ΜΟΣΧΑΡΙ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟ ΠΙΚΑΝΤΙΚΟ ΜΕ ΠΟΥΡΕ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ!!!




ΥΛΙΚΑ
1 κιλο μοσχαρι νουα
2 κρεμμυδια ξερα ψιλοκομμενα
2 σκ.σκορδου ψιλοκομμενες
1 πρασινη πιπερια κομμενη σε λεπτες φετες
1 συσκευασια κονκασε
1/2 συσκευασια χυμο ντοματας
1 ποτηρακι του κρασιου κοκκινο κρασι
2 φυλλα δαφνης
1/2 κ.γλυκου κανελα τριμμενη
1 πρεζα γαρυφαλο τριμμενο
4-5 κοκους μπαχαρι
Αλατι 
Πιπερι
Ελαιολαδο


ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΡΕ
3 πατατες καθαρισμενες και κομμενες στα 4
3 κολοκυθακια καθαρισμενα και κομμενα στα 2 
3 καροτα καθαρισμενα και κομμενα στα 2
1 κ.σουπας βουτυρο
1/2 κουπα φρεσκο γαλα(προαιρετικα)
1 πρεζα μοσχοκαρυδο
Αλατι
Πιπερι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε σε κατσαρολα λιγο ελαιολαδο να ζεσταθει και ριχνουμε το κρεας 
αφου το εχουμε κοψει σε μετρια κομματια και το εχουμε πλυνει καλα,
το σωταρουμε απο ολες τις μεριες,
και τοτε προσθετουμε τα κρεμμυδια,σκορδο,
πιπερια και τα σωταρουμε ολα μαζι καλα για 5 λεπτα,
τα σβηνουμε με 
το κρασακι αφηνουμε να εξατμιστει 
και ριχνουμε ολα τα μυρωδικα εκτος απο το αλατι που το ριχνουμε παντα στο τελος του βρασμου.
Ριχνουμε  τις ντοματες,
νερακι τοσο οσο να σκεπαζει το κρεας χαμηλωνουμε την φωτια
και σιγοβραζουμε μεχρι να μαλακωσει το κρεας μας και να μεινει με λιγη
πηχτη σαλτσουλα.
Για τον πουρε τωρα βαζουμε σε κατσαρολιτσα τα καθαρισμενα και κομμενα 
λαχανικα με νερο να βρασουν
 και αφου ετοιμαστουν τα σουρωνουμε,και 
οπως ειναι καυτα τα πολτοποιουμε στο μουλτι η'στο μπλεντερ.
Βαζουμε το βουτυρο να ζεσταθει σε μια κατσαρολιτσα
 και ριχνουμε το γαλα
(προαιρετικα γιατι τα κολοκυθακια και τα καροτα εχουν απο μονα τους
νερακι δεν ειναι οπως η πατατα που εχει πολυ αμυλο)το μοσχοκαρυδο, 
 τα λαχανικα,αλατι,πιπερι
,ανακατευουμε, και ειναι ετοιμος για να σερβιρουμε το κρεατακι και μπολικη
σαλτσουλα επανω στον πουρε.




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΜΟΣΧΑΡΙ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟ ΠΙΚΑΝΤΙΚΟ ΜΕ ΠΟΥΡΕ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 1 κιλο μοσχαρι νουα 2 κρεμμυδια ξερα ψιλοκομμενα 2 σκ.σκορδου ψιλοκομμε...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

9 σχόλια

Readmyside είπε...

Αχ τι μας καμνεις βραδιατικα!!!!!!λουκούμι φαίνεται!!!παω για ύπνο να ονειρευτώ πως το τρώω!!καληνυχτα..

gwgoyla είπε...

Αχ βρε χριστινακι μη μου τα λες αυτα γιατι ραγιζει η καρδουλα μου,δεν βλεπω για να σου γραψω απο τα δακρυα μου..σου υποσχομαι οταν ερθεις με το καλο να σου φτιαξω ο,τι τραβαει η ψυχουλα σου,καληνυχτα καλο ξημερωμα να εχεις,πολλα φιλακια!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Πεντανόστιμο και ιδιαίτερα ο πουρές λαχανικών είναι θεσπέσιος.
Καλημέρα Γωγούλα μου και καλή εβδομάδα!

mia maria είπε...

Το κοκκινιστό μοσχάρι είναι αγαπημένο αλλά ο πουρές σου λαχανικών με ξετρέλανε:)

gvarvakis είπε...

Κυριακάτικο κι αγαπημένο!!!! Υπέροχο Γωγούλα :)
Φιλιά
καλή εβδομάδα

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΩ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟ ΦΑΓΑΚΙ!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Γωγούλα αυτή η πρόταση είναι εξαιρετική! Ο πουρές θα πρέπει να είναι υπέροχος!

Μαζί... KaPa είπε...

Γωγώ σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια στην ανάρτηση μου! Το πιάτο σου σήμερα το βρήκα τέλειο.Η ιδέα του πουρέ λαχανικών μου αρέσει πολύ!!

Μarion, είπε...

Γωγούλα ο πουρές λαχανικών πολύ καλός..Πολύ μου άρεσε.. Θα τον δοκιμάσω προσεχώς.
Το κρεατάκι εξαιρετικό

Καλό βράδυ :)