ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ!!!


Πανευκολα σοκολατακια,γρηγορα με την αγαπημενη γευση της βανιλιας υποβρυχιο!!!
Δοκιμαστε τα ειναι φανταστικα...
Καλο Σ/Κ σε ολους!!!
  








ΥΛΙΚΑ
300 γραμμ. βανίλια γλυκό (υποβρύχιο)
1 φλ. τσαγιού τριμμένο φιστίκι Αιγίνης (ψίχα ωμή)
2 φέτες κέικ (κακάο ή βανίλια) σε τρίμματα
300 γραμμ. σοκολάτα κουβερτούρα λιωμένη

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε ένα μπολ βάζουμε τη βανίλια, τα τρίμματα κέικ και την ψίχα φιστικιού. 
Τα ανακατεύουμε πολύ καλά να ενωθούν. 
Πλάθουμε το μείγμα σε μπαλάκια σε μέγεθος καρυδιού ή μπαστουνάκια. Τα αραδιάζουμε σε δίσκο.
 Λιώνουμε την κομματιασμένη κουβερτούρα σε μπεν μαρί. Αφήνουμε λίγα λεπτά να κρυώσει ελαφρά.
Βουτάμε ένα ένα τα σοκολατάκια και με τη βοήθεια δύο πιρουνιών τα στραγγίζουμε
 και τα αφήνουμε σε λαδόκολλα ή σε σχάρα, να σταθεροποιηθεί η σοκολάτα. Βάζουμε ένα ένα σοκολατάκι σε καραμελόχαρτο αφού στεγνώσει τελείως και κρυώσει η σοκολάτα.
 Εγω δεν ειχα καραμελοχαρτα να τα τυλιξω.
Σημειωση:Το κέικ που θα χρησιμοποιησουμε καλύτερα να είναι μίας ή δύο ημερών για να τρίβεται εύκολα.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου
ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Πανευκολα σοκολατακια,γρηγορα με την αγαπημενη γευση της βανιλιας υποβρυχιο!!! Δοκιμαστε τα ειναι...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

18 σχόλια

Σοφία Ζ. είπε...

Τι σοκλοατένιος πειρασμός είναι αυτός πρωί πρωί Γωγούλα μου! Καλημέρα και καλό Σ/Κ.
Φιλάκια

Marί είπε...

Καλημέρα, με πέθανες!!
Πολύ ιδιαίτερο σοκολατάκι!!
Φιλιά πολλά

Μαρία είπε...

Πω πω πρωινοί πειρασμοί..μου τρέχουνε τα σάλια..καλημέρα Γωγούλα μου

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πολύ ωραία και εύκολη συνταγή!!! Ευχαριστούμε, καλό Σ/Κ!!

Ανώνυμος είπε...

Αν είναι να φτιάξω τέτοιες ομορφιές και πέντε ημερών κέικ θα βρώ πωπώ κόλαση φιλιά.Ροδάνθη

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ο πιο νόστιμος τρόπος για να αξιοποιήσουμε περισσευούμενο κέικ!
Μπράβο Γωγούλα!
Φιλάκια!

χρυσάνθη είπε...

Γωγούλα πάει κατέυθείαν στα αγαπημένα!!!Τέλειο !!!!Καλό ΣΚ

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΜΜΜΜΜΜ! ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΑΥΤΗ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

T.A.G είπε...

Αχ Γωγούλα, μου ξύπνισες παιδικές αναμνήσεις με τη βανίλια υποβρύχιο που έχω χρόνια να φάω... Καταπληκτική ιδέα αυτά τα σοκολατάκια!!! Εάν βρω βανίλια σε ένα ελληνικό κατάστημα που έχουμε εδώ σίγουρα θα τα φτιάξω για κέρασμα στο γραφείο! Να' σαι καλά! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο:-))

mia maria είπε...

Πολύ ωραία! Θα τα φτιάξω οπωσδήποτε!

Μαζί... KaPa είπε...

έξυπνο και εύκολο...ακόμη ένας στόχος...να δούμε πότε θα το κάνω κι αυτό...

Rosita Vargas είπε...

Exquisito tu dulce luce precioso.
Disculpa no entiendo tu comentario a mi blog me puedes explicar??,abrazos grandes.

Βίκυ είπε...

prepei na nai pentanostima tha ta dokimasw sigouraaaaaa!!!!!!!!!!mpravo gwgw mou!!

eleni είπε...

μιάμ μιάμ μιάμ...μου τρέχουν τα σάλια τίποτε άλλο δεν λέω...Καλό βράδυ..φιλάά!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΑ ΤΕΜΑΧΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΟΣΗ;;;ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΗ ΦΤΙΑΞΩ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!ΔΙΟΝΥΣΙΑ

gwgoyla είπε...

Διονυσια καλησπερα!!!
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου στο μπλογκ μου!!
Αν θυμαμαι καλα σκαρτα 20 κομματια μπορει και λιγο λιγοτερα,βεβαια εξαρταται και απο το μεγεθος που θα τους δωσεις..οσο μικροτερα τοσο περισσοτερα θα βγουν.καλο θα ειναι να κανεις διπλη δοση,πιστεψε με δεν θα πανε χαμενα,θα φυγουν σε χρονο ντε τε..καλη επιτυχια αν τα φτιαξεις φιλακια!!!

maroulia29700 είπε...

Τα έφτιαξα σήμερα.
Πολύ εύκολα αλλά κυρίως πεντανόστιμα!!!

Marina είπε...

Σούπερ!!!! Τα αποθήκευσα ήδη!!!