ΑΡΑΚΑΣ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟΣ ΛΑΔΕΡΟΣ!!!


Ο αρακας ελειπε απο το μπλογκακι μου και μιας
και τον μαγειρεψα σημερα και εχουμε μπει πλεον και στη νηστεια 
ειπα να τον ανεβασω.










ΥΛΙΚΑ
1 κιλο αρακα κατεψυγμενο η'φρεσκο (οταν ειναι η εποχη του)
3 μεγαλουτσικες πατατες κομμενες στα 4
4-5 καροτα κομμενα στα 4 η'οπως θελετε εσεις.
1/2 ματσακι ανηθο
1 μεγαλο ξερο κρεμμυδι
5 κρεμμυδακια φρεσκα
1 συσκευασια κονκασε(ψιλοκομμενα ντοματακια)
1/2 ποτηρι χυμο ντοματας
Αλατι
Πιπερι
Ελαιολαδο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε κατσαρολα βαζουμε λιγο ελαιολαδο να ζεσταθει και ριχνουμε τα κρεμμυδια
μεχρι να γυαλισουν,
τοτε ριχνουμε τον αρακα τον φερνουμε μερικες βολτες
(οχι  πολλες και ζαλιστει)
Κατοπιν ριχνουμε τις πατατες με τα καροτα,ανακατευουμε,
ριχνουμε τις ντοματες
τον ανηθο,
νερακι να σκεπαζει λιγο το φαγητο πιπερι σκεπαζουμε και σιγοβραζουμε
το φαγακι μεχρι να μαλακωσουν τα λαχανικα και μεινουν με το αναλογο ζουμακι τους.
Τοτε ριχνουμε και το αλατακι ανακατευουμε και σερβιρουμε.
Αν δεν νηστευετε συνοδεψτε το φαγακι με μπολικη φετουλα και πολλες βουτες
με φρεσκο ψωμακι.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΑΡΑΚΑΣ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟΣ ΛΑΔΕΡΟΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ο αρακας ελειπε απο το μπλογκακι μου και μιας και τον μαγειρεψα σημερα και εχουμε μπει πλεον και ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

12 σχόλια

χρυσάνθη είπε...

Υπέροχο πιάτο, σε ένα απλό λαδερό φαγητό, καμωμένο απο τα χεράκια σου !!!Υποκλίνομαι στον τρόπο παρουσίασης των πιάτων σου!!!Στο ξαναείπα, αλλά θα το επαναλαμβάνω γιατί είσαι αξεπέραστη!!!!

kitchenStories είπε...

Οι πατατούλες είναι πολύ αγαπημένες μου, σε αυτό το νόστιμο πιάτο. Μελώνουν στη σάλτσα και γίνονται εξαιρετικές!
Τέλεια που μας το θύμισες!

Καλημέρα Γωγώ μου.
Ζ.

Σοφία Ζ. είπε...

Γωγούλα μου από τα αγαπημένα πιάτα! Η παρουσίαση όπως πάντα ... έργο τέχνης για ένα πτωχόν κατά τ' άλλα φαγητάκι, αλλά οι μελωμένες πατάτες ... θα σου λιγοστέψουν κατά μία. (Την πήρα και έφυγα)! Καλημέρα γλυκειά μου!

Marie είπε...

Φαίνεται νοστιμότατος!!! Λατρεύω τον αρακά! Κι έτσι όπως τον βλέπω στην παρουσίασή σου πω πω... τον λαχταράω!!! Φιλάκια Γωγώ!

Marie είπε...

Α!!! Μόλις ανακάλυψα ότι έχω στην κατάψυξη! Θα το φτιάξω σήμερα κιόλας!!! Φιλάκια!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ , ΕΣΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Ανώνυμος είπε...

Καλά στο ΄χω ξαναπεί στις παρουσιάσεις δεν παίζεσαι(οχι οτι στα φαγητά υστερείς αλλά λέμε τώρα).Αρακά είχα φτιάξει πρίν τρείς μέρες σήμερα κατάφερα και τον τελείωσα(μόνη μου βλέπεις)είναι απο τ΄αγαπημένα μου,όπως λέμε κι εμείς εδώ,σκέτη γλύκα.Φιλιά πολλά Ροδάνθη.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ελπίζω να μου σερβίρισες μεγάλο πιάτο και μπόλικες μελωμένες πατατούλες.
Τα καροτάκια στα χαρίζω.
Ψωμάκι έφερα δικό μου (όχι δεν ζύμωσα χα χα χαα)
Υπέροχο Γωγούλα μου φαγάκι!
Φιλιά!

Zeta Mp είπε...

Γωγούλα μου ο αρακάς σου φαίνεται πολύ νόστιμος! Εμενα μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το φαγητό, ειδικά αν συνοδεύεται και από μια κουπίτσα σπιρωτό ρυζάκι!!! χιχιχι Υπέροχα!!! Μπράβο σου!!!

gwgoyla είπε...

Οπως ειπε και το αγαπημενο μου Σοφακι οτι το φαγακι ειναι πτωχον και σε πολλους δεν αρεσουν τετοιου ειδους φαγητα,θελησα να δωσω μια καλυτερη εικονα στο πιατο..
Σας ευχαριστω ολες για τα καλα σας λογια και την ηθικη συμπαρασταση για χθες.
Να εχετε καλο βραδυ,σας φιλω μια μια ξεχωριστα!!

Marί είπε...

Αυτά τα λαδερά φαγητά γίνονται τέλεια με τις πατατούλες τους συνοδεία. Έχω πολύ καιρό να φτιάξω αρακά γιατί δεν το τρώει ο υιός!!!
Φιλάκια πολλά

Μαζί... KaPa είπε...

Το αυριανό μας φαγητό!!! Καλή όρεξη Γωγώ μου τέλειο φαίνεται...