ΛΕΥΚΗ ΦΑΣΟΛΑΔΑ ΛΕΜΟΝΟΡΙΓΑΝΑΤΗ!!!

Kαλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους!!!
Σημερα το μενου εχει λευκη λεμονοριγανατη πεντανοστιμη φασολαδα!!!
Δοκιμαστε την και ετσι.. ειναι το κατι αλλο!!!








ΥΛΙΚΑ
1/2 κιλο φασολια μετρια η'μεγαλα
4-5 καροτα
1/2 ματσακι σελινο
2 κρεμμυδια ξερα
Αλατι-πιπερι
1 Κ.γλυκου κοφτο ριγανη
Λαδι
1 1/2 λεμονια τον χυμο τους

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε απο το βραδυ τα φασολια σε νερο για να φουσκωσουν,
την αλλη μερα τα πλενουμε πολυ καλα,και τα βαζουμε στην
κατσαρολα με νερο να βρασουν.


Αφου παρουν μερικες βρασεις,τα σουρωνουμε βαζουμε καθαρο ζεστο νερακι
εχουμε κοψει τα λαχανικα μας,εγω τα χοντροκοβω σελινο,
καροτα και κρεμμυδι τα ριχνουμε στην κατσαρολα,
συμπληρωνουμε λιγο λαδακι,πιπερι
και τα αφηνουμε να βρασουν μεχρι να χυλωσουν.
Τελος ριχνουμε αλατι,ριγανη,τον χυμο λεμονιων,τα αφηνουμε 1-2 λεπτα να βρασουν και σερβιρουμε.
Συνοδευουμε την φασολαδα μας με ρεγγα καπνιστη,σαρδελιτσες παστες,
ελιτσες,φρεσκο ζυμωτο ψωμακι,και κρασακι.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

ΛΕΥΚΗ ΦΑΣΟΛΑΔΑ ΛΕΜΟΝΟΡΙΓΑΝΑΤΗ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Kαλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους!!! Σημερα το μενου εχει λευκη λεμονοριγανατη πεντανοστιμη φασο...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

12 σχόλια

fotolabida1 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΦΑΣΟΛΑΔΑΣ ΚΑΙ .....ΝΟΣΤΙΜΟΤΑΤΗ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πόσα χρόνια έχω να τη θυμηθώ!
Να είσαι καλά.. η επόμενη φορά θα είναι λευκή!
Για τη ρίγανη δεν το ήξερα και θα το δοκιμάσω.
Καλημέρα Γωγούλα.

Marί είπε...

Ρίγανη; αυτή τη φασολάδα θα την λατρέψει ο κουμπάρος που σε όλα τα όσπρια βάζει ρίγανη!!!
Μου αρέσει Γωγώ μου και αυτή η εκδοχή της φασολάδας και με τα φασόλια από το χωριό (έχει παραγωγή φημισμένη εκεί) θα γίνει τέλεια.
Φιλιά, καλή βδομάδα.

kitchenStories είπε...

Πεντανόστιμη φασολάδα και διαφορετική! Θα δοκιμαστεί, έχουμε Χειμώνα μπροστά μας...Δεν θα μας γλιτώσει κανένα φασόλι.

Καλή εβδομάδα Γωγώ μου.
Ζ.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΩ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
ΩΡΑΙΑ Η ΦΑΣΟΛΑΔΑ ΣΟΥ! ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ.
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Γωγώ μου γειά σου,ο χειμώνας έρχετε τα όσπρια κάνουν την εμφάνισή τους,εμ που να φάς καλοκαιριάτικα φασολάδα τουμπανιάζεις.Τέλος πάντων κάπως έτσι την φτιάχνει και η γιαγιά μου και είναι νοστιμότατη,δε θυμάμαι μόνο αν βάζει ρίγανη αλλά όπως και να χει είναι τέλεια γειά στα χέρια σου.Ροδάνθη

Σοφία Ζ. είπε...

Γωγούλα καλημέρα και καλή εβδομάδα! Υπέροχη η φασολάδα έτσι. Εγώ όμως θέλω το ... σερβίτσιο σου! Είναι ακόμη πιο υπέροχο!
Φιλάκια πολλά!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Με βάζεις σε πειρασμό, ποτέ δεν έχω κάνει την φασολάδα άσπρη!
Οπως και ποτέ δεν έχω κάνει τα ρεβύθια κόκκινα!!
Καλή βδομάδα Γωγούλα μου, φιλάκια!

χρυσάνθη είπε...

Και μένα με βάζεις σε πειρασμό να δοκιμάσω λευκή φασολάδα !!! Φιλάκια Γωγούλα !!!

Eri είπε...

Γωγω μου η γιαγιά μου έκανε μια παρόμοια φασολάδα αλλά χωρίς καρότα! Γεια στα χέρια σου!

Eva Z. είπε...

Θα φτιάξω αύριο Γωγώ φασολάδα και θα φτιάξω αυτή την εκδοχή γιατί μου φαίνεται ότι πρέπει να είναι πεντανόστιμη...Καλό βράδυ.

Little Cooking Tips είπε...

Μπράβο Γωγώ! Και εμείς λευκή φασολάδα βάλαμε στο site, που είναι και αρχαία συνταγή (η εκδοχή χωρίς τη ντομάτα)! Εύγε για την παραδοσιακή φασολάδα σου!!!