Google+ ΥΠΕΡ ΚΑΡΥΔΟΠΙΤΑ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΥΠΕΡ ΚΑΡΥΔΟΠΙΤΑ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες:
Ημερα γιορτης σημερα του Αγιου Νικολαου!!!
Χρονια πολλα στους Νικολαδες,στις Νικολετες
και εγω να χαιρομαι τον αντρουλη μου!!!
Ελατε να σας κερασω μια Υπερ καρυδοπιτα σε γευση και σε αρωμα...
Πιστεψτε με θα σας απογειωσει η γευση της,συνοδεψτε την 
με παγωτο καιμακι αν θελετε..












ΥΛΙΚΑ
400 γραμμ. (4 φλ. τσαγιού) χοντροκομμένη καρυδόψιχα
 180 γραμμ. (2 φλ. τσαγιού) φρυγανιά
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
1 κ.γλ. γαρίφαλο
1 κ.γλ. μοσχοκάρυδο
2 κ.γλ. κανέλα
200 γραμμ. βούτυρο Κερκύρας
170 γραμμ. (1 φλ. τσαγιού) ζάχαρη
1 πορτοκάλι (ξύσμα)
75 ml (½ φλ. τσαγιού) κονιάκ
7 αυγά χωρισμένα
ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ
2½ φλ. τσαγιού ζάχαρη
2½ φλ. τσαγιού νερό
1 βανίλια
1 κ.σ. χυμός λεμόνι
1/3 φλ. τσαγιού κονιάκ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μπολ βάζουμε όλα τα στερεά υλικά – καρύδι, φρυγανιά, κανέλα, γαρίφαλο, μοσχοκάρυδο, μπέικιν πάουντερ, και ανακατεύουμε.
 Χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη στο μίξερ για 6/-7/μέχρι να γίνει σαν κρέμα
 και έναν έναν προσθέτουμε τους κρόκους.
 Ρίχνουμε το ξύσμα και το κονιάκ.
 Ρίχνουμε το μείγμα στο μπολ με τα στερεά υλικά και ανακατεύουμε καλά μ' ένα κουτάλι.
 Χτυπάμε τ' ασπράδια  μέχρι να σχηματίσουν απαλές κορυφές.
 Ρίχνουμε 3 κ.σ. χτυπημένο ασπράδι στο μείγμα κι ανακατεύουμε ν' αραιώσει. 
Τέλος, προσθέτουμε τα υπόλοιπα χτυπημένα ασπράδια και απαλά διπλώνουμε το μείγμα με σπάτουλα.
 Βουτυρώνουμε τετράγωνο πυρίμαχο σκεύος ή στρογγυλό ταψάκι 28 ή 30 εκ. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170οC σε αέρα, στη μεσαία σχάρα, για 35΄. Αφήνουμε να κρυώσει καλά η καρυδόπιτα.
 Βράζουμε όλα τα υλικά για το σιρόπι για 3΄.
 Χαράζουμε σε κομμάτια την καρυδόπιτα 
και περιχύνουμε το κρύο γλυκό με το ζεστό σιρόπι.
Προσοχή: Σιροπιάζουμε σιγά σιγά, όχι όλο το σιρόπι μαζί. Αφήνουμε να κρυώσει καλά και σερβίρουμε.






ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου

Δείτε Επίσης:



15 σχόλια:

Marί είπε...

Χρόνια πολλά να τον χαίρεσαι!!!
Κερνιέμαι από την υπέροχη καρυδόπιτα, γεια στα χέρια σου.
Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Να τον χαίρεσαι Γωγούλα! Κερνιέμαι ένα μεγάλο κομμάτι και εύχομαι κάθε καλό και υγεία!
Η καρυδόπιτα είναι ένα από τα αγαπημένα μου γλυκά! Εφη (μάνα) ο μπλόγκερ πάλι κόλπα μου κάνει! Καλημέρα!

Σοφία Ζ. είπε...

Να τον χαίρεσαι Γωγώ μου να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου. Υγεία και ευτυχία. Τέλεια η καρυδόπιτα!

Kitchen Stories είπε...

Μμμμμ! Ευκαιρία να γλυκαθεί "η γειτονιά" με τη καρυδένια σου!
Γωγώ μου, θα έρθω επίσκεψη το βράδυ. Κρύψε το δικό μου κομμάτι, ψιλά στο ντουλάπι, μην το φάει κανείς;! :))

Να χαίρεσαι τον αγαπημένο σου Νικόλα!
Kαι αν είναι να μας κερνάς τέτοια σιροπιαστά, να τον γιορτάζεις συχνότερα!

Z.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΩ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ! ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!
ΝΑ ΠΑΡΩ ΝΟΕΡΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΩΡΑΙΟ ΓΛΥΚΑΚΙ!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Marina είπε...

Να το χαίρεσαι το αγοράκι σου!!! Να'χει παντα υγεία και καλή καρδιά!!!

Μarion, είπε...

Πολυχρονος, να τον χαίρεσαι παντα με υγεία εύχομαι.
Εγώ θα πάρω δυο κομμάτια, γιατι μου αρέσει η καρυδόπιτα :)

Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Γωγώ μου να τον χαίρεσαι τον άντρα σου γερός και δυνατός και εμείς τους ναυτικούς μας(αν θυμάμαι καλά μου είχες πεί οτι και ο άντρας σου είναι στο πολεμικό ναυτικό ή κάνω λάθος;)Για την καρυδόπιτα δεν θα πώ και πολλά θα σου στείλω κούριερ με ταπεράκι μαζί το γεμίζεις και έρχετε,εντυπώσεις..... μετά χαχαχα!!! Φιλιά πολλά.Ροδάνθη

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αχ βρε Γωγούλα μου, επιτέλους με άφησε ο παλιο-blogger να μπω στα σχόλια!!
Γιατί θα έχανα και το σημερινό κέρασμα που είναι σπέσιαλ και σούπερ!
Πολλές πολλές ευχές για τον αντρούλη σου, να τον χαίρεσαι αλλά κι αυτός να σε χαίρεται και να σε καμαρώνει!!
Πολλά φιλιά!

eleni είπε...

Να τον χαίρεσαι Γωγώ μου!!!!Αγαπώ καρυδόπιτα...λοιπόν πήρα ένα κομμάτι και φεύγω...φιλάκια και καλό βράδυ!!!!

mia είπε...

Χρόνια πολλά Γωγώ μου να τον χαίρεσαι...και η καρυδόπιτα υπερ...όπως το λες...

ELENA S είπε...

Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου,η καρυδόπιτα είναι το αγαπημένο μου γλυκό ειδικά των Χριστουγέννων,το λατρεύω!!!

Zeta Mp είπε...

Γωγούλα μου να χαίρεσαι τον άντρα σου!! Πολύχρονος...! Αν κ δεν είμαι της καρυδόπιτας, η συγκεκριμένη φαίνεται... τούμπανο!! (σόρυ για το λεξιλόγιο αλλά αυτή η λέξη μου ρθε μόλις την είδα) χιχιχιχι Πολύ θα θελα να τη δοκιμάσω!!! Φιλάκια πολλά

ΥΓ: Λατρεύω την διακόσμηση που της έχεις κάνει!

NIKOS είπε...

Ευχαριστώ πολύ Ολες τις Κυρίες για τις ευχές σας και τα καλά σας λόγια...Να στε όλες σας καλά και εύχομαι υγεία και ότι καλύτερο για εσάς και τις οικογένειές σας.Να είστε πάντα καλά.Ευχαριστώ!!!


...NikoS

gwgoyla είπε...

Σας ευχαριστω παρα πολυ κι εγω με την σειρα μου απο καρδιας για τις ευχες σας!!!
Σας ευχομαι υγεια για σας και τις οικογενειες σας,και καλες γιορτες!!!

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin