι
 και τελος λαδι,
 ανακατευουμε πολυ πολυ καλα 
μεχρι να ενωθουν ολα τα υλικα μεταξυ τους,κλεινουμε το ταπερ
κα το βαζουμε στο ψυγειο μας και οποτε θελησουμε βγαζουμε το λαχανο μας
και το απολαμβανουμε ειναι πεντανοστιμο.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Δείτε Επίσης:



21 σχόλια:

Σοφία Ζ. είπε...

Καλημέρα Γωγούλα μου. Έφτιαχνε η γιαγιά μου λάχανο τουρσί όπως και άλλα τουρσιά αλλά δεν θυμάμαι πως, ποτέ μου δεν συγκράτησα τις διαδικασίες - ημουν λίγο αδιάφορη. Κάτι νερά θυμάμαι άλλαζα (ίσως;;;;;). Θα δοκιμάσω όμως την πρότασή σου γιατί μου φαίνεται πολύ πλούσια και γευστικότατη! Φιλάκια πολλά!

gwgoyla είπε...

Σοφακι μου γλυκο..οταν πηγε η κουνιαδα μου πρεβεζα,φλωρινα μερια.. ετυχε σε ταβερνα να φαει το συγκεκριμενο λαχανο και επειδη της αρεσε πολυ τους ζητησε την συνταγη για να το φτιαχνει κι εκεινη..με την σειρα μου εφαγα κι εγω και οπως καταλαβαινεις αφου μου αρεσε παρα πολυ μου εδωσε η κουνιαδα με την σειρα της τη συνταγη την εφτιαξα και οριστε!!!
Σιγουρα θα υπαρχουν και αλλοι τροποι για να φτιαξεις λαχανο τουρσι..
Καλη σου μερα,σε ευχαριστω πολυ φιλακια πολλα!!!

T.A.G είπε...

Καλημέρα Γωγούλα:-) Πολύ ωραία συνταγή, τρελλαίνομαι για λάχανο και θα την ακολουθήσω οπωσδήποτε! Έτσι πρέπει, οι συνταγές να μοιράζονται από στόμα σε στόμα και από τραπέζι σε τραπέζι:-)... Μπαίνει στα favourites μου κατευθείαν, ευχαριστώ!! Φιλιά:-) Άννα

gwgoyla είπε...

Ετσι ακριβως Αννα..και σοι παει το βασιλειο..
Οταν την δοκιμασεις θα ηθελα να μου πεις εντυπωσεις..σε ευχαριστω παρα πολυ,καλη σου μερα και καλο Σ/Κ να εχεις,φιλια!!

L. είπε...

Γενικά δεν συμπαθώ τα τουρσιά αλλά στο συγκεκριμένο έχω αδυναμία... Μπορώ να φάω ολόκληρο πιάτο και να πνιγώ απ την ξινίλα χαχαχα
Καλημέρα Γωγώ

gwgoyla είπε...

Χαχαχα!!! κι εγω μη νομιζεις δεν τρωω ολων των ειδων τουρσια αλλα το συγκεκριμενο το τσακιζω στην κυριολεξια!
Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα καλο Σ/Κ να εχεις φιλια!!!

Μαρία είπε...

Καλημέρα..στα μέρη μου το συγκεκριμένο το λέμε ουγγαρέζα..το σερβίρουμε και σαν σαλάτα από την πρώτη στιγμή που κόβονται τα υλικά..εμένα βέβαια μου αρέσει πολύ περισσότερο όταν μείνει μέσα στο τάπερ κάποιες μέρες και πλέον έχει αρχίζει να γίνεται τουρσί..είναι πεντανόστιμο..Σου στέλνω πολλά φιλιά

gwgoyla είπε...

Καθε τοπος Μαρακι μου σιγουρα δινει την δικη του ονομασια σε καθε φαγητο, γλυκο κ.λ.π.εμενα ετσι μου το ειπαν ετσι το λεω..τωρα οπως και να το λενε η νοστιμια του δεν νομιζω να αλλαζει σε τιποτα ετσι δεν ειναι?
Σε ευχαριστω πολυ σου ευχομαι να περασεις οσο γινεται ενα ομορφο Σ/Κ πολλα φιλια!!!

Ανώνυμος είπε...

Γωγώ μου καλημέρα μου άρεσε έτσι το λάχανο και σίγουρα με όλα αυτά τα υλικά και μυρωδικά που έχει μέσα θα είναι τέλειο,ενοείται οτι θα το φτιάξω αλλα εγω θα του βάλω λιγότερο ξύδι γιατί έχω ντόπιο το οποιο είναι τούρμπο καλό Σ/Κ φιλιά. Ροδάνθη

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ροδανθη μου,κι αν εχεις ντοπιο ξυδι εννοειται οτι θα βαλεις λιγοτερο..παντως αν την φτιαξεις πιστευω η γευση της θα σε ικανοποιησει..καλο Σ/Κ και σε σενα φιλια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μα τι χρυσοχέρα και καλονοικοκυρά είσαι εσύ καλό μου!!
Το τουρσάκι πρέπει να γίνεται υπέροχο!
Αλλά πες μου βρε Γωγούλα, πόσον καιρό πρέπει να μείνει πριν αρχίσουμε να του ... ορμάμε?
Φαντάομαι ότι θα πρέπει να περάσουν κάποιες μέρες για να δέσουν όλα τα υλικά μεταξύ τους!

Mania είπε...

Γωγώ μου καλησπέρα!! Αν και δεν μου αρέσουντα τουρσιά, το δικό σου μου φαίνεται πολύ καλό. Σάββατο αύριο στην λαική θα ψωνίσω τα υλικά και θα το φτιάξω!! Καλό σου βράδυ και καλό ΣΚ!!

Μαζί... KaPa είπε...

Καλημέρα Γωγώ...τι μου θύμησες; Τη γιαγιά μου, τις θειές μου!! Η εποχή των τουρσιών...Θυμάμαι την έντονη μυρωδιά του ξυδιού...τέλεια! Δεν είναι τόσο δύσκολο τελικά ίσως το δοκιμάσω κι εγώ!! Σε ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια στην ανάρτηση μας.Το ενδιαφέρον σου και η προσωπική σου πινελιά με συγκίνησαν...Ετσι είναι οι άνθρωποι με τα καλά και τα κακά τους....φιλιά από το δήθεν Αμερικάνικο αλλά πολύ Ελληνικό ονειρο!!

Ανώνυμος είπε...

Γωγώ έφτιαξα το λάχανο τουρσί, καλά τέλειο το μασημέρι τσάκισα το μισό μπώλ μου φαίνεται ψωμί μπορεί να ξεχάσω να πάρω αλλά αυτό δεν θα λείπει απο το σπίτι φιλιά ευχαριστώ. Ροδάνθη

Mania είπε...

Γωγώ το εφτιαξα το λάχανο και είναι φανταστικό!! Φαντάσου ότι ήθελε ο άνδρας μου να πάρει και μαζί του στην δουλειά. Φιλιά και ευχαριστώ για την συνταγή!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου απο την πρωτη μερα κιολας μπορει να φαγωθει πιστεψε με,ειναι τοσο πεντανοστιμη που δεν προλαβαινει να γινει καν τουρσι χαχαχα!! Αν θελεις την αφηνεις 2 μερες και την χτυπας μετα αλλα δεν νομιζω να κανεις κατι τετοιο.
Καλη σου μερα καλη εβδομαδα και πολλα φιλακια,σε ευχαριστω πολυ,πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Κατερινακι μου κι εγω σε ευχαριστω πολυ!!!
Καλη σου μερα καλη εβδομαδα να εχεις,φιλακια!!

gwgoyla είπε...

Ροδανθη μου εγω σε ευχαριστω που με εμπιστευτηκες και εμεινες ικανοποιημενη με το αποτελεσμα και μου εδωσες μεγαλη χαρα!
Καλη σου μερα,καλη εβδομαδα να εχεις φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μανια μου χαρηκα παρα πολυ που την δοκιμασες και μεινατε ευχαριστημενοι με το τελικο αποτελεσμα.μπορουμε ανα πασα στιγμη να εχουμε ετοιμη και πεντανοστιμη σαλατα στο καθημερινο μας τραπεζι.
Καλη σου μερα καλη εβδομαδα να εχεις και σε ευχαριστω πολυ,πολλα φιλια!!!

χρυσάνθη είπε...

Από τις γευστικότερες χειμωνιάτικες σαλάτες.Στη Β.Ελλάδα τη λένε πολίτικη και αντί μαϊδανού βάζουν σέλινο!!!Μου αρέσει πάρα πολύ.Γωγούλα μου καλή εβδομάδα!

Helen Gr είπε...

Καλημέρα, Γωγώ. Πολύ νόστιμη μου φαίνεται η σαλάτα σου και θα τη δοκιμάσω προσεχώς. Την παρουσιάζεις και εξαιρετικά. Κι εγώ προτιμώ το σέλινο από τον μαϊδανό.

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin